annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onbetrouwbare informatie van Paypal

Ik kreeg een uitgestelde bankbetaling binnen op mijn Paypal-account. Geschatte datum bijschrijving volgens Paypal: 13 oktober (vandaag).



Ik checkte mijn account in de hoop dat de bijschrijving een feit zou zijn. Tot mijn stomme verbazing staat er nu:



"In behandeling tot 26 okt 2011"



Dus zonder verderer uitleg komen er twee weken bij. Ik baal als een stekker van deze manier van zaken doen. Ik wil snel betaald krijgen en niet 3 weken wachten. Absurd dat ik dit soort betalingen niet kan weigeren. Je wordt door Paypal aan het lijntje gehouden en het is niet mogelijk dit soort betalingen waar Paypal ook nog eens meer aan verdient, te weigeren.


-- Bewerkt door auxfinesherbes op 13 Oct 2011 19:58 CEST
Bericht 1 van 19
laatste antwoord
18 ANTWOORDEN 18

Onbetrouwbare informatie van Paypal

stephanthecollector
Community-lid

gaat het niet om een betaling die vastgehouden wordt zodat men zeker is dat er geld is mochten er problemen zijn? u moet het item gewoon verzenden en het geld wordt vrijgegeven als er feedback is gegeven!


Ik weet het klinkt belachelijk maar ik heb het onlangs nog meegemaakt! en dat terwijl ik dat voorheen nooit had!


Bericht 2 van 19
laatste antwoord

Onbetrouwbare informatie van Paypal

Hoi,



Ik verzend nooit totdat het bedrag is vrijgegeven (ook bij deze betaling wordt geadviseerd door PP om dat niet te doen). Alleen....dit keer heb ik het fout gedaan en wel verzonden. Dom dom dom maar ik had veel verkocht in korte tijd en heb deze vervelende uitgestelde betaling over het hoofd gezien. Ik heb al eerder meegemaakt dat de uitgestelde betaling uiteindelijk werd teruggetrokken. Gelukkig had ik het item toen niet verzonden.Het schijnt dat verkopers op deze manier kunnen worden opgelicht:



http://reviews.ebay.com/LATEST-SCAM-ON-EBAY-PENDING-PAYPAL-PAYMENTS_W0QQugidZ10000000002382959



Paypal misleidt verkopers door te stellen dat dit soort betalingen "slechts" 4 to 6 werkdagen in beslag nemen:



https://www.paypal.com/helpcenter/main.jsp;jsessionid=KXFsNKGCvHNWQYxhQVFnBvrH7TWNTZR6npVbzTQw54npdDpdJChd!860402448?t=solutionTab&ft=homeTab&ps=&solutionId=1209407&locale=nl_NL&_dyncharset=UTF-8&countrycode=NL&cmd=_help&serverInstance=9024



Maar dat is dus niet zo! Ik heb maar alvast een geschil geopend wegens niet betaling omdat ik duidelijk in mijn artikelomschrijving heb vermeld: betalen binnen 3 dagen, geen uitzonderingen.



Ik zie dat eBay niet wil dat je links op dit forum plaatst:  je kan ze niet meer aanklikken. Bedankt eBay!!!!!



-- Bewerkt door auxfinesherbes op 13 Oct 2011 20:48 CEST
Bericht 3 van 19
laatste antwoord

Onbetrouwbare informatie van Paypal

stephanthecollector
Community-lid

Ja het wordt steeds "leuker" om te verkopen op eBay en met PP waarschijnlijk is dit de nieuwe manier om potentiele verkopers af te schrikken! ze bijten zichzelf alleen in de buik! eBay prijst zichzelf hiermee uit de markt en PP ook!



Kunnen verkopers die al langer verkopen op Ebay nu nog PP uitschakelen nieuwe verkopers kunnen dat helaas niet!


ls je als verkoper een maand moet wachten tot je geld wordt vrijgegeven is op zijn minst als dubieus aan te merken!

Bericht 4 van 19
laatste antwoord

Onbetrouwbare informatie van Paypal

Je kunt het ook van de positieve kant bekijken.


 


Je maakt wel onderdeel uit van die eliteverkopers


die op Ebay mogen verkopen.


 


Ja en dat daar een prijskaartje aan hangt


en dat je wat langer op je geld moet wachten


dat neem je toch op de koop toe?


 


Als jij meldt aan je kennissen dat jij een 100%


positieve feedback verkoper bent op ebay dat


maakt toch indruk? of vergis ik me daarin?


 


groetjes Niek


 


 

Bericht 5 van 19
laatste antwoord

Onbetrouwbare informatie van Paypal

En dan krijg ik vandaag een e-mail van Paypal in half Engels en half Nederlands (krakkemikkiger konden ze het niet maken) dat de betaling is afgeketst:



Beste xxx xxx

An eCheck payment from xxxxxx xxxxxxx  was declined by the sender's bank. We will automatically try to process this payment again in 3 business days. It then usually takes 3-5 days for the money to be deposited into your account. Please do not ship items until you receive payment.

-----------------------------------
eCheck details:
-----------------------------------


Amount:  $98,00 AUD
Transaction ID:  7BU47641A0540640T
Sender: xxxx
Sender's email: xxx

Met vriendelijke groet,

Team PayPal




Brrrrrrr.....

-- Bewerkt door auxfinesherbes op 14 Oct 2011 16:14 CEST
Bericht 6 van 19
laatste antwoord

Onbetrouwbare informatie van Paypal

kopersbescherming
Community-lid

Bovenop het feit dat PayPal veel te duur en onveilig voor verkopers is kan ik bevestigen dat de informatie verstrekking op hetzelfde lage niveau ligt als die van eBay.



Bericht 7 van 19
laatste antwoord

Onbetrouwbare informatie van Paypal

kopersbescherming
Community-lid

U bent te serieus en u gebruikt echte eBay berichten.


Alleen een vol-idioot zoals ik kan zeggen wat die ervan vindt.


Bericht 8 van 19
laatste antwoord

Onbetrouwbare informatie van Paypal

:^O:^O


 


 


groetjes Niek

Bericht 9 van 19
laatste antwoord

Onbetrouwbare informatie van Paypal

kopersbescherming
Community-lid

Waarvan wederom voldoende akte.


Bericht 10 van 19
laatste antwoord