annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wie kan mij helpen om te vertalen?? Duits naar Nederlands

yolande1977
Community-lid


Hoi allemaal,

Ik heb onlangs iets besteld op ebay en ook een
tracking nummer gekregen. Mijn item zou met de "Deutsche Post" verstuurd worden.

Als ik dan mijn tracking nummer invoer op deze site dan krijg ik het volgende te zien:

Der Empfänger konnte nicht erreicht werden; die Sendung wurde erfasst. Sie befindet sich in Niederlande in der Zustellung bzw. wurde zur Abholung bereitgestellt

Nu is mijn Duits helemaal niet goed. Wie kan mij helpen en vertellen wat ze hier bedoelen??

Alvast bedankt

Groetjes,
Yolande




Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Re: Wie kan mij helpen om te vertalen?? Duits naar Nederlands

stephanthecollector
Community-lid

De ontvanger ( u dus) was niet thuis voor de levering, het pakje ligt klaar om door u afgehaald te worden.


als het goed is heeft u dus een formulier in de bus liggen waarop staat waar u het pakje kan afhalen

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Re: Wie kan mij helpen om te vertalen?? Duits naar Nederlands

yolande1977
Community-lid

Hoii,

Bedankt voor je reactie.

Vreemd genoeg heb ik dus geen formulier in de bus gekregen waarop staat waar ik het op kan halen.

Heb je misschien een idee wat ik nu zou kunnen doen?

Het is met "Deutsche post" verzonden. Zou het dan overgebracht worden naar tnt post als het in nederland is?

Ik hoor het graag .

Groetjes,
Yolande

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Re: Wie kan mij helpen om te vertalen?? Duits naar Nederlands

kopersbescherming
Community-lid

Deze melding zegt niets.


Wacht u af, het zijn barre tijden met de post, staking en kerst.


Mocht u na veertig dagen nog niets ontvangen hebben, claim dan voor niet-ontvangen bij PayPal.

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Re: Wie kan mij helpen om te vertalen?? Duits naar Nederlands

Pakketjes van Deutsche Post worden hier in Nederland (helaas) door Selektvracht bezorgd. Die zijn niet zo zorgvuldig met briefjes door de brievenbus gooien als je niet thuis bent. -- Bewerkt door johanbakker op 18 Dec 2010 19:13 CET
Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Re: Wie kan mij helpen om te vertalen?? Duits naar Nederlands

stephanthecollector
Community-lid

normaal gesproken wordt een pakket de volgende dag (werkdag) nogmaals aangeboden, selectvracht bezorgd naar mijn weten niet in het weekend waarschijnlijk wordt het dinsdag.

Bericht 6 van 6
laatste antwoord