annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Volgers wel/niet zichtbaar

Sinds kort kunnen verkopers kiezen om het aantal volgers wel/niet zichtbaar te maken. Weet iemand waar ik die functie in de Duitse eBay kan vinden?

Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Re: Volgers wel/niet zichtbaar

Waar kan je dat voor eBay.nl dan zichtbaar maken, ik heb geen idee wat je bedoelt.

Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Re: Volgers wel/niet zichtbaar

ga naar:

 

Mein Ebay, dan krijg je de lijst "Aktive Angebote" meet in de zelfde regel rechts: Bearbeiten.

 

Klik op Anpassen, eigene Einstellung, auswählen en dan Anzahl der Beobachter aanvinken. tenslotte: Übernehmen.

 

Succes ermee.

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Re: Volgers wel/niet zichtbaar

Overiens geldt voor Ebay.nl hetzelfde:

 

Mijn Ebay

Actieve aanbiedingen

Aanpassen ( rechts-boven)

Keuze maken wat U in beeld wilt hebben, bijv. aantal volgers.

Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Re: Volgers wel/niet zichtbaar

Kijk, dat zocht ik. Bedankt! Smiley Vrolijk

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Re: Volgers wel/niet zichtbaar

Oh, wacht - dit is niet wat ik zocht, mijn fout Gefrustreerde smiley

Het is sinds kort mogelijk om in de eBay-aanbieding het aantal volgers weer te geven. Datgene wat altijd voor iedereen onzichtbaar was (behalve voor de verkoper), kan nu zichtbaar gemaakt worden voor iedereeen. Dit heeft uiteraard z'n voor- en nadelen.

 

De vraag blijft echter: waar maak ik die keuze? Ik heb overigens het idee dat deze functie voor eBay NL/DE nog niet beschikbaar is.

Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Re: Volgers wel/niet zichtbaar

bel even met Ebay.de, dan heb je waarschijnlijk snel een antwoord. Mijn ervaring met de Duitse helpdesk is goed.

 

täglich von 8:00 Uhr bis 22:00 Uhr (kostenlos aus den deutschen Fest- und Mobilfunknetzen). Aus dem Ausland +49-33203-851413

Bericht 7 van 7
laatste antwoord