Internationaal verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Pas op met alcoholdozen van de supermarkt

Pas op met alcoholdozen (dozen van wijn, sterke drank) van de supermarkt. Ik gebruik ze graag omdat ze van erg stevig karton zijn gemaakt en weinig wegen. Ideaal voor zendingen to 2 kg. Echter: er kunnen problemen mee ontstaan. Een zending naar de VS...

Zwakke dollar

Beste leden, Momenteel is het gunstig om items uit de VS te kopen wegens de lage dollar koers. Niet alleen op eBay maar ook webshops kunnen soms meerdere tientjes voordeliger uitpakken. Maar hoe zit dat eigelijk met internationaal verkopen? Item die ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 220 Weergaven
  • 13 replies
  • 0 kudos

ebay verkocht waar in betaling

Hoi ik heb iets verkocht op ebay de betaling is verricht via paypal maar op mijn rekening staat nog niets Meestal krijg je een aan ebay/paypal gekoppeld emailadress een email you`ve got funds echter nu niets en zegt ebay payment being processed by pa...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 421 Weergaven
  • 34 replies
  • 0 kudos

Geen contact

Wie kan mij helpen hoe te handelen met het volgende? Ik heb mijn item verkocht aan iemand in Polen. Hij heeft betaald en ik heb mijn pakket verstuurd met TNT express. Dus bijna de volgende dag geleverd. Alleen meneer is niet thuis. Nu vraagt tnt om e...

Betaalt na sluiting geschil

Wat zouden jullie doen? Bieder heeft artikel gewonnen op 22 juni. Ontvang geen betaling en stuur een ebayherrinnering (geschil) op 5 juli. In de meeste gevallen krijg je dan een bericht met uitleg waarom nog niet betaald is of dat alsnog betaald word...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 127 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

engelse verkoopster helpen haar veiling te veranderen, zodat ik kan bieden?

Hallo, Ik heb iets leuks gezien op de Britse ebay-site en heb vriendelijk aan de verkoopster gevraagd of zij ook naar Nederland wilde versturen. Nu kreeg ik als antwoord dat zij dat normaal wel doet. Maar haar veiling zou nu "defaulted" zijn en nu zo...

Afzender van de betaling Niet-geregistreerd

Beste allemaal. Ik ben relatief nieuw met het verkopen op ebay. Ik heb zojuist een product verkocht aan iemand in Amerika voor 325 dollar. Deze heeft nadat hij het product heeft gekocht netjes het geld overgemaakt en bij paypal staat dat zijn adres b...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 313 Weergaven
  • 13 replies
  • 0 kudos

Ebay maakt internationale handel onmogelijk

Na 15 jaar ben ik bijna weggepest door eBay Even in het kort, ik ben gegonnen op ebay.com een paar jaar nadat ze in Amerika van start zijn gegaan, inmiddels ben ik dus zo'n 15 jaar kopend en verkopend lid van eBay De afgelopen 10 jaar ben ik voor een...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 482 Weergaven
  • 17 replies
  • 0 kudos

koper niet thuis, pakket retour, en toen...??

Een duur pakket, 200e naar frankrijk gestuurd, aangetekend (koste de koper 40e aan porto). 3 dagen later was het in frankrijk (lekker snel, goed werk tnt), maar de koper was niet thuis en het pakket ging retour naar mij (niet handig, had het daar in ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 508 Weergaven
  • 10 replies
  • 0 kudos
Auteurs met de meeste kudos