annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Advertenties niet zichtbaar op andere eBay sites

mikivintagestuff
Community-lid

Hallo allemaal, dit onderwerp is al eerder aan de orde geweest, maar kan het zo snel niet vinden, maar heb dringend jullie hulp nodig.


Ik woon in spanje en bied mijn artikelen ook in Europa aan. Heb dit aangevinkt, ook heb ik aangevinkt wat de kosten zullen zijn als ik buiten spanje,  naar andere landen binnen europa de artikelen verzend.


Toch kan ik mijn advertenties niet vinden op de nederlandse ebay site en ook niet op de engelse.


Dus ik weet niet wat ik verkeerd doe.


Misschien beter om de advertenties apart aan te bieden op de nederlandse site?


Hoop dat jullie een antwoord weten.


Groetjes

Bericht 1 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

Advertenties niet zichtbaar op andere eBay sites

stephanthecollector
Community-lid

Misschien zou het handig zijn om aan te bieden via ebay.uk omdat daar de zichtbaarheid vele malen groter is en de door u aangeboden kleding e.d erg populair is vooral in Londen en omgeving.


Uw advertentie is wel zichtbaar op ebay.nl als men de juiste trefwoorden gebruikt dat bereikt u door zo zorgvuldig mogelijk u item te beschrijven in uw advertentie en de titel van uw advertentie als u zich ook richt op de nederlandse markt is het misschien verstandig er een NL beschrijving bij te vermelden.

Bericht 2 van 8
laatste antwoord

Advertenties niet zichtbaar op andere eBay sites

mikivintagestuff
Community-lid

Dank je wel voor je reactie. Mijn bedoeling was inderdaad om me zowel op de Spaanse, Nederlandse, maar vooral Engelse markt te richten, omdat vintage daar erg populair is, ook in Nederland trouwens.


Inderdaad stom dat ik geen nederlandse beschrijving erbij heb staan, dat maakt het zoeken natuurlijk makkelijker. Ik had alleen de maten in het nederlands staan.


Maar zijn er voorwaarden aan verbonden om via ebay.uk aan te bieden en kost het dan meer? Ook moet ik natuurlijk zelf wel iedere keer de prijs van het obect en de verzendingskosten omrekenen in ponden of is in het verkoopformulier een tool die dit automatisch voor je doet?

Bericht 3 van 8
laatste antwoord

Advertenties niet zichtbaar op andere eBay sites

stephanthecollector
Community-lid

het aanbieden op ebay.uk is inderdaad duurder dan op b.v ebay.nl hoewel dit wel afhangt van uw startprijs en het aantal foto's die u plaatst.


Wat de valuta betreft als u betalingen accepteerd via PayPal dan wordt dit automatisch omgerekend, let wel ook dit is niet gratis, u kunt via uw PayPal rekening wel regelen dat u verschillende valuta accepteerd zoals b.v de pond, de dollar en de euri.

Bericht 4 van 8
laatste antwoord

Advertenties niet zichtbaar op andere eBay sites

faillissementverkoop
Community-lid

Ik heb dezelfde vraag:



Hoe zorg ik ervoor dat de engelse mensen mijn veilingen kunnen zien? Kan dit alleen als ik inlog via ebay.co.uk en daar de veilingen aanmaak?

Bericht 5 van 8
laatste antwoord

Advertenties niet zichtbaar op andere eBay sites

stephanthecollector
Community-lid

Ja dat is wel de snelste en beste manier, zelfs als je een hele goede beschrijving hebt op ebay.nl ben je voor de UK slecht te zien en sta je laag in de zoek resultaten.

Bericht 6 van 8
laatste antwoord

Advertenties niet zichtbaar op andere eBay sites

faillissementverkoop
Community-lid

Hoe zorg ik ervoor als ik het via ebay.co.uk doe dat ik Nederland zichtbaar ben?



Als ik zelf opzoek ben naar spulletjes zie ik altijd heel gauw engelse aanbieders. Deze advertenties zijn allemaal in het engels zonder enig woord nederlands.

Bericht 7 van 8
laatste antwoord

Advertenties niet zichtbaar op andere eBay sites

stephanthecollector
Community-lid

je kunt je advertentie verdelen in twee talen b.v dus een nederlandse beschrijving en een engelse als je adverteert in een rubriek met b.v nintendp spelletjes dan ben je in NL ook goed te zien veel mensen zoeken namelijk op nintendo spelletjes/game's.


je kunt het een keer proberen en een advertentie op ebay.uk plaatsen.

Bericht 8 van 8
laatste antwoord