bieden op eigen veiling

hoi allemaal. een paar maand geleden heb ik iets bij een persoon gekocht,30 sec van te voren stond het nog op 1 euro en toen heel snel op 6 euro,maar geen probleem dat was heel goed koop,tot dat ik ben gaan kijken naar zijn gescheidenis en punten,en zie ik daar heel vaak de zelfde namen staan,dat ik het niet vertrouwde,ik heb hem gevraagt als hij bied op eigenveiling,en meteen was het opbject stuk en kreeg ik het niet meer,en dreig mail dat ik uit moest kijken,ik bevond mij op glad ijs,toen ben ik verder dingen uit gaan zoeken en blijkt deze persoon heeft 3 ebay namen,en 1 broer en deze 4 namen bieden op elkaars zijn veilingen,dit gaat al maanden zo,en het gaat niet om kleine bedragen,ze verkopen kinderwagens(bugaboo)en hier bieden ze zonder probleem zo 300 euro op met andere eigen namen,ik hou dit dus ook al maanden bij en elke keer heb ik weer wat erg voor die mensen ze worden op gelicht,op dit moment heb ik bewijs,ook bewijs dat ze toegeven dat hun het zijn,en heb alles echt waar al 8 keer door gemailt naar ebay,maar helaas die doen er niets aan wat ze gaan vrolijk verder op ebay,gisteren hebben ze een kinderwagen verkocht voor 600 euro waar van 350 euro met eigennaam er op geboden is,ik vind dit heel erg ik dacht dat ebay veilig was,ik heb het bij de nederlandse ebay gemeld en omdat ze in duitsland ook actief zijn heb ik er daar ook melding van gemaakt,maar helaas er word niets aan gedaan,ik krijg alleen lullige mailtjes terug dat het in behandeling word genomen en als ik bewijs mee wil sturen,en dat stuur ik elke keer netjes mee maar hun ebaynaam blijft gewoon in werking. ik vind dit heel oneerlijk voor alle mensen die hun oplichten en die heel veel meer betalen voor hun veiling. weet iemand als ik hier wat aan kan doen?want aan ebay zelf heb ik niet veel.   vriendelijke groeten jessica.