annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

bieden op eigen veiling

jessica150806
Community-lid

  hoi allemaal. een paar maand geleden heb ik iets bij een persoon gekocht,30 sec van te voren stond het nog op 1 euro en toen heel snel op 6 euro,maar geen probleem dat was heel goed koop,tot dat ik ben gaan kijken naar zijn gescheidenis en punten,en zie ik daar heel vaak de zelfde namen staan,dat ik het niet vertrouwde,ik heb hem gevraagt als hij bied op eigenveiling,en meteen was het opbject stuk en kreeg ik het niet meer,en dreig mail dat ik uit moest kijken,ik bevond mij op glad ijs,toen ben ik verder dingen uit gaan zoeken en blijkt deze persoon heeft 3 ebay namen,en 1 broer en deze 4 namen bieden op elkaars zijn veilingen,dit gaat al maanden zo,en het gaat niet om kleine bedragen,ze verkopen kinderwagens(bugaboo)en hier bieden ze zonder probleem zo 300 euro op met andere eigen namen,ik hou dit dus ook al maanden bij en elke keer heb ik weer wat erg voor die mensen ze worden op gelicht,op dit moment heb ik bewijs,ook bewijs dat ze toegeven dat hun het zijn,en heb alles echt waar al 8 keer door gemailt naar ebay,maar helaas die doen er niets aan wat ze gaan vrolijk verder op ebay,gisteren hebben ze een kinderwagen verkocht voor 600 euro waar van 350 euro met eigennaam er op geboden is,ik vind dit heel erg ik dacht dat ebay veilig was,ik heb het bij de nederlandse ebay gemeld en omdat ze in duitsland ook actief zijn heb ik er daar ook melding van gemaakt,maar helaas er word niets aan gedaan,ik krijg alleen lullige mailtjes terug dat het in behandeling word genomen en als ik bewijs mee wil sturen,en dat stuur ik elke keer netjes mee maar hun ebaynaam blijft gewoon in werking. ik vind dit heel oneerlijk voor alle mensen die hun oplichten en die heel veel meer betalen voor hun veiling. weet iemand als ik hier wat aan kan doen?want aan ebay zelf heb ik niet veel.   vriendelijke groeten jessica.

Bericht 1 van 23
laatste antwoord
22 ANTWOORDEN 22

bieden op eigen veiling

j.j.kids
Community-lid

even een berichtje van mij(jessica)met een andere naam.


 


dankjewel martijn,jij hebt je aan je woord gehouden,dankjewel.


 


groetjes jessica(marion)

Bericht 11 van 23
laatste antwoord

bieden op eigen veiling

j.j.kids
Community-lid

hoi martijn. ik hoop dat jij dit mailtje zo op deze manier krijgt,jij hebt mij maandag gebelt ik weet niet als je dat nog weet,marion ,het ging over bieden op eigenveilingen,nou hebben deze mensen weer wat bij mij gekocht,en ik ben bang voor de zoveelste oneerlijke negatieve punt,alle gebruiksnamen van hun heb ik geblokeerd maar dit is weer een andere naam van hun,zou jij mij alsjeblieft willen helpen als ze mij een negatieve punt geven,ik stuur het netjes als ik de betaling ontvangen heb,maar denk niet dat ze betalen dat hebben ze de vorigekeer ook niet gedaan.


ik wil geen oneerlijke negatieve punten krijgen.


groetjes marion.



--
Bewerkt door j.j.kids op 27 May 2011 0:00 CEST
Bericht 12 van 23
laatste antwoord

bieden op eigen veiling

j.j.kids
Community-lid

nou leuk hebben ze wat gekocht bij mij wat ze op willen hallen,alleen het is voor hun 3 uur rijden,3 uur rijden voor 4,50?denk het niet,denk dus dat ze op een negatieve punt uit zijn.


opsturen zou ook niet kunnen denk ik,ik heb op google gezocht naar hun op gegeven adres bij ebay en ik kom uit bij een advocaten kantoor,met een totaal andere naam,dus hun adres klopt ook al niet.


 


pfff word er een beetje gek van

Bericht 13 van 23
laatste antwoord

bieden op eigen veiling

stephanthecollector
Community-lid

Ik zou in ieder geval niets op laten halen zeker niet voor 4,50 en terwijl ze daar drie uur voor moeten rijden, ik zou het niet vertrouwen zeker niet gezien de geschiedenis.

Bericht 14 van 23
laatste antwoord

bieden op eigen veiling

stephanthecollector
Community-lid


nou leuk hebben ze wat gekocht bij mij wat ze op willen hallen,alleen het is voor hun 3 uur rijden,3 uur rijden voor 4,50?denk het niet,denk dus dat ze op een negatieve punt uit zijn.


opsturen zou ook niet kunnen denk ik,ik heb op google gezocht naar hun op gegeven adres bij ebay en ik kom uit bij een advocaten kantoor,met een totaal andere naam,dus hun adres klopt ook al niet.



pfff word er een beetje gek van




Wat je ook nog kunt doen is contact opnemen met het desbetreffende advocatenkantoor, klopt het allemaal niet dan kunnen zij ook gepaste aktie ondernemen

Bericht 15 van 23
laatste antwoord

bieden op eigen veiling

martijn@ebay.com
Community-lid


hoi martijn. ik hoop dat jij dit mailtje zo op deze manier krijgt,jij hebt mij maandag gebelt ik weet niet als je dat nog weet,marion ,het ging over bieden op eigenveilingen,nou hebben deze mensen weer wat bij mij gekocht,en ik ben bang voor de zoveelste oneerlijke negatieve punt,alle gebruiksnamen van hun heb ik geblokeerd maar dit is weer een andere naam van hun,zou jij mij alsjeblieft willen helpen als ze mij een negatieve punt geven,ik stuur het netjes als ik de betaling ontvangen heb,maar denk niet dat ze betalen dat hebben ze de vorigekeer ook niet gedaan.


ik wil geen oneerlijke negatieve punten krijgen.


groetjes marion.


-- Bewerkt door j.j.kids op 27 May 2011 0:00 CEST


hoi j.j.kids,


Ik neem aan dat je al een paar van deze accounts in je verboden bieder's lijst hebt staan. Je kan dus misschien even contact met onze klantendienst opnemen en hen uitleggen dat dit account gerelateerd is aan diegenen die reeds in die lijst staan en vragen ofdat ze die transactie ongedaan kunnen maken.


 

Met vriendelijke groet, Martijn
Bericht 16 van 23
laatste antwoord

bieden op eigen veiling

j.j.kids
Community-lid

hoi martijn.


 


dankjewel voor de link,heb het meteen ingevuld en verzonden,heb ook al bericht terug gehad,helaas mogen ze er niets aan doen omdat het een duits ebaylid is,wel hebben ze het door gestuurd naar duitsland en ik hoop dat ze daar er wat aan kunnen doen.


want wil het liefst geen negatieve punt.


 


groeten en bedankt marion.

Bericht 17 van 23
laatste antwoord

bieden op eigen veiling

moadestien
Community-lid

Je hebt in ieder geval Martijn aan je zijde.


Dat zal best helpen mocht je toch die negatief krijgen die je zo vreest.



En ach, een negatief maakt het toch allemaal wat smeuiger, al die 100% klanten, daar valt niet veel aan te beleven.



Het is allemaal niet zo erg.


Bericht 18 van 23
laatste antwoord

bieden op eigen veiling

goedenmorgen Moadestien,


 


Ja Martijn aan je zijde,  en gaat het


hier nu om een negatief puntje of om


een frauderende verkoper uit Duitsland


die zijn kopers volgens OP zou oplichten?


 


groetjes Niek


 


 

Bericht 19 van 23
laatste antwoord

bieden op eigen veiling

j.j.kids
Community-lid

vraag je wat bedoelen jullie met OP?


 


heb net een mailtje gehad met dat ze een afspraak willen maken om het object op te komen halen,kan mij niet voorstellen dat ze daar 3 uur voor willen rijden,en zo ja dan weet ik nog niet wat ik moet wel laten komen of niet laten komen,er komt sowieso niemand hier als ik alleen in huis ben,ze zouden dan s,avond,s moeten komen dan is mij man ook thuis,mijn gevoel zegt dat ze niet komen,en dan een negatieve punt geven dat ik niet in huis was of zo,denk eerder zo iets,maar tja je weet soms maar nooit straks komen ze wel,ga ik wel een afspraak maken,of niet pff rot hoor weet het niet zo goed.


 


groetjes marion(jessica)

Bericht 20 van 23
laatste antwoord