annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onbetrouwbare informatie van Paypal

Ik kreeg een uitgestelde bankbetaling binnen op mijn Paypal-account. Geschatte datum bijschrijving volgens Paypal: 13 oktober (vandaag).



Ik checkte mijn account in de hoop dat de bijschrijving een feit zou zijn. Tot mijn stomme verbazing staat er nu:



"In behandeling tot 26 okt 2011"



Dus zonder verderer uitleg komen er twee weken bij. Ik baal als een stekker van deze manier van zaken doen. Ik wil snel betaald krijgen en niet 3 weken wachten. Absurd dat ik dit soort betalingen niet kan weigeren. Je wordt door Paypal aan het lijntje gehouden en het is niet mogelijk dit soort betalingen waar Paypal ook nog eens meer aan verdient, te weigeren.


-- Bewerkt door auxfinesherbes op 13 Oct 2011 19:58 CEST
Bericht 1 van 19
laatste antwoord
18 ANTWOORDEN 18

Re: Onbetrouwbare informatie van Paypal

Dat weten we dan ook weer KB,


 


een vraagje dat vol-  waar staat dat voor?


 


jij brengt toch wel een fijne sfeer hier op de prikborden.


 


groetjes Niek


 


 

Bericht 11 van 19
laatste antwoord

Re: Onbetrouwbare informatie van Paypal

kopersbescherming
Community-lid

Ik zou zeggen, kijk eens naar mijn afbeelding, dat zegt toch genoeg. Maar je hebt gelijk, het is allemaal afleiding. Den vijand leest mee.


Bericht 12 van 19
laatste antwoord

Re: Onbetrouwbare informatie van Paypal

Ach KB als je haar maar goed zit,


 


O ja gisteren nog opgelicht gezien, Nu ik lag dus een


beetje op mijn sofa te slapen maar opeens was ik dus


klaarwakker.


 


Kan je  aanraden om nog eens met uitzending gemist


het programma


nog even te gaan bekijken. want jij als Paypalkenner


bij uitstek op de prikborden moet natuurlijk wel bijblijven.


 


Ja en hoe het allemaal mogelijk is, don't ask me.


 


groetjes Niek

Bericht 13 van 19
laatste antwoord

Re: Onbetrouwbare informatie van Paypal

kopersbescherming
Community-lid

De PayPal meneer kon weer eens niets zeggen en hij wist het ook al niet. De wereld is slecht.



Ik gebruik PayPal nooit via een bankrekening want de zogenaamde veiligheid die PayPal biedt is uitsluitend gebaseerd op de veiligheid van een creditcard. Daarom PayPal alleen gebruiken via een creditcard. De aankopen zijn maximaal 1 jaar verzekerd en dat is meer dan die 45 dagen van PayPal.



Bericht 14 van 19
laatste antwoord

Re: Onbetrouwbare informatie van Paypal

goedenmorgen KB


 


Je bent vroeg bij de pinken.


 


Ja en ik probeer altijd iets te begrijpen maar


ik doe hier al aan zelfcensuur, geen zin om


weer eens voor niets getypt te hebben.


 


En iets wat ik gisteren nog zag is er inmiddels


niet meer, dus ook 's-avonds zijn ze op hun post.


 


groetjes en een prettige dag,


 


Niek


 


 

Bericht 15 van 19
laatste antwoord

Re: Onbetrouwbare informatie van Paypal

Ik ben mijn geld nu definitief kwijt ($100.00).


 


Te gekke manier om gratis te winkelen op eBay: gewoon betalen met een ongedekte check (uitgestelde bankbetaling). En dan hopen dat de verkoper het object opstuurt. Betaling wordt na 2 weken geannuleerd door Paypal. Je kan als verkoper niets meer doen.Als verkoper kun je deze betalingen niet blokkeren.


 

Bericht 16 van 19
laatste antwoord

Re: Onbetrouwbare informatie van Paypal

kopersbescherming
Community-lid

Ik was mijn geld ook kwijt ($300) door een actie van PayPal.


Bericht 17 van 19
laatste antwoord

Re: Onbetrouwbare informatie van Paypal

Ik snap erg goed waarom eBay een forum heeft. Zo kunnen ze het deksel houden op alle klagers en zeurders die de waarde van beursonderneming eBay ondergraven. Al te kritische geluiden worden geruisloos door de eBay censor gewist, zodat het allemaal minder erg lijkt dan het in werkelijkheid is. En kan eBay voorkomen dat er nog meer mensen gaan klagen op forums als die van bijvoorbeeld Tros Radar. Dat trouwens inmiddels bol staat van de klagers over eBay en Paypal.



Bericht 18 van 19
laatste antwoord

Re: Onbetrouwbare informatie van Paypal

kopersbescherming
Community-lid

Het staat overal bol van com met klagers over eBay en PayPal, dat is normaal. En zoals een bekend marketing principe luidt: het doet er niet toe hoe ze over je praten als ze maar over je praten.



Dit forum is best uniek met die paar attributors met ieder een eigen herkenbare functie, dat voortdurend onbegrip van de vraagstellers die denken dat eBay antwoord geeft en dan de absolute top moderator met een geheel eigen geluid.



Ik zou zeggen, ga door zo, u bent op de goede weg.


Bericht 19 van 19
laatste antwoord