annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

totaal geen respons of pakket

Hallo allemaal

ik heb een tijd geleden een item gewonnen bij een duitse verkoper, en hij heeft me direct feedback gegeven na mijn paypalbetaling, echter als ik hem om een track en trace code vraag of waar mijn pakket blijft komt er geen respons (zowel niet in het duits als engels).

Ook heb ik paypal aangeschreven en een geschil geopent ook hier reageert de verkoper niet op.

Ik wil onderhand wel es weten waar ik aan toe ben.

Wie heeft advies of hulp?

Bericht 1 van 10
laatste antwoord
9 ANTWOORDEN 9

Re: totaal geen respons of pakket

U dient het geschil te escaleren tot claim.

Daarna krijgt u wellicht uw geld terug.

Bericht 2 van 10
laatste antwoord

al gedaan en ook daar reageert de verkoper niet op, hij is wel actief op ebay want hij geeft kopers feedback...erg vreemd...

Bericht 3 van 10
laatste antwoord

verkoper hoeft ook niet te reageren u krijgt naar verloop van tijd (binnen 10 dagen) uw geld terug van PP

Bericht 4 van 10
laatste antwoord

Dat er feedback word gegeven betekend niet dat de verkoper actief is, dit kan gewoon automatisch als de verkoper het zo ingesteld heeft.

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 5 van 10
laatste antwoord

Feedback zegt niets, vooral niet omdat het eBay feedback systeem eenzijdig de koper bevoordeelt.

Bericht 6 van 10
laatste antwoord

ik ben het voor dit keer helemaal eens met KB het Feedbacksysteem is voor verkopers volledig nutteloos en is alleen een mooi chantagemiddel voor slechtwillende kopers

Bericht 7 van 10
laatste antwoord

ok ik wist niet dat dat automatisch kon...enne hoezo chantagemiddel, moet ik zo iemand een positieve geven dan omdat hij en niet levert en niet reageert???

Bericht 8 van 10
laatste antwoord

U kunt geven wat u wilt, maar doe vooral de PayPal kopersbescherming claim, geheel graties.

Bericht 9 van 10
laatste antwoord

ok ik wist niet dat dat automatisch kon...enne hoezo chantagemiddel, moet ik zo iemand een positieve geven dan omdat hij en niet levert en niet reageert???

ik heb het over slechtwillende kopers! ik heb nergens gezegd dat u onder die categorie valt!

het FB systeem wordt helaas vaak gebruikt om verkopers te dwingen om te doen wat een koper wil en als een verkoper daar niet in mee gaat wordt er een rode negatief gegeven gelukkig zijn de meeste kopers eerlijk maar helaas gebeurt het te vaak. en beay doet er niets aan.

Bericht 10 van 10
laatste antwoord