annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen verkoperskorting bij Ebay NL?

Ik voldoe aan alle eisen voor verkoperskorting. Alleen krijg ik die niet, want volgens Ebay moet ik minstens 80% van mijn aanbiedingen met Paypal betaling aanbieden en heb ik 0% Paypal aanbiedingen. Terwijl ik 100% van mijn verkopen aanbiedt met Paypal en +/- 98% van de mensen daar gebruik van maakt.
Wat is dat voor onzin?

Bericht 1 van 23
laatste antwoord
22 ANTWOORDEN 22

Re: Geen verkoperskorting bij Ebay NL?

En ja hoor .................

 

zonder enig bericht van Ebay, geven mijn Verkopersprestaties nu weer, dat ik recht heb op 10% korting. 

 

Ik ga nog om een verklaring vragen, want het lijkt mij, dat ik daar recht op heb. 

 

Bovendien heb ik kennelijk maanden teveel betaald en ga om restitutie vragen.

 

Voorlopig lijkt mijn probleem dus opgelost.

 

 

Bericht 11 van 23
laatste antwoord

Re: Geen verkoperskorting bij Ebay NL?

En ja hoor .....................

 

na mijn strijd om de 10% korting, waarop ik volgens de Ebay-site automatisch recht zou moeten hebben, heeft Ebay de spelregels veranderd. Na een dag van foutmeldingen bestaat 10% korting niet meer en wordt 20%, maar de eisen hiervoor zijn me nog niet duidelijk, want die worden nog niet goed weergegeven op EBAY.de; Ebay.nl geeft nog altijd een foutmelding.

Bericht 12 van 23
laatste antwoord

Re: Geen verkoperskorting bij Ebay NL?

*#$@%!!!!!!
Bericht 13 van 23
laatste antwoord

Re: Geen verkoperskorting bij Ebay NL?

dank voor je antwoord, zo duidelijk is het voor mij ongeveer.

 

Maar we blijven het volgen............................

 

Vandaag nog even gemeld, dat Ebay in de haast hun voorwaarden aan te passen nog niet geheel volledig waren; met het mogelijke gevolg, dat ik nu weer een foutmelding krijg.

 

Die Seite kann nicht aufgerufen werden

Pagina reageert niet

 

Page Not Responding

 

Kortom Ebay zwijgt in alle talen 

Bericht 14 van 23
laatste antwoord

Re: Geen verkoperskorting bij Ebay NL?

Als ik niet teruggebeld wordt, bel ik ze Vrijdag weer. Dan hebben ze toch tijd genoeg gehad om na te denken.

Sowieso had ik volgens de oude regels al heel lang recht op korting, dus mogen ze over die periode alsnog over de brug komen.

 

wordt vervolgd....

 

Bericht 15 van 23
laatste antwoord

Re: Geen verkoperskorting bij Ebay NL?

Al enig nieuws?

 

Korting met terugwerkende kracht lijkt een moeilijk probleem te zijn. Daarover zouden de Ebay-geleerden in Ierland zich over buigen, maar nog zonder resultaat kennelijk.

Bericht 16 van 23
laatste antwoord

Re: Geen verkoperskorting bij Ebay NL?

En ja hoor, de laatste faktuur toont opeens een korting. Vermoedelijk is dit halverwege de betreffende periode ingegaan is, want het komt neer op ongeveer 9% van de faktuur. Mijn account toont een korting van 20%, dus daar schijn ik nu toch aan te voldoen. Afwachten wat de volgende faktuur laat zien.

Ik ben hier (natuurlijk) niet over teruggebeld zoals beloofd. Als ze dat zouden doen zouden ze wat moeten zeggen over de creditering met terugwerkende kracht en dat vermijden ze liever. Gaan we nog achteraan. Heb jij daar al wat over gehoord?

Bericht 17 van 23
laatste antwoord

Re: Geen verkoperskorting bij Ebay NL?

gefeliciteerd !!! Al verbaas ik mij erover, dat het zo'n moeite kost om je "recht" te halen. Toegeven schijnt erg moeilijk te zijn voor de medewerkers van Ebay en dat maakt de relatie er niet beter op.

 

Wij hebben Ebay nodig en Ebay heeft ons nodig en beiden zijn gebaat bij een goede relatie, lijkt me, maar zelf heb ik dat gevoel niet.

 

Mijn probleem lijkt nog in Ierland op het bureau te liggen, maar ik ga daar zeker voor.

Bericht 18 van 23
laatste antwoord

Re: Geen verkoperskorting bij Ebay NL?

eBay schermt met de verkopers korting als een lekkermakertje.....in de praktijk krijgt bijan niemand deze korting. Hoe dat kan?.....eBay grijpt iedere kans aan na verkoop om de kopende partij aan te sporen om een geschil te openen, het maakt niet uit waarvoor. Zodra dit gebeurd begint een verkoper zijn kortin al te verliezen. Ieder kleinstje dingetje dat wij als verkopers akls verwijt van een koper kunnen krijgen, draagt bij tot het verliezen van de korting. Al bestaat het probleem niet eens. Iedere kik van een kope ris al voldoende. Zo verlies je al je rechten en krijg je geen korting meer. Een heel slim bedacht systeem waardoor het lijkt alsof eBay heel generues is met kortingen, maar aan de andere kant bestoken ze de koper om je op de huid te zitten en zodoende re reputatie onderuit te halen zodat zij geen korting meer hoeven geven, goed bedacht hé? Helaas kunnen we er niks aan doen. Ik ook graag anders zien!. Groeten, Petra.

 

Bericht 19 van 23
laatste antwoord

Re: Geen verkoperskorting bij Ebay NL?

ik heb nu wel 10% korting, maar dat heeft wel enige moeite gekost.

 

Denk jij er recht op te hebben? Ik wil er wel eens met je over praten ( telefonisch). Mocht je dat willen stuur me dan even een persoonlijk berichtje.

 

 

 

Bericht 20 van 23
laatste antwoord