annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

bieden op eigen veiling

jessica150806
Community-lid

  hoi allemaal. een paar maand geleden heb ik iets bij een persoon gekocht,30 sec van te voren stond het nog op 1 euro en toen heel snel op 6 euro,maar geen probleem dat was heel goed koop,tot dat ik ben gaan kijken naar zijn gescheidenis en punten,en zie ik daar heel vaak de zelfde namen staan,dat ik het niet vertrouwde,ik heb hem gevraagt als hij bied op eigenveiling,en meteen was het opbject stuk en kreeg ik het niet meer,en dreig mail dat ik uit moest kijken,ik bevond mij op glad ijs,toen ben ik verder dingen uit gaan zoeken en blijkt deze persoon heeft 3 ebay namen,en 1 broer en deze 4 namen bieden op elkaars zijn veilingen,dit gaat al maanden zo,en het gaat niet om kleine bedragen,ze verkopen kinderwagens(bugaboo)en hier bieden ze zonder probleem zo 300 euro op met andere eigen namen,ik hou dit dus ook al maanden bij en elke keer heb ik weer wat erg voor die mensen ze worden op gelicht,op dit moment heb ik bewijs,ook bewijs dat ze toegeven dat hun het zijn,en heb alles echt waar al 8 keer door gemailt naar ebay,maar helaas die doen er niets aan wat ze gaan vrolijk verder op ebay,gisteren hebben ze een kinderwagen verkocht voor 600 euro waar van 350 euro met eigennaam er op geboden is,ik vind dit heel erg ik dacht dat ebay veilig was,ik heb het bij de nederlandse ebay gemeld en omdat ze in duitsland ook actief zijn heb ik er daar ook melding van gemaakt,maar helaas er word niets aan gedaan,ik krijg alleen lullige mailtjes terug dat het in behandeling word genomen en als ik bewijs mee wil sturen,en dat stuur ik elke keer netjes mee maar hun ebaynaam blijft gewoon in werking. ik vind dit heel oneerlijk voor alle mensen die hun oplichten en die heel veel meer betalen voor hun veiling. weet iemand als ik hier wat aan kan doen?want aan ebay zelf heb ik niet veel.   vriendelijke groeten jessica.

Bericht 1 van 23
laatste antwoord
22 ANTWOORDEN 22

bieden op eigen veiling

Bester Marion,


 


de OP is degene die een draadje start


in dit geval ben jij dat.


 


Ja en je moet dus ook antwoorden dat


er helemaal niets bij jou thuis opgehaald


kan worden, en dat jij het gekochte


tegen de aankoopprijs + verzendkosten


aan de koper opstuurt.


 


Ik heb als koper nog nooit iets bij een


verkoper opgehaald terwijl ik wel eens


iets gekocht heb van een powerseller


die hier heel dicht bij woont.


 


Ja en wat is er nu belangrijker ik vraag


het nog maar eens, dat negatieve


feedbackpuntje wat je eventueel krijgt


of dat deze volgens jou op zijn objekten


biedende shillbidder aangepakt gaat


worden?


 


groetjes Niek


 


 

Bericht 21 van 23
laatste antwoord

bieden op eigen veiling

j.j.kids
Community-lid

hoi niek.


nou volgens mij is het een beetje wraak van hun,hun ebaynaam doet het dus niet meer,ze zijn niet meer aangemeld waar ze wat mee hebben gekocht dat is dus een andere naam van hun,ik ben wel heel blij dat ebay er wat aan gedaan heeft en dat hun ebay naam geen aangemeld ebay lid meer is,een negatieve punt ach jullie hebben ook wel een beetje gelijk het is dan maar 1 puntje maar ze kunnen met die hun ebay naam niet veel meer,ze houden zich allemaal netjes in op dit moment en dat is natuurlijk wel weer mooi,al helemaal voor de mensen die bij hun kopen.(was 1familie die elkaar hielpen met valsbieden)


je zegt ook wat met ophalen,ik zou dat denk ik maar eens veranderen ik heb er bij staan dat ophalen geen probleem is,omdat ik ook wel eens grote dingen verkoop en vaak de vraag kreeg is afhalen ook mogelijk,maar nou als ik daar eens echt over na denk,je weet nooit wie je in huis laat,zou ga dat zeker veranderen dat het alleen de mogelijkheid verzenden is.


 


dankjewel he groetjes marion.

Bericht 22 van 23
laatste antwoord

bieden op eigen veiling

Nu goed om te weten dat verkoper


niet meer geregistreerd is bij ebay Marion.


 


Ja en verander dat maar snel van dat


thuisophalen.


 


groetjes Niek

Bericht 23 van 23
laatste antwoord