annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Per ongeluk wat gekocht, nog niet betaald.

chanelkamp
Community-lid

goedendag,


ik heb zojuist wat gekocht, namelijk twee ringen, maar nog niet betaald, en de ringen zijn ook nog niet verstuurd..


dit is al een tijdje geleden gebeurt, dus ik wilde in de eerste instantie het annuleren, wat ik dus nergens kon vinden.


Vervolgens heb ik een email naar de verkoper gestuurd, waarbij ik langer dan een maand heb moeten wachten op een antwoord, krijg ik uiteindelijk een betalingsherrinering...



ik ben nu heel erg bang dat er allemaal dingen mis kunnen gaan bijv. bankrekening geblokkeerd ofso, want mijn bank zit vast aan paypal, en paypal zit vast aan ebay, dus ik raak nu echt in paniek. ik zou het erg op prijs stellen als iemand mij wat hulp zou kunnen bieden.



mvg,


chanel

Bericht 1 van 17
laatste antwoord
16 ANTWOORDEN 16

Per ongeluk wat gekocht, nog niet betaald.

op bijna alle sites is er een optie om een aankoop in de winkelwagen weer te annuleren, het is dus helemaal niet dom om niet te weten dat op ebay je een verplichting aangaat tot koop, ik neem aan dat jullie niet eerst alle voorwaarden en kleine **bleep**regeltjes gaan lezen op de online shopsites voordat je iets aanklikt.

beetje domme opmerking dat je eerst alle voorwaarden moet gaan lezen, doe je dat ook op alle polissen die je hebt afgesloten en alle andere produkten?

 

ik vind ook dat ebay zijn aankoopprocedure moet aanpassen zodat we het gewoon kunnen annuleren, wat is daar mis mee??

 

mvg john

Bericht 11 van 17
laatste antwoord

Per ongeluk wat gekocht, nog niet betaald.

Nou het is mij ook overkomen! Per ongeluk al op de knop gedrukt te hebben.. heb je al wat gekocht! Bij ebay vragen ze je niet of je zeker weet dat je dat wilt bestellen
Bericht 12 van 17
laatste antwoord

Per ongeluk wat gekocht, nog niet betaald.

Ik heb hetzelfde gehad, 2 dagen geleden, met een artikel van 400 euries. Ik heb overigens nog niet betaald. Ook nog niks van verkoper gehoord. De verkoper reageert soms/vaak Expres niet terug in de hoop dat je het alsnog betaald.
Het beste is gewoon de verkoper een bericht sturen via Ebay dat je het niet meer wil of wil annuleren. Dit doe je wel door het hokje aan te vinken dat je een kopie van het bericht naar jou mail gestuurd wilt hebben. Op die manier heb je bewijs dat je het wil annuleren. Wij hier in Europa hebben altijd het recht om binnen 14 dagen een order te annuleren, wat het ook is en ongeacht wat er in de voorwaarden staat. Je bent NIET verplicht om te BETALEN. Het enige wat de verkoper kan doen is een slechte recensie over jou als koper plaatsen op Ebay. Gebeurt dat inderdaad te vaak, zeg 3 of 4 keer, dan kun je een tijdje geblokkeerd worden op Ebay. Helemaal niet erg wanneer het om een duur product gaat/ging.
Groetjes✌️
Bericht 13 van 17
laatste antwoord

Per ongeluk wat gekocht, nog niet betaald.

Ik heb per ongeluk op de blauwe streep gedrukt.....

Per ongeluk?

Deze twee blauwe balken...

Zijn mijn issue

Zodanig ontworpen...en niet uit de lucht gevallen...

Daar veel mensen,net als ik de paginas verschuiven middels swiping op het scherm

En de kans dat je er over heen gaat is groot

En donders goed uitkijken geblazen

Om er verre van te blijven...en er om heen te schuiven met je vingers

Dus toevallig is dit niet

Bericht 14 van 17
laatste antwoord

Per ongeluk wat gekocht, nog niet betaald.

Die blauwe betaalbalken...zijn relatief nieuw op Ebay...en horizontaal over de site...dus niet vertikaal

Horizontaal...zorgt er voor dat mensen die de pagina verschuiven(swipen oid)...vertikaal(omhoog/omlaag)...per ongelijk over deze blauwe streep gaan...en vastzitten aan  betaling.......goed doordacht van Ebay....zondermeer

Die pagina's..hebben iets weg van een mijnenveld......dit is allemaal marketingstrategie,en dus goed uitgedacht .......schoot mij vanochtend te binnen......het is verdomd goed uitkijken geblazen

 

 

Bericht 15 van 17
laatste antwoord

Per ongeluk wat gekocht, nog niet betaald.

Mij is het overkomen dat ik vlooiendruppels goedkoop wou. Nu zag ik ze op Ebay en heb de verkoop vastgelegd maar ik wou via Ideal betalen maar stonden alleen opties als Paypal en creditcard. Maar ik heb geen van beiden. Ik weet alleen hoe ik betalen kan met I-deal nu heb ik de verkoper al gemaild.die komt uit spanje dus moest op zijn spaans. Maar ik kan toch geen hoge boetes nu verwachten?
Bericht 16 van 17
laatste antwoord

Per ongeluk wat gekocht, nog niet betaald.

Ik heb het zelfde mee gemaakt. Soms komt het op mij over dat ik door op kopen te klikken meer informatie over het product krijg. Ik blijf het raar vinden dat er vanaf dat moment geen uitweg meer lijkt te zijn. Het is ook dom, in dat geval is ontvangen en retour zenden atijd nog een oplossing. Je hebt immers een bij wet bepaalde bedenktijd.Maar wie zit te wachten op ontvangen en vervolgens retourneren? ik denk niemand. Ook bij mij is dit perongeluk al vaker gebeurt. U mag zeggen dom! maar Ebay mag best domme mensen proof zijn. Ook deze mensen kopen en betalen. Uiteindelijk is ebay een prima verdien model. Maar soms lijkt verbeteren mogelijk.Tot zover mijn ervaring.

Bericht 17 van 17
laatste antwoord