annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Koper haalt pakket niet op

mikivintagestuff
Community-lid

Beste allemaal,


Nu heb ik weer een ander vervelend probleem: iemand op het vasteland in spanje - ik woon zelf op een spaans eiland - heeft niet haar aangetekend pakketje met haar aankoop opgehaald, dat ik haar heb opgestuurd. Ze heeft al wel betaald. Tot aan de verzending heb ik normaal met haar gecommuniceerd via mail. Maar nu hoor ik taal of teken van haar en het pakketje kon ze een week geleden al opgehalen en nu heeft ze nog maar 6 dagen de tijd om het op te halen. Ze reageert niet op mijn mails, via ebay en via hotmail.


Al die tijd word  ik ook niet betaald door paypal die houdt dat geld vast totdat ik een positieve beoordeling van haar krijg, maar ja, als zij niet reageert, word ik pas over 2 weken betaald, of misschien ook niet?


Mijn vraag is moet ik eBay waarschuwen dat er iets fout aan het gaan is, dat ik straks niet een slechte beoordeling krijg of zo. Ik heb bewijzen de emails en trackingnummer. Erg omslachtig dit hele paypal gedoe.


Hoop dat iemand raad heeft.

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Koper haalt pakket niet op

abeldoorn
Community-lid

Misschien is ze op vakantie of ziek of..... Doorgaans als een paket niet wordt opgehaald wordt het terug gestuurd naar de afzender (naar u dus). Contact opnemen met ebay is compleet zinloos. Het is een grote software 'fabriek'. Als je een mail stuurt krijg je een standaard antwoord die ook door de computer gegenereerd is aan de hand van een aantal trefwoorden. Als een koper je een negatief wilt geven kan je daar niks tegen doen, behalve dan een diepe zucht en weer verder gaan.  Het is inderdaad belachelijk dat PP je je geld niet gewoon geeft, maarja, als de koper het pakje niet ophaalt krijg je het terug dus is er ook weer niks verloren.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Koper haalt pakket niet op

mikivintagestuff
Community-lid

Bedankt voor je antwoord, weet ik i.e.g dat het verspilde moeite is om met ebay contact op te nemen,en al die stappen die je moet doen om geld te ontvangen van Paypal bevalt me helemaal niet, maar goed, ben net begonnen. Je moet eerst bij de koper bedelen om te gaan stemmen en dan moet ie ook nog positief zijn om je geld te ontvangen ?!! Ja, ja, dat doen ze dan om alles zo safe en betrouwbaar mogelijk te maken, maar dit gaat me net iets te ver.


Maar goed, jij bent al een tijdje bezig zie ik, gaat het dan sneller of blijft het moeizaam met dat strenge paypalbewind?

Bericht 3 van 3
laatste antwoord