annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Afzender van de betaling Niet-geregistreerd

Beste allemaal.

Ik ben relatief nieuw met het verkopen op ebay. Ik heb zojuist een product verkocht aan iemand in Amerika voor 325 dollar. Deze heeft nadat hij het product heeft gekocht netjes het geld overgemaakt en bij paypal staat dat zijn adres bevestigd is, maar er staat ook het volgende: "De afzender van deze betaling is  Niet-geregistreerd

De koper heeft ook 0 feedback. Kan het een probleem opleveren als ik het pakket naar deze persoon op stuur? Ik verstuur het aangetekend met tracking.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Bericht 1 van 14
laatste antwoord
13 ANTWOORDEN 13

Nee daar is geen manier voor.

Nieuwe kopers moeten net zoveel kans hebben als andere kopers.

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 11 van 14
laatste antwoord

Als je een feedback score van minder dan 10 hebt mag je maar 10 postings per dag doen.

Hoe die geteld worden is niet duidelijk.

Ook kan er nog een andere reden zijn dat je niets kan toevoegen aan de community.

Zo te zien zou het vandaag weer wel moeten kunnen.

Je kan nul bieders niet tegenhouden, ook niet expliciet via een veilingtekst. Alleen de eBay regels gelden, zo kan je bijvoorbeeld ook niet stellen dat PayPal alleen voor buitenlands kopers zou gelden.

Als je de verkoopcommissie terugvraagt en de koper reageert niet krijg je na een week die commissie ook terug.

Als de koper echter wel reageert, met welk bericht ook, dan krijg je die kosten niet terug.

Het kan overigens zijn dat een en ander ook nog afhangt van de status van de PayPal betaling.

Ga er maar aan staan, het is geheel niet makkelijk.

Het wijzigt allemaal ook zo vaak.

Voor oktober zijn al weer vele nieuwe wijzigingen aangekondigd zoals bijvoorbeeld een volledig verbod op het opnemen in de veilingtekst van emailadres of web link.

Bericht 12 van 14
laatste antwoord

Bedankt voor alle reacties en moet toch mijn lof uitspreken want dit is één van de weinige fora waar je niet gebombardeerd wordt met onzin, maar serieus geholpen wordt!

Dus als ik het goed heb moet ik een annuleringsverzoek versturen en als hij/zij deze accepteert krijg ik me verkoopcommissie terug, maar ook als ik geen gehoor krijg, krijg ik de verkoopcommissie terug?

Als de koper wel reageert en niet willt annuleren ben ik de verkoop commissie kwijt?

Alvast bedankt!

-- Bewerkt door eszohra op 13 Jul 2011 23:23 CEST
Bericht 13 van 14
laatste antwoord

Klopt als een bus. Dit is de definitie van "eerlijk" volgens eBay en Paypal (onderdeel van eBay). B-)

Je zou er bijna aan gaan wennen.

Bericht 14 van 14
laatste antwoord