annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ebay is weer aan het knoeien

stephanthecollector
Community-lid

Ik krijg de laatste tijd vragen van klanten via de mail waarom in dingen dubbel plaats, uiteraard doe ik dat niet en als ik het nakijk dan staat er niets dubbel geplaatst, maar nu krijgt een goede klant van mij bericht via de mail van ebay dat ik iets herplaatst zou hebben terwijl ze daar al op geboden heeft en uiteraard niet herplaatst is. in haar lijst komen diverse dingen die ik geplaatst heb dubbel voor!!!!!!



zijn er meer die daar last van hebben?

Bericht 1 van 18
laatste antwoord
17 ANTWOORDEN 17

Ebay is weer aan het knoeien

stephanthecollector
Community-lid

oh ja de hulppagina al nagekeken en gemaild met onze zeer deskundige klantenservice dus ik wacht met smart op hun zeer deskundige antwoord.



:^O

Bericht 2 van 18
laatste antwoord

Ebay is weer aan het knoeien

het_regent
Community-lid

Ik heb nog wel een goede tip voor u die de klantendienst u zeker niet zal kunnen geven. Als u niets plaatst kan eBay ze ook niet verdubbelen, immers 2x0 blijft 0.


Bericht 3 van 18
laatste antwoord

Ebay is weer aan het knoeien

stephanthecollector
Community-lid

joh! dat ik dat nu zelf niet bedenk! wat een idee zeg, ik bel morgen meteen de kringloop en geef alles weg!

Bericht 4 van 18
laatste antwoord

Ebay is weer aan het knoeien

het_regent
Community-lid

Denk eventueel ook aan de voedselbank, die doen tegenwoordig ook aan cadeaus. Men zal er u dankbaar voor zijn.

Bericht 5 van 18
laatste antwoord

Ebay is weer aan het knoeien

stephanthecollector
Community-lid

wat dacht u van de sinterklaasbank en de kledingbank en de kerstbank allemaal goede doelen! maar voorlopig houd ik het bij de hoekbank!

Bericht 6 van 18
laatste antwoord

Ebay is weer aan het knoeien

Ik heb meer gehoord dat mensen berichten krijgen van ebay die niet kloppen. Persoonlijk zou ik een verzoek hebben ingediend mijn account te sluiten. Dit had ik niet gedaan en ebay vertelde mij dat bij hun in het systeem er niets te zien was van een sluitingsprocedure. Technische storing/fout dus.... Dat er klanten mee geconfronteerd worden is wel erg vervelend. Helemaal als die denken dat je de boel belazerd met het opnieuw aanbieden terwijl de ad. nog loopt...

Bericht 7 van 18
laatste antwoord

Ebay is weer aan het knoeien

stephanthecollector
Community-lid

gelukkig denken mijn klanten dat niet, maar inderdaad dat kan dus een consequentie zijn, ze zijn de laatste tijd wel erg aan het knoeien bij eBay en het gekke is ze weten zelf van niks, maar ja dat hebben ze ook wel vaker.


Ik heb al overwogen om alle advertenties maar te verwijderen maar aangezien ik niets in mijn lijst dubbel heb staan doe ik dat maar niet, mocht er toch ergens iets mis gaan dan houd ik ebay daar voor verantwoordelijk, niet dat hen dat iets uitmaakt maar toch!

Bericht 8 van 18
laatste antwoord

Ebay is weer aan het knoeien

stephanthecollector
Community-lid

Net een mail gehad van CS het probleem zou zijn opgelost en of ik even wilde inloggen om het te controleren, om het echt te kunnen controleren moet ik dus een advertentie plaatsen, ik heb dat gedaan en wat denk je? precies probleem niet opgelost, mijn huidige gebruikersnaam verspringt weer naar mijn oude en ik kan nergens meer bij, dus uitloggen, weer inloggen en maar weer mailen ( nu met screenshot van mijn twee gebruikersnamen die gelijktijdig in beeld komen)

Bericht 9 van 18
laatste antwoord

Ebay is weer aan het knoeien

het_regent
Community-lid

Dat u het steeds maar weer blijft proberen is beslist een goede eigenschap.

Bericht 10 van 18
laatste antwoord