Veilig handelen voor verkopers
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Hoe kun je zo snel mogelijk (dus niet na 30 dagen) je gebruikersnaam weer veranderen?

We wilden een nieuw eBay account aanmaken met de naam vintagefamousbags.Toen is onze zakelijke eBay van mijn baas famous_famous veranderd in vintagefamousbags.Hij is overgesprongen toen ik opnieuw moest inloggen.Dus in plaats van een nieuwe eBay onde...

diepte punt voor eBay

Helaas, een diepte punt voor eBay... Een koper beschuldigde mij van oplichting. Ik zou 1 van de gekochte items voor een betere prijs hebben verkocht aan iemand anders. Ik gaf aan dat het slechts een foutje was aangezien ik de ring hier had gevonden. ...

opgelicht / Fraude / paypal

Fraudeur / paypal: Ik heb een telefoon te koop staan en kreeg via Ebay dit bericht: Hello i am very interested in this item and i will offer youEUR 600 for the item with the shipping cost all together andi will make payment via my paypal account so l...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1003 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Contact met eBay een ramp

Het wordt steeds moeilijker om contact te leggen met medewerkers van eBay als er wat aan de hand is.Per e-mail wordt je van het kastje naar de muur gestuurd, per telefoon zijn ze bewust volledig afgeschermd. Dat was ooit anders.Als je een probleem he...

Klein vraagje... geblokkeerd account

Nu was ik mijn DVD verzameling aan het opruimen en was ik bezig alles aan te bieden, maar halverwege kreeg ik dus de melding dat mijn account hoogstwaarschijnlijk gehacked was en dat ik niet meer aan kan bieden. Nu weet ik dat dit niet zo is, maar ui...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 458 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Bedankt!

Na een aantal keren het al te hebben aangekondigd is het nu wel zo ver! over een paar dagen zeg ik mijn account op! Waarom? Ik kan me niet langer vereenzelvigen met het beleid en de bekrompen regels van eBay, ik doel hiermee op het Forumbeleid maar o...

Help. Iemand gebruikt mijn account!!!

Vandaag heb ik via email berichten gekregen dat ik iets verkocht heb. Meteen naar ebay gegaan. Ik heb al 6 objecten verkocht en andere 5 lopen binnenkort af. Maar ik heb helemaal niets aangeboden. Ik verkoop niets via ebay. Ik heb mijn wachword gewij...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 546 Weergaven
  • 15 replies
  • 0 kudos

controleren contactgegevens

Dit is helemaal nieuw voor mij: Ebay heeft afgelopen zondag 17 juni 2012, een veiling van mij geannuleerd. De reden hiervoor kreeg ik ruim een dag later. Dit zegt Ebay: "Als onderdeel van onze veiligheidsmaatregelen controleren we de contactgegevens ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 206 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

een type foutje

hallo ik heb bij het aan maken van verkoop paginas een keer een type foutje in het paypal e mail adres gemaakt en nu het volgende probleem enkele mensen die geboden hebben worden gedwongen naar dat foute niet bestaande e mail adres te betalen . ik zi...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 538 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

opgelicht / Fraude / paypal

koop en betaal ik gisteren een camera blijk ik een half uur na de betaling met paypal een email gekregen te hebben van ebay waarin ze vertellen dat ik slachtoffer ben geworden van fraude. Ook was er het advies om het bij Paypal te melden, maar daar k...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1832 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

de onzin van Paypalkopersbescherming

Als verkoper ben je al slecht af bij Paypal, maar wat me nu is gebeurt slaat alles.Amerikaanse koper koopt en betaald item op 9 december. Hij betaald met Paypal. Ik verstuur het item aangetekend op 10 december. Op 14 december opent deze koper al een ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1270 Weergaven
  • 6 replies
  • 0 kudos