Geen verkoperskorting bij Ebay NL?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 27-04-2013 13:42
Ik voldoe aan alle eisen voor verkoperskorting. Alleen krijg ik die niet, want volgens Ebay moet ik minstens 80% van mijn aanbiedingen met Paypal betaling aanbieden en heb ik 0% Paypal aanbiedingen. Terwijl ik 100% van mijn verkopen aanbiedt met Paypal en +/- 98% van de mensen daar gebruik van maakt.
Wat is dat voor onzin?
- « Vorige
- Volgende »
Betreft: Geen verkoperskorting bij Ebay NL?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 27-04-2013 14:02
U krijgt alleen korting als u aan de voorwaarden voldoet.
Ik zelf heb nog een aardige gedachtenwisseling over dit onderwerp met eBay liggen, ook toen bleek het niet mogelijk aan de voorwaarden te voldoen.
Ik heb wel van horen zeggen dat verkoperskorting bestaat.
Betreft: Geen verkoperskorting bij Ebay NL?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 27-04-2013 17:23
Ik krijg het wel. Is niet veel maar toch mooi meegenomen! Ik bied het 100% aan echter betalen mijn vooral Duitse kopers veelal middels overschrijving, voor mij twee maal winst dus.... Minder kosten, een beetje korting en vrijwel geen onterechte claims meer.
Betreft: Geen verkoperskorting bij Ebay NL?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 29-04-2013 19:32
Ik begrijp er helemaal niets van. Ook ik bied het bij ALLE aanbiedingen aan, bijna iedereen gebruikt het ook en toch beweert eBay dat ik 0% met Paypal aanbiedt en daarom GEEN korting krijg. 😞
Betreft: Geen verkoperskorting bij Ebay NL?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 30-04-2013 00:37
Laat u zich eens door de eBay klantendienst uitleggen hoe het precies zit. Mijn ervaring is dat men het niet weet en/of de antwoorden steeds wijzigt of gewoon geen antwoord geeft. Maar wie weet. Gebruik daartoe de Hulp links, rechtsboven elke pagina.
Betreft: Geen verkoperskorting bij Ebay NL?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 30-04-2013 00:41
Overigens, als u 0% met PayPal aanbiedt krijgt u natuurlijk wel korting, dat zijn namelijk de PayPal kosten die u uitspaart plus het eventuele PayPal afbreukrisico wat u dan niet loopt.
Betreft: Geen verkoperskorting bij Ebay NL?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 30-04-2013 01:14
Ja, de eBay klantenservice, leuk idee! Die kopiëren dan een paar standaard zinnen uit de voorraadbak die niets met het onderwerp te maken hebben. Die ken ik al hoor! LOL
Betreft: Geen verkoperskorting bij Ebay NL?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 30-07-2013 19:59
Hier mijn ervaringen met de Ebay helpdesk en mijn probleem met verkoperskorting, waarop ik (mogelijk) recht heb.
Ik voldoe ( volgens mij) aan alle eisen, die gesteld zijn voor 10% korting:
--powerseller / niveau brons
--verkopersprestaties / topverkoper
--aandeel PayPal / 100%
Driemaal een groen vinkje, dus dat belooft wat.
Maar ik krijg de mededeling: geen korting verdiend. Dat staat in het scherm direct boven de groene vinkjes.
Ik heb dit al langere tijd gezien, maar er tot voor kort weinig op uitgedaan. Met al het nieuws over het grote graaien vond ik het welletjes en heb Ebay per e-mail om uitleg gevraagd.
Eerst een bericht van Ebay, waarin om meer uitleg gevraagd werd, want de medewerker snapte het niet, daarna een vaag antwoord van Ebay waarin om geduld en begrip gevraagd wordt. Het is allemaal in behandeling en men kan niet zeggen hoe lang het gaat duren. Ik heb Ebay daarop meedegedeeld, dat ik met zo'n vage toezegging geen genoegen neem.
Omdat op Ebay.de een telefoonnummer staat heb ik de helpdesk in Duitsland gebeld en nadat de medewerker had vastgesteld, dat ik prima mijn best deed, beloofde hij contact met Nederland op te nemen en vond hij, dat ik binnen 3 dagen telefonisch benaderd zou moeten worden. Warempel binnen 3 dagen werd ik inderdaad gebeld, maar het gesprek was even vaag als de ontvangen e-mails. Bovendien vroeg ik mij af, of de medewerker, die wel Nederlands sprak, dit ook verstond.
Aangezien het mij nog steeds niet duidelijk was of ik wel of geen recht op 10% korting had, heb ik vandaag Ebay gebeld op nummer 003278160000; bereikbaar van 9.00 uur - 17.00 uur, maar toen ik om 9.10 uur belde zei het antwoordapparaat, dat ze bereikbaar waren vanaf 9.00 uur. Verklaring van Ebay: Technische storing. Zelf denk ik medewerkers, die niet op tijd op hun werkplek zitten o.i.d.
In het lange telefoongesprek, dat volgde en waarin ik zeer duidelijk mijn ongenoegen heb kenbaar gemaakt, kon de Ebay-medewerker mij geen enkele toezegging doen. Ik moest maar afwachten, want het was in behandeling en het lag tenslotte slechts 2 weken op de afdeling, die dit soort problemen moet oplossen.
Het gaat mij naast het geld ( in heb de laatste 1 1/2 jaar zo'n € 4500,00 aan Ebay-kosten betaald) vooral om de wijze, waarop Ebay met zijn klanten omgaat. Ik weet niet hoeveel werk het is uittezoeken of ik wel of geen recht heb op die korting, maar met afschrijven van de facturen heeft Ebay in ieder geval geen problemen.
Het zou in ieder geval van meer service getuigen, als tijdens dit uitzoeken, mijn rekening werd opgeschort of mij alvast 10% korting zou worden verleend. Mocht ik er dan achteraf geen recht op hebben, dan kan ik dat bedrag alsnog betalen.
Helaas zijn dit soort oplossingen niet uit een voorraadbak (zie mijn voorganger vintage_planet) te halen en moet er echt wat gedaan worden.
Betreft: Geen verkoperskorting bij Ebay NL?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 31-07-2013 22:42
Mijn situatie is nog steeds onveranderd. 99% van de verkopen worden met Paypal betaald, maar volgens eBay is dat gelijk aan 0%.
Helaas zie ik dat het telefoonnummer hierboven voor België is. Weet iemand misschen een help desk nummer in Nederland, of bestaat dat echt niet?
Senso
Betreft: Geen verkoperskorting bij Ebay NL?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 01-08-2013 09:33
Senso,
ik heb er al veel tijd ingestoken, maar geen Nederlands telefoonnummer kunnen ontdekken; mogelijk bestaat dat ook niet. Misschien wordt alles vanuit België / Luxemburg georganiseerd.
Ik zal je op de hoogte houden van verdere ontwikkelingen w.b. de korting. Enkele helpdesk-medewerkers, die in mijn account waren ingelogt, hebben verklaard: " Zo te zien heeft U recht op 10% korting, maar ja, waarom U dat niet krijgt weten wij niet". Dat zijn natuurlijk niet de antwoorden, waarop je zit te wachten.
Succes
Rob


- « Vorige
- Volgende »
- « Vorige
- Volgende »