Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Ik heb op 26 feb. jl. een item gekocht, op 9 maart betaald met PayPal en het is verzonden vanuit UK. Nog niets ontvangen. De verkoper stelde gisteren voor het aankoopbedrag terug te storten en als het dan alsnog komt, dat ik dan zou terugbetalen. Vandaag stond het op mijn PayPal-rekening inclusief de porto. Wat denken jullie: zou het nog komen of kan ik ernaar fluiten?
en als ze inderdaad op het postkantoor de boel verzamelen en wachten met verzenden tot er genoeg zijn, heb je kans dat er door het vliegprobleem ook vertraging optreedt.
Met een geschil kun je problemen oplossen en als dat niet gaat kun je claimen en kan jeje geld terugkrijgen, de verkoper heeft er zelf voor gekozen deze onverzekerd en niet traceerbaar te versturen.
Vaak bieden ze zelf al een terugbetaling aan, een hoop verkopers althans (ben daar zelf 1 van) zou ze over een week gewoon nog een keer mailen als je ze niet ontvangen hebt en vragen om een oplossing.
Ik wacht nog wel even. Maar als ik een geschil aanmaak kan dat de verkoper toch geld gaan kosten of niet? Ik denk niet dat de verkopers iets te verwijten valt. Ik bedenk me zojuist dat ik rond dezelfde tijd nog een paar schoenen in Engeland heb besteld. In tegenstelling tot de 3 vermisten heb ik daarbij wel mijn eigen adres opgegeven. Ik was niet thuis maar het pakketje is netjes op tijd door de TNT bij de buren afgegeven en ik heb netjes een briefje gekregen. De andere verzendadressen heb ik overigens al vaker gebruikt en nooit problemen mee gehad.
De kans dat ze alledrie niet aankomen is niet groot, misschien heb je net zo een postbezorger als uit de krant van de week die alles thuis bewaarde 3 maanden lang 😮
Verder gewoon nog even afwachten en als de verkopers zelf niet met een oplossing komen zou ik na 4 weken toch wel een geschil openen via paypal...
Ik heb alledrie de verkopers reeds benaderd. Alledrie zeggen ze verzonden te hebben. Helaas geen trackingnumers. Het betreft 3 verschillende verkopers (1 winkel, 2 eBay-sellers). Het betreft ook 3 verschillende besteldatums, 3 verschillende verzenddatums en 2 verschillende verzendadressen. Hoe groot is de kans dat alledrie de pakketjes niet aankomen.
Vragen hoe het verzonden is en of die eventueel een tracking nummer voor je heeft, en dan je geschillentermijn van 45 dagen in de gaten houden van paypal...
Eind maart heb ik 3 pakketjes (schoenen) besteld en tot op heden nog niks ontvangen. Ik heb voorheen meerdere schoenen laten verzenden vanuit Engeland en dat kwam altijd binnen 5 werkdagen thuis aan. Moet ik nog meer geduld hebben of zijn mijn pakkejtes verloren. Dat zou mooi klote zijn want 2 pakketjes zijn gewonnen items die niet zomaar vervangen kunnen worden 😞