ik ben overboden op mijn bod van GBP.161. nu is dat bod van GBP 240 ingetrokken..hoe zit dat met mij
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 23-02-2016 19:59
heb op 1 Omega Seamaster Titane waar reeds geboden was GBP 131. 'n maximum-bod van GBP 235. geboden waardoor het hoogste-bod op eBay kwam van GBP 161. kort voor einde werd ik overboden met GBP 240. 1 min.later word dit bod ingetrokken maar inplaats van GBP 161. staat mijn maximum-bod GBP 235.daar als hoogste-bod...klopt dit
Re: ik ben overboden op mijn bod van GBP.161. nu is dat bod van GBP 240 ingetrokken..hoe zit dat met
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 24-02-2016 12:06
Kijk eerst even op de lijst met biedingen. De bieders zijn aangegeven met een code (bijv a**z). Dan kunt u zien of het een competitie was tussen de winnende bieder (bijv. a***z) en U. Als a***z de winnende bieder was met 240,= en het bod introk. Dan heb ik inderdaad mijn bedenkingen. dat kan een bekende van de verkoper bijv. zijn om de prijs op te drijven.
U kunt bij de hiostorie van die a***z ook kijken of hij vaker biedingen intrekt. Is dat zo, dan is het manipulatie en zou ik Ebay informeren over deze persoon. Of u haar iets van hoort, is een tweede (ik denk het niet, het zal Ebay wordt zijn)
Maar anderzijds, U had toch kennelijk 235,= voor dat horloge over !. En koop is koop. Uw aankoop annuleren, kan alleen via de verkoper !