op 22-08-2011 22:47
Hoi ik heb iets verkocht op ebay
de betaling is verricht via paypal maar op mijn rekening staat nog niets
Meestal krijg je een aan ebay/paypal gekoppeld emailadress een email you`ve got funds
echter nu niets en zegt ebay payment being processed by paypal
zolang mijn rekening op 0 staat stuur ik nix op
Hoe zit dat ?? houd paypal mijn verworven geld soms vast ?
op 22-08-2011 22:57
paypal being processed maar niets op mijn account
wordt er gekloot ofzo ??
vroeger ging paypal bliksemsnel
ik vertrouw het niet !!
op 22-08-2011 23:03
rustig.........
de koper heeft bijvoorbeeld zijn paypal gekoppeld aan zijn bankrekening, end an duurt het een paar dagen voor het geld van zijn bankrek, via pay-pal op jouw rek staat.
op 22-08-2011 23:11
abeldoorn,
dank je.......ik ben van een poos terug weggeweest van ebay.....eerlijkheid heeft zn tijd maar vroeger had je vreselijk snel je geld
Maar ik zie dat er vreselijk veel verandert is
ik schrik trouwens van de fees in engeland maja aan de andere kant ebay sells
thanks
op 23-08-2011 11:08
op 23-08-2011 11:11
dan duurt het 10 dagen langer tot ik het opstuur
geen geld > geen onderdelen
op 23-08-2011 11:22
lijkt me logisch, en de koper weet dat want als het goed is krijgt die bericht van PP en weet hij/zij dat het een uitgeselde betaling is en als het goed is heeft u ook daarvan bericht gehad, u kunt het ook zien aan de zandloper die bij e betaling staat zo gauw die weg is is de betaling ook verwerkt!
op 23-08-2011 11:30
bedankt......maar wat is een achtergestelde betaling ?
voorheen was paypal supersnel maar dit is toch niks vind ik.......het pakket moet naar australie dus die man moet ook een lange adem hebben
op 23-08-2011 11:31
ik bedoel uitgestelde betaling
op 23-08-2011 11:48
PP past dit de laatste tijd steeds vaker toe, waarschijnlijk is uw koper een nieuw lid of heeft een tijd niets gedaan op ebay, PP wil zo zekerheid hebben dat er voldoende geld is voor de betaling, als de koper b.v geen gled op zijn of haar PP rekening heeft staan dan wordt dat van de rekening gehaald die aan de PP rekening is gekoppeld dit moet volgens PP 8-10 dagen duren. als men een creditcard heeft gekoppeld aan PP dan gaat het sneller maar lang niet iedereen heeft een creditcard.
ik zorg er persoonlijk zelf voor dat er altijd wat geld op mijn PP staat dan heb je dat geouwehoer ook niet