annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ebay is weer aan het knoeien

stephanthecollector
Community-lid

Ik krijg de laatste tijd vragen van klanten via de mail waarom in dingen dubbel plaats, uiteraard doe ik dat niet en als ik het nakijk dan staat er niets dubbel geplaatst, maar nu krijgt een goede klant van mij bericht via de mail van ebay dat ik iets herplaatst zou hebben terwijl ze daar al op geboden heeft en uiteraard niet herplaatst is. in haar lijst komen diverse dingen die ik geplaatst heb dubbel voor!!!!!!



zijn er meer die daar last van hebben?

Bericht 1 van 18
laatste antwoord
17 ANTWOORDEN 17

Betreft: Ebay is weer aan het knoeien

stephanthecollector
Community-lid

de aanhouder wint (soms)

Bericht 11 van 18
laatste antwoord

Betreft: Ebay is weer aan het knoeien

Het moet niet gekker worden. eBay verwijdert de onterechte neg. feedback (zie ander draadje). Toch is de afdeling veiligheid van mening dat ze de juiste beslissing hebben genomen om de andere advertenties weg te halen. De reden;



We willen onze site veilig houden voor alle leden en dit betekent dat we soms bepaalde aanbiedingen moeten verwijderen. Voordat we besluiten een aanbieding te verwijderen, controleren we een aantal factoren als objectomschrijving, feedbackprofiel, verkoopgeschiedenis, actuele verkoopactiviteiten, verwijderde aanbieding in het verleden en uw algemene activiteit op eBay heel zorgvuldig.


Ik zie dat de negatieve feedback weggehaald is van uw account omdat die persoon het object niet gekocht had. Maar dat was niet onze enige reden dat we actie ondernomen hadden.
Ik zie onder andere dat er momenteel een probleem is met uw PayPal account en wil u ook aanraden om contact op te nemen met PayPal om dat probleem op te lossen.



Dus, nog nooit een claim / negatieve feedback gehad. Feedback is 100% Mijn PP doet het prima. In het verleden enkel wat verwijdert omdat het dubbel was geplaatst. Als ik daadwerkelijk rommel zou verkopen was dit toch aan mijn feedback profiel te zien? Snappen jullie het nog? Ik niet namelijk... Ik heb ze veel succes gewenst aangezien ze nog veel werk te doen hebben. In NL zijn honderden verkopers met dezelfde items, wereldwijd honderdduizenden. Dan moeten die ook weg lijkt me...

Bericht 12 van 18
laatste antwoord

Betreft: Ebay is weer aan het knoeien

stephanthecollector
Community-lid

zoals ik al vaker heb gezegd in diverse draadjes, ze zijn knettergek!

Bericht 13 van 18
laatste antwoord

Betreft: Ebay is weer aan het knoeien

nu zeggen ze het volgende;



Wij kijken naar meer dan alleen de feedback, wie zijn zij om te zeggen dat mijn producten niet oke zijn terwijl alle kopers het geweldig vinden.


Kopers willen graag meer info.... Al mijn advertenties zijn uitgebreid, alles wordt vermeld incl. de afmetingen/gewicht etc. en waar nodig de merken/verpakkingen/serienummers genoemd of getoond op foto's. Tevens is mijn beschrijving altijd in meerdere talen. Hoe uitgebreid wil je het hebben. Als deze ads niet voldoende zijn omschreven, moet alles van mij weg... Hoe vaak zie je niet een ad langskomen met een paar woorden als omschrijving? En als ik hun beweringen weerleg, hebben ze wel wat anders wat niet goed is..... Je gelijk krijgen is een kunst!

Bericht 14 van 18
laatste antwoord

Betreft: Ebay is weer aan het knoeien

stephanthecollector
Community-lid

Als deze ads niet voldoende zijn omschreven, moet alles van mij weg.



breng ze nu niet op ideeën!



Je gelijk krijgen is een kunst!



behalve als je ebay heet die hebben altijd gelijk!



Bericht 15 van 18
laatste antwoord

Betreft: Ebay is weer aan het knoeien

Haalt meneer een ad erbij, deze voldoet niet aan de criteria. Het gekke is, is dat deze advertentie alles vermeld. Merk/afmetingen/gewicht/originele verpakking detail foto's van item en verpakking, daarnaast is de beschrijving in het NL en ENG. Zoeken naar een probleem is dat. Een fout toegeven blijkt erg moeilijk te zijn, wat kinderachtig zeg!

Bericht 16 van 18
laatste antwoord

Betreft: Ebay is weer aan het knoeien

Oja, ik had niet vermeld waar ik het vandaan had... Welke verkoper vermeld in godsnaam waar hij of zij de handel vandaan heeft?

Bericht 17 van 18
laatste antwoord

Betreft: Ebay is weer aan het knoeien

stephanthecollector
Community-lid

gaat ze ook geen f.....r aan!

Bericht 18 van 18
laatste antwoord