annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

Ik heb 4 borden gekocht op E.Bay voor de start prijs.
Blijkbaar was het te weinig en heeft de verkoper mij 64,50 pond aan verzendkosten gerekend. Dit is toch helemaal te gek voor woorden.
Bericht 851 van 1.373
laatste antwoord

Helaas ook slechte ervaringen met Royal Mail de laatste paar maanden. 2 pakketjes helemaal niet aangekomen, één verstuurd vanuit Engeland en één vanuit Nieuw-Zeeland. Verder nog 2 zendingen "onderweg" waarvan de (betrouwbare) verkopers zeggen dat het zeker 4 weken geleden verstuurd is. Voorlopig zal ik in elk geval niets meer kopen waarbij verzonden wordt met Royal Mail!
Bericht 852 van 1.373
laatste antwoord

Je zou Royal Mail Nederland eens kunnen emailen.

Photobucket
Bericht 853 van 1.373
laatste antwoord

ik heb vorige maand en deze maand 3 cd's (Small packets, past door de bus) gekocht en ze zijn allemaal netjes aangekomen, bezorgd door Selektvracht. niet heel erg snel, bij eentje duurde het bijna twee weken, maar dat is nog acceptabel.

tijdens (en na) de stakingen van vorig jaar zijn er wel een aantal dingen van mij kwijtgeraakt, die ik nooit meer heb ontvangen (in alle gevallen goed opgelost met verkopers). maar nu is het kennelijk weer in orde met post uit Engeland, voorlopig tenminste 🙂
Bericht 854 van 1.373
laatste antwoord

Heb net gekeken bij TNT Track&Trace (dat zal je zelf ook wel gedaan hebben, denk ik) en idd niet gevonden.
Misschien kan je nog om een barcode vragen?
Succes en de groetjes van Corine
P.S. 2 weken verder en verkoper UK heeft nog niets gehoord van de UK post over de verzending van 25.01.08, we wachten af...
Bericht 855 van 1.373
laatste antwoord

Geduld hebben, eventueel bij je postkantoor vragen of het daar misschien ligt en over een week of 3 aan de verkoper vragen om een onderzoek aan te vragen als hij er dan nog niet is.

het Nederlandse vingertje

het Nederlandse vingertje

Bericht 856 van 1.373
laatste antwoord

Ik heb vorige week een camera gekocht vanuit de UK en die op laten sturen met Royal Air Mail.
Nu is een week later en mailde ik de zender. Die zegt dat het pakketje er moet zijn om dat de tracking result dit oplevert

Your item with reference LY3697965GB was delivered in NETHERLANDS before 18:00 on 18/03/08.

Thank you for using this service.

En dat klopt. maar ik heb nog niks binnen en het is nu de 20ste

Wat moet ik doen. Het gaat hier tock om 600 euro.
HELPPP
Bericht 857 van 1.373
laatste antwoord

Ik heb vorige week een camera gekocht vanuit de UK en die op laten sturen met Royal Air Mail.
Nu is een week later en mailde ik de zender. Die zegt dat het pakketje er moet zijn om dat de tracking result dit oplevert

Your item with reference LY3697965GB was delivered in NETHERLANDS before 18:00 on 18/03/08.

Thank you for using this service.

En dat klopt. maar ik heb nog niks binnen en het is nu de 20ste

Wat moet ik doen. Het gaat hier tock om 600 euro.
HELPPP
Bericht 858 van 1.373
laatste antwoord

Thank you for sharing the information. Always good to know some of the details in case of dissatisfaction.

Photobucket
Bericht 859 van 1.373
laatste antwoord

My parcels arrived finally, after 4 weeks from the UK. I did also, in the meantime, receive an answer from the Royal Mail regarding my complaint :

Dear Mr
Firstly, may I apologise for the annoyance and inconvenience you have beencaused. I do understand how frustrating it can be when items of mail arenot delivered in accordance with procedure. Royal Mail is not complacentabout the level of service we provide and we are continuously looking atways to improve the service that our customers expect from us. If I may explain about Airmail items. We do not trace Airmail itemsthrough the system. With millions of items travelling at one time it isimpossible to determine where your items have gone astray. I was also disappointed to learn of the problems you have experienced andyour general dissatisfaction with the standard of service you have beenreceiving from Royal Mail Netherlands (RMNL). May I first give you somebackground information concerning mail deliveries to the Netherlands. TheUK send mail on a daily basis Monday to Saturday to the Netherlands and itis delivered by either TPG or TNT (Dutch Post Office). The ManagingDirector of our delivery agent RMNL has reviewed delivery arrangements inlight of recent complaints. He has identified some issues with RMNLdeliveries in the Rotterdam area stemming from problems with holiday-coverand temporary workers. He assures us that steps have now been taken toresolve this. Selektvracht is also used as a sub-contactor by RMNL, butRMNL can identify no significant quality issues using feedback from theirown quality control measures. There has been no recent change to theoverall arrangements for mail from the UK to the Netherlands and measuredend-to-end quality from the UK to the Netherlands has been on an improvingtrend. We had a recent performance review with the delivery agent in theNetherlands and no major quality issues were evident. I also contacted our Network Manager for the Netherlands Alex Obradovic.Alex has contacted his counterpart responsible for handling items into theNetherlands to ask if he can offer any explanations for the upsurge incomplaints. Unfortunately our contact in the Netherlands is aware that TPGand TNT have been going through a major change recently but we have noindications that this has affected delivery quality. I would like to assure you that the security of our mail is of paramountimportance to us and for this reason the details of all losses are loggedonto our internal computer system and sent to our Security andInvestigation team. They use the information to assist with highlightingproblem areas and identifying trends and patterns relating to losses in thepostal system. I have of course passed on your details. I am sorry that my reply is not more conclusive; I would like to think thatall our customers can rely on our services with complete peace of mind andI can only offer my sincere apologies for the inconvenience caused. If Ican be of any further assistance regarding this matter, please do nothesitate to contact me and I will be happy to help. Yours sincerely Deborah Warren-GriffithsRoyal Mail Headquarters cc Alex Obradovic
Bericht 860 van 1.373
laatste antwoord