annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Contact met eBay een ramp

anthosvader
Community-lid

Het wordt steeds moeilijker om contact te leggen met medewerkers van eBay als er wat aan de hand is.
Per e-mail wordt je van het kastje naar de muur gestuurd, per telefoon zijn ze bewust volledig afgeschermd. Dat was ooit anders.
Als je een probleem hebt dan krijg je per e-mail met elke keer weer een andere medewerker te maken en moet je alles weer opnieuw vermelden om uiteindelijk te concluderen dat je ook dan weer geen normale reactie krijgt.
Zo heb ik nu een claim gehad van een koper die zijn aankoop pas heel laat ontving doordat de post naar de USA stevig vertraagd is mits boven de 500gr.
Nadat ik alle info van verzendng had geleverd werd me doodleuk verteld dat ik geen info had geleverd en dat dus de koper zijn geld terug kreeg. Nu moet ik eBay dat bedrag betalen terwijl de koper het pakket inmiddels, bewezen,  heeft ontvangen en nu niet meer reageert. Ik mijn geld kwijt en mijn spullen. Bovendien heb ik de verzendkosten ook nog mogen betalen.
Mooie seller-protection is dat. Ik ben geen power-seller meer maar verwacht toch een normaal persoonlijk aanspreekpunt voor dit soort missstanden.
Zijn er meer met dit soort ervaringen hier? Heeft iemand een tip om toch in contact te kunnen komen met eBay per telefoon?

Ik hoor het graag....

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Contact met eBay een ramp

Hoi,

wat is het tracking nummer dat je hebt doorgegeven? Als daar een fout in staat kan eBay dat onmogelijk terugvinden. Altijd eerst even zelf op de TNT site gaan kijken waar je paketje op dat moment is en even nakijken of dat nummer ook herkend wordt alvorens het zo maar door te geven.

met vriendelijke groet,

je.bois.mon.cafe.ici

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Contact met eBay een ramp

ooocherryblossomooo
Community-lid

Wel nu ik heb momenteel zelfde probleem. Ik ben zo kwaad en heb op al hun emails mijn grieven opgeschreven. Het is gewoon een **bleep**. En door dit sort werkwijze is het legalisering van stelen middels ebay. Ik ben nog afwachtende. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd, geen belmogelijkheid want het zgn. opgegeven tel.nr is een farce.

 

 

[MOD EDIT: Ongepaste taal verwijderd, lees a.u.b. het Beleid voor community-inhoud]
Bericht 3 van 3
laatste antwoord