Internationaal verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Verzendkosten belachelijk hoog!

Ik wou laatst een LP verzenden naar Engeland. Ik was aan het kijk hoeveel het ongeveer zou moeten kosten toen ik het zag schrok in me werkelijk dood. De prijzen lopen op tot 10,70. En dat is helemaal vervelend als je bedenkt dat als mijn item dat ik ...

Zonet mijn eerste obejct verkocht maar nu al mogelijk probelmen, help!

Ik heb zojuist mijn eerste object verkocht en loop nu al tegen zelfgemaakte fouten aan, ik hoop van niet eigenlijk. Stel dat ik nog een oud paypal adres gekoppeld had staan in mijn ebay, maar dat Pp-account was van de zomer al opgeheven. En de koper ...

versturen naar Verenigde Staten

Ik heb een michelingids van 1948 verkocht. Moet opgestuurd worden naar VS Via wie of wat doe ik dit best ? Dien ik extra kosten aan te rekenen op mijn factuur die ik naar de koper zend. Wie betaalt de invoerrechten ? Zijn er invoerrechten of andere o...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 593 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

internationaal verkopen grote spullen

hallo hoe verkoop je en verzend ik wereldwijd grote zware spullen zoals een scooter? ik zou graag weten hoe ik het vanuit nederland moet verzenden ??? en hoe bereken hoeveel verzendkosten de koper moet betalen hiervoor? ben benieuwd alvast bedankt vo...

Verzendkosten per land instellen

Hallo mensen, Ben nog vrij nieuw in de Ebay wereld. Daarom ook mijn vraag: Hoe stel ik per land de verzendkosten in? Ik plaats al mijn advertenties op de Duitse Ebay. Op dit moment heb ik alle landen behalve Nederland, Belgie en Duitsland uitgesloten...

Koper haalt pakket niet op

Beste allemaal, Nu heb ik weer een ander vervelend probleem: iemand op het vasteland in spanje - ik woon zelf op een spaans eiland - heeft niet haar aangetekend pakketje met haar aankoop opgehaald, dat ik haar heb opgestuurd. Ze heeft al wel betaald....

Auteurs met de meeste kudos