annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bedankt!

stephanthecollector
Community-lid

Na een aantal keren het al te hebben aangekondigd is het nu wel zo ver! over een paar dagen zeg ik mijn account op!


Waarom? Ik kan me niet langer vereenzelvigen met het beleid en de bekrompen regels van eBay, ik doel hiermee op het Forumbeleid maar ook het Feedbacksysteem! Ik wil er niet teveel over uitweiden dat heb ik al genoeg gedaan.



Ik wacht nog op de binnenkomst van twee items en dan kan de stekker eruit, alle andere lopende zaken zijn afgehandeld, na bijna 4 jaar waarvan 2 jaar met veel plezier stop ik er dus mee!



Ik wil iedereen zowel lezers als medeposters bedanken voor de leuke tijd die we toch ook hebben gehad, natuurlijk vielen er wel eens harde woorden maar dat kon toen nog! Nu hoef je nog maar Boeh te roepen en je hebt al een waarschuwing aan je broek!



Dus nogmaals bedankt en ik hoop dat het iedereen goed gaat!




Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Bedankt!

Zoals reeds medegedeeld, erg jammer maar ook heel begrijpelijk! Het is spijtig dat de oogkleppen op blijven en niets gedaan word met welke kritiek, op of aanmerkingen dan ook. Het zal een kwestie van tijd zijn dat eBay NL zichzelf ten gronden heeft gericht. Succes Stephan!

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Bedankt!

En de afdeling gummen is weer bezig....

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Bedankt!

stephanthecollector
Community-lid

ze zijn weer flink aan het knoeien! tja en wat ebay betreft ik heb de hoop opgegeven dat ze zich ooit nog iets gaan aantrekken van wie dan ook!



over onprofessioneel gesproken!



ik wens jou veel succes her verder ik hoop dat je het langer volhoudt dan ik

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Bedankt!

stephanthecollector
Community-lid

ze zijn echt knettergek, stelletje halve zolen!

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Bedankt!

stephanthecollector
Community-lid

knoeiers!

Bericht 6 van 6
laatste antwoord