op 09-07-2011 21:38
Beste allemaal.
Ik ben relatief nieuw met het verkopen op ebay. Ik heb zojuist een product verkocht aan iemand in Amerika voor 325 dollar. Deze heeft nadat hij het product heeft gekocht netjes het geld overgemaakt en bij paypal staat dat zijn adres bevestigd is, maar er staat ook het volgende: "De afzender van deze betaling is Niet-geregistreerd
De koper heeft ook 0 feedback. Kan het een probleem opleveren als ik het pakket naar deze persoon op stuur? Ik verstuur het aangetekend met tracking.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
op 09-07-2011 22:20
Als u niet om geld geeft kunt u hier gerust mee verder gaan.
In alle andere gevallen zou ik persoonlijk het er niet op wagen.
Zie ook de andere beantwoording op uw duplicaat vraag.
op 10-07-2011 17:05
- log in op je Paypal account. Klik op de betaling. Ergens rechtsonder staat de mogelijkheid om hetbedrag terug te betalen. Ik zou de gehele betaling terugboeken.
- vervolgens in Mijn eBay (je ebay-account) de transactie annuleren. Doe je dat niet, dan betaal je alsnog een paar tientjes $ aan eBay kosten.
Stuur in elk geval het product niet op.
op 10-07-2011 17:11
Ik zag dat het om Nike schoenen gaat. In dat geval zou ik helemaal met klem afraden om ze op te sturen. Dit zijn hoog risico goederen. Doe je dat wel, dan is de kans levensgroot dat het volgende gebeurt:
Paypal boekt de betaling terug nadat je de Nikes hebt opgestuurd. Je Paypalsaldo is dan negatief. Je moet dit eerst aanvullen voordat je verder kan met handelen. Of het negatieve saldo wordt aangevuld met de opbrengst van je volgende verkochte paar schoenen. Dit geld ben je kwijt en er is geen enkele manier om het ooit nog terug te krijgen.
Voeg de koper toe aan je blocked bidders list:
http://pages.ebay.com/services/buyandsell/biddermanagement.html
op 10-07-2011 17:12