annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verkoper wil slapend rijk worden !!

hallo een object gekocht voor 1 euro. koper wil er nu 80 euro voor hebben ??

gr ron

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

bij de verzendkosten staat dat het 80e kost om te verzenden. U heeft toch geboden, dus bvent u een wettelijke koop overeenkomst aangegaan.Als u 80e te hoog vond had u niet moeten bieden. Als u het niet gelezen heeft, is dat pech want het staat er erg duidelijk

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

De verkoper stelt om twee redenen de verkoopprijs van het item zo laag en de verzendkosten zo hoog. Dis is omdat er dan mensen zoals u zijn omdat het zo goedkoop lijkt maar vooral ook om eBay kosten over de verkoopsom te omzeilen. Wel wordt de volle mep betaald over het PayPal bedrag inclusief de verzendkosten, een schrale troost.

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

hallo klopt de verzenkosten waren voor spanje 80 euro. verkoper heeft mij gemaild de verzendkosten voor nederland is 20 euro.

maar het objekt dat ik heb gekocht voor 1 euro heeft hij later verhoogt naar 80 euro en extra nog eens 19 euro extra kosten. totaal dus 100 euro.

ik was in eerste instantie met die 80 euro +1 euro ook akkooord gegaan dat heb ik ook gemaild verkoper was dit waarschijnlijk niet genoeg en stuurt mij een rekening van 100 euro.

gr ron

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Anonymous
Niet van toepassing

hoeft je niet te accepteren, de koopoverenkomst was binden op het moment van sluiten op e-bay.

juridische stappen overwegen via paypal en ebay

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

pay pal doet natuurlijk niks die geeft aan u bent ongewenst koper en u heeft ook geen kopersbescherming punt uit. omdat de verkoper er niet bij had staan dat hij naar het buitenland verstuurde. ook als u de verkoper van te voren vraagd verzend u ook naar het buitenland heeft u toch geen kopersbescherming .

ebay die wil alleen maar ons geld. ben inmiddels ook al gestopt met verkopen op ebay 

Bericht 6 van 6
laatste antwoord