annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Koper niet betaald ,vraagt in neutrale feedback als het al verzonden is

brreck
Community-lid

Een koper geeft mij neutrale feedback ,En vraagt in de feedback als het item al verzonden is.


Terwwijl ik geen betaling heb ontvangen.


 


de koper heeft het item gemarkeerd als betaling verzonden op 21 mei en geeft feedback op 21 mei.


 


de koper heeft nu dus ook zolang gewacht dat ik geen geschil meer kan openen dat ik de betaling niet heb ontvangen.


 


Ik heb al een mail gestuurd richitng de Koper, Iemand nog een idee wat te doen want ebay inschakelen zal wel niet helpen in deze.


 


Heb ooit eens een item verzonden , die nog niet betaald was , En natuurlijk nooit betaald gekregen


Dus word hier pas vrzonden als het geld ontvangen is lijkt me logisch toch.


 


Mensen nemen ook haast geen contact meer op en geven direct Negatieve feedback als ze iets niet zint.


Verkopen word een stuk minder zo door zulke mensen.


 


ik zal dan ook minder aangaan bieden hier op ebay , Kopers zijn teveel beschermd en de verkopers kunnen niet eens negatieve feedback geven aan kopers,


 


 


http://www.ebay.nl/itm/ROB-DE-NIJS-THE-LORDS-Zeg-niet-nee-DECCA-FAVORIETEN-EXPRES-/370793935443

Bericht 1 van 11
laatste antwoord
10 ANTWOORDEN 10

Betreft: Koper niet betaald ,vraagt in neutrale feedback als het al verzonden is

het_regent
Community-lid

Uw feedback score zegt genoeg, u hebt het niet makkelijk.


Nog een keer en u mag niet meer meedoen.


Vroeger was het leuker maar dat is al lang geleden.


En inderdaad niet opsturen als het niet betaald is.


Deze transactie lijkt me in ieder geval teneinde.


 


 

Bericht 2 van 11
laatste antwoord

Betreft: Koper niet betaald ,vraagt in neutrale feedback als het al verzonden is

brreck
Community-lid

Ja zo ben je jaren bezig , met een 100% feeback score


 


en een paar mensen halen zo je account onderuit...


 


Nou ja jammer , T is wel echt van de laatste tijd


Daardoor worden andere mensen weer de dupe die wel tevreden zijn en binnenkort niets meer bij mij kunnen kopen,omdat ik dan waarschijnlijk geschorst word.


 


Maak binnenkort wel een ander account aan , of anders stop  ik er wel mee.


Was ook meer een hobby hier op ebay beetje verkopen en kopen Niet zozeer voor de winst


wel leuk meegenomen maar in eerste instantie om mijn collectie wat uit te dunnen en een ander er een plezier mee te doen..


 


Maar de laatste tijd heb je er meer ergenis aan dan plezier,Gelukkig zijn er ook andere fora waar ik mijn spulletjes an kan bieden.


 


Fijne dag toegewenst........

Bericht 3 van 11
laatste antwoord

Betreft: Koper niet betaald ,vraagt in neutrale feedback als het al verzonden is

brreck
Community-lid

Koper heeft inmiddels gereageerd,was een misverstand schijnt zo..

Bericht 4 van 11
laatste antwoord

Betreft: Koper niet betaald ,vraagt in neutrale feedback als het al verzonden is

Fijn dat de koper erkend dat er een misverstand is echter bent u er weinig mee opgeschoten. Nu maar hopen dat de feedback positief gemaakt zal worden na de volledige afhandeling. Als ik u was zou ik een reactie bij de gegeven feedback plaatsen met bijvoorbeeld de opmerking; er dient eerst betaald te worden, of iets in die trant. De schade is dan nog enigszins beperkt. Nu lijkt het net of de koper aan het wachten is op u in plaats van andersom.


Om ook nog even te reageren op uw frustratie, Ja het is een bijzonder krom en oneerlijk systeem!


Succes!

Bericht 5 van 11
laatste antwoord

Betreft: Koper niet betaald ,vraagt in neutrale feedback als het al verzonden is

brreck
Community-lid

Ja id , antique-design-art


 


 


Ik hoop ook wel dat de feeback nog positief word na de volledige afhandeling


op zich heb ik er wel vertrouwen in , maar je weet het nooit tegenwoordig.


 


ik zal id even vervolgcommentaar geven , lijkt id als de koper nu aan het wachten is terwijl ik al ruim een maand wacht op de betaling.


 


Maar eens even vriendelijk bedankt voor de reactie en een fijne dag toegwenst... 

Bericht 6 van 11
laatste antwoord

Betreft: Koper niet betaald ,vraagt in neutrale feedback als het al verzonden is

En 1 troost, een neutrale feedback kan niet aangepast worden naar een negatieve. Het kan dus alleen maar beter worden.

Bericht 7 van 11
laatste antwoord

Betreft: Koper niet betaald ,vraagt in neutrale feedback als het al verzonden is

brreck
Community-lid

Ok dat is positief antique-design-art


 


Dat wist ik niet , Maar kan je wel 2 x een feedback wijziging aanvragen dan dat is mij ook niet bekent...


 


I.i.g. heeft de koper nu betaald dus word het nu verzonden.


 


Hopend dat de neutraal weer positief word.


 


Een fijn weekend toegewenst.


 


MvG,Brreck

Bericht 8 van 11
laatste antwoord

Betreft: Koper niet betaald ,vraagt in neutrale feedback als het al verzonden is

Nou, jij kan dit tweemaal aanvragen. De koper kan hier al dan niet mee akkoord gaan. Als de koper akkoord gaat kan het alleen in positieve zin worden aangepast. Een negatieve kan dus neutraal of positief worden, een neutrale enkel positief. Dus, ook al gaat deze niet akkoord, slechter als nu kan het niet worden....


Wens jou niets minder.

Bericht 9 van 11
laatste antwoord

Betreft: Koper niet betaald ,vraagt in neutrale feedback als het al verzonden is

Sinds de negatieve feedback aan kopers niet meer mogelijk is, is de laatste suggestie van verkopers-bescherming nu volledig verdwenen. Malafide kopers daaraantegen hebben volledige vrijheid gekregen.

 

Eén voorbeeld uit mijn ervaringen:


Item verkocht aan iemand uit Moskou. Betaling komt op Vrijdagmorgen binnen en nog diezelfde dag gaat het pakketje (vanuit Amsterdam) onderweg. Meteen de volgende ochtend (!) start de koper een "object niet ontvangen" procedure en wordt het bedrag prompt door Paypal geblokkeerd. Het mag de eerste de beste idioot duidelijk zijn dat de koper hier probeert de boel te belazeren, maar bij eBay én bij Paypal zijn het kennelijk super idioten. Telefonisch kontakt levert alleen maar de mededeling op dat ze er niets aan kunnen doen, want zo zijn de regels.

En zo'n figuur krijgt dus geen negatieve feedback.

 

Wanneer staan er eindelijk mensen op die een goed georganiseerde, met eBay concurrerende site beginnen? Dan ben ik gelijk weg hier.

Bericht 10 van 11
laatste antwoord