annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Per ongeluk wat gekocht, nog niet betaald.

chanelkamp
Community-lid

goedendag,


ik heb zojuist wat gekocht, namelijk twee ringen, maar nog niet betaald, en de ringen zijn ook nog niet verstuurd..


dit is al een tijdje geleden gebeurt, dus ik wilde in de eerste instantie het annuleren, wat ik dus nergens kon vinden.


Vervolgens heb ik een email naar de verkoper gestuurd, waarbij ik langer dan een maand heb moeten wachten op een antwoord, krijg ik uiteindelijk een betalingsherrinering...



ik ben nu heel erg bang dat er allemaal dingen mis kunnen gaan bijv. bankrekening geblokkeerd ofso, want mijn bank zit vast aan paypal, en paypal zit vast aan ebay, dus ik raak nu echt in paniek. ik zou het erg op prijs stellen als iemand mij wat hulp zou kunnen bieden.



mvg,


chanel

Bericht 1 van 17
laatste antwoord
16 ANTWOORDEN 16

Per ongeluk wat gekocht, nog niet betaald.

stephanthecollector
Community-lid

Uw betaalrekening wordt niet geblokkeerd! wat annuleren aangaat dat verzoek kan alleen van een verkoper komen! Aangezien het al zo lang geleden is heeft de verkoper er ook weinig belang bij, dus stuur hem/haar een mailtje en leg de zaak uit en verzoek om de koop te annuleren.



U begint overigens metdat u net wat gekocht heeft en verderop is het al weer een maand geleden? verder iets per ongeluk kopen lijkt mij erg vreemd aangezien u tijdens de gehele procedure van kopen nogmaals de vraag krijgt of u het zeker weet, u gaat dan zelf verder dus per ongeluk lijkt me sterk!

Bericht 2 van 17
laatste antwoord

Per ongeluk wat gekocht, nog niet betaald.

chanelkamp
Community-lid

Ja het klinkt zelf moet ik ook toegeven heel ongeloofwaardig, mischien heb ik het ook niet goed onder woorden gebracht maar een maand geleden maakte ik dus een stomme fout door op kopen enz te klikken, maar ik wist zelf ook niet precies hoe alles werkte, nog steeds niet eigenlijk, maar die zelfde dag heb ik de verkoper al 2 keer ge-emaild dat ik het wilde annuleren. uiteindelijk een paar dagen gewacht, en nog steeds niets ontvangen.


en gisteren keek ik op mijn ebay en vervolgens zie ik een betalingsherrinering staan.



dat is zeg maar wat er is gebeurt, maar ja ik weet ook dat het heel ongeloofwaardig klinkt het 'per ongeluk op iets geklikt hebben' maar ik kan er niks anders van maken.


maar mijn probleem is, dat ik gewoon heel erg bang ben voor de gevolgen..

Bericht 3 van 17
laatste antwoord

Per ongeluk wat gekocht, nog niet betaald.

stephanthecollector
Community-lid

maak je maar geen zorgen, het ergste wat er gebeuren kan is dat u een aantekening kunt krijgen en dat u bij drie van die aantekeningen geschorst kunt worden (mits de verkoper een geschil start)


Die herinnering is standaard bij ebay na 4 dagen krijgt men tegenwoordig al een herinnering!

Bericht 4 van 17
laatste antwoord

Per ongeluk wat gekocht, nog niet betaald.

sell453
Community-lid

Hallo allemaal,



bij mij is precies hetzelfde gebeurd.


ik dacht dat zodra ik op kopen klik dat ik dan in de shopping cart eventueel de bestelling kon annuleren.


blijkbaar niet.


gelukkig heb ik niets duurs gekocht. maar wat moet ik met 4 van die artikelen terwijl ik er maar 2 wilde hebben.


dus heb ik de verkopen gemailt en de situatie uitgelegt,


hopelijk kan hij het annuleren.

Bericht 5 van 17
laatste antwoord

Per ongeluk wat gekocht, nog niet betaald.

ik zit in dezelfde situatie.

Ik wilde kijken hoeveel iets kostte met verzendkosten.

ik heb de verkoper gecontacteerd maar hij wil niet annuleren

kunnen er nu erge dingen gebeuren ofzo?

en wat is dat geschil dan?

Bericht 6 van 17
laatste antwoord

Per ongeluk wat gekocht, nog niet betaald.

Ik had ook hetzelfde probleem, ik was dol enthousiast over een artikel en het leek goedkoop en het kon er nog net af,

en toen ik op de knop KOPEN drukte, schrok ik plots van de invoeringsrechten,

toen wilde ik het in eerste instantie annuleren maar dat gaat niet bij E-bay, vervolgens toch maar met paypal alles betaald,

om dat ik schrok van de Ebay regels van gebannen etc, het artikel is nu onderweg en ik ben er dolblij mee alleen ik vind de invoeringsrechten veelste duur :).

Ik hoop dat Ebay in de toekomst na de knop NU KOPEN waardoor je gelijk alle kosten (Invoerrechten) ziet staan

dat er dan ook een knop bij staat voor te annuleren. Zodat je nog terug kan, of dat ze gelijk voor de knop NU KOPEN de totaalkosten bekend maken :).

Grtz,

Daniel.

Bericht 7 van 17
laatste antwoord

Per ongeluk wat gekocht, nog niet betaald.

Daniel,

In de adv staat invoerrechten 25,07 dollar.

Misschien heb je dat niet gelezen!

Nu heb je dat vooraf moeten betalen,anders had de postbode dit bedrag in euro'sgevraagd.

Maar het blijft duur.

Bericht 8 van 17
laatste antwoord

Per ongeluk wat gekocht, nog niet betaald.

Ik had net het zelfde probleem maar dan bij iets duurders geloof ik, een computer 700 euro, ik ben nieuw bij ebay en snap er geen **bleep** van het is on overzichtelijk en het is veel te moeilijk om te snappen daarom heb ik ook liever marktplaats.nl Ik weet nu niet hoe ik mijn bod of wat dan ook moet intrekken of terug kan draaien en ben nu dus een beetje in paniek! Want ik heb namelijk zelf geen geld maar wou een macbook hierop in ruilen. Ik hoop dat dit terug te draaien is anders ben ik genaaid 😞

Bericht 9 van 17
laatste antwoord

Per ongeluk wat gekocht, nog niet betaald.

Je hebt jezelf genaaid! Durf eerst iets uit zoeken voordat je gaat klikken...
Bericht 10 van 17
laatste antwoord