annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ik ben overboden op mijn bod van GBP.161. nu is dat bod van GBP 240 ingetrokken..hoe zit dat met mij

heb op 1 Omega Seamaster Titane waar reeds geboden was GBP 131. 'n maximum-bod van GBP 235. geboden waardoor het hoogste-bod op eBay kwam van GBP 161. kort voor einde  werd ik overboden met GBP 240. 1 min.later word dit bod ingetrokken maar inplaats van GBP 161. staat mijn maximum-bod GBP 235.daar als hoogste-bod...klopt dit

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

ik ben overboden op mijn bod van GBP.161. nu is dat bod van GBP 240 ingetrokken..hoe zit dat met mij

Kijk eerst even op de lijst met biedingen. De bieders zijn aangegeven met een code (bijv a**z). Dan kunt u zien of het een competitie was tussen de winnende bieder (bijv. a***z) en U.  Als a***z de winnende bieder was met 240,= en het bod introk. Dan heb ik inderdaad mijn bedenkingen. dat kan een bekende van de verkoper bijv. zijn om de prijs op te drijven.

U kunt bij de hiostorie van die a***z ook kijken of hij vaker biedingen intrekt. Is dat zo, dan is het manipulatie en zou ik Ebay informeren over deze persoon. Of u haar iets van hoort, is een tweede (ik denk het niet, het zal Ebay wordt zijn)

 

Maar anderzijds, U had toch kennelijk 235,= voor dat horloge over !. En koop is koop.  Uw aankoop annuleren, kan alleen via de verkoper !

Bericht 2 van 2
laatste antwoord