annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

engelse verkoopster helpen haar veiling te veranderen, zodat ik kan bieden?

Hallo,

Ik heb iets leuks gezien op de Britse ebay-site en heb vriendelijk aan de verkoopster gevraagd of zij ook naar Nederland wilde versturen. Nu kreeg ik als antwoord dat zij dat normaal wel doet. Maar haar veiling zou nu "defaulted" zijn en nu zou ze niks meer kunnen wijzigen om ook internationale bieders te laten bieden. Er was inderdaad al een bod gedaan.

Ik begreep dat dit per ongeluk ging bij het aanmaken van de veiling, en dan krijgen internationale bieders tot het laatst moment een "u mag niet bieden" bericht terwijl de verkoper dat in veel gevallen niet zo had bedoeld. Zoals in dit geval ook zo is. Best ergelijk eigenlijk. Maar dat is voer voor een andere vraag (en wel aan ebay zelf)

Is het waar dat de Engelse verkoopster er niks maeer aan kan doen. En zonee wat en hoe zou zij haar veiling alsnog kunnen veranderen zodat ik ook kan bieden?

Bedankt alvast!

-- Bewerkt door **cyborg-butterfly20.. op 16 Jul 2011 20:45 CEST
Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

engelse verkoopster helpen haar veiling te veranderen, zodat ik kan bieden?

Vraag even aan de verkoper of ze je op de exemption list wil zetten: http://offer.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?BidderPermitLogin

En laat even weten of het zo opgelost kan worden (weet ik niet zeker). Ik denk niet dat er nog andere oplossingen zijn.

Bericht 2 van 2
laatste antwoord