Veilig handelen voor verkopers
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

reservering geld bij paypal

Ik moet 3 weken wachten op mijn geld terwijl de koper het al 3 dagen heeft.EBay accepteerd postnl niet als verzender.Ik heb gewoon een tracking ingevuld. Maar die pagina is nu leeg bij de trackingsiteEn paypal zegt dat eBay het geld vasthoudt.Hoe kan...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 530 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Moet de verkoper (bij een full refund) ook de verzendkosten voor de terugreis betalen?

Hallo eBayers, Ik heb onlangs een item verkocht met een waarde van zo'n 180 euro. Ik moest dit versturen naar Australië met track & trace voor 26 euro. Het item is daar aangekomen maar is tijdens transport beschadigd geraakt. De verzenddoos + origine...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1202 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Koper betaalt niet

Ik heb mijn object 321566280491 verkocht. De koper reageert niet. Betaald niet. Ik heb geschill open gemaakt. Wat nu? Kan ik mijn objekt opnieuw verkopen? Moet ik met geschill nog iets doen? Creditatie aanvragen? Het is eerste keer bij mij. Hoe moet ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 485 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

account gehacked?!!

Het lijkt erop dat mijn account gehacked is,kan niet inloggen en als ik wachtwoord wil resetten krijg ik sms en bel opties naar nummers die niet van mij zin, alsmede een emailadres voor reset wat ook niet van mij is.Heeft dit te maken met een storing...

als ik turbolister opstart moet ik mijn wacht woord opgeven is dit geen nep anders nooit gehad

bij het openen van Turbo lister moet ik mijn wacht woord opgeven er staat dan uit veiligheids overwegingen slaat turbo lister uw wachtwoord niet op U moet inloggen om turbo lister toestemming te geven om in uw naam bepaalde aktie uit te voeren op Eba...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 475 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

automatische betalingsmethode

Hallo, Ben al een aantal jaren lid op Ebay.Helaas is er doordat ik in het ziekenhuis lag wat misgegaan bij de betaling. Dit is nu opgelost. Ik heb ook doorgekregen dat ik een automatische betalingsmethode moest hebben, om door te kunnen gaan.Betaling...