annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

@ ton1506

Ik heb ook zo'n bericht. Volgens mij klopt dat ook niet hoor, want als ik het me goed kan herinneren waren we gewoon thuis. We hebben ook geen brief gehad door de brievenbus. Ik vraag me af wie het levert TNT?
en waar is mijn pakketje nu? ik wil het wel gewoon zelf op halen
Bericht 341 van 1.373
laatste antwoord

komen maandag wel terug...op zaterdag komen ze niet met aangetekende stukken.

dromen

dromen
Bericht 342 van 1.373
laatste antwoord

Oh ja joh haal je ze zelf op uit Japan dan?

Photobucket

Stephan

Bericht 343 van 1.373
laatste antwoord

Vorige week iets gekocht bij een UK-ebayer. Airsure verzonden met Royal Mail. Track/trace-Status stond een paar dagen lang op 'overseas postal service for delivery in NETHERLANDS'.
Deze ochtend (zondag) is de status opeens veranderd:
A delivery was attempted for your item with reference xxxxxx in NETHERLANDS before 05:33 on 15/05/10.
A card may have been left, depending on the country's postal service.

If undelivered, it will be returned to the UK

Kan me niet voorstellen dat er iets is aangeboden. En die tijdaanduiding slaat helemaal nergens op. Daar valt niets uit af te leiden. Een kaartje lag er sowieso niet. Wat een belachelijk track/trace-systeem wordt hier gehanteerd. Ik zou wel eens willen weten waar dat pakje nou eigenlijk is en welke vervoerder er in NL voor zorg draagt.
Sowieso belachelijk dat een pakje uit de UK er langer dan 4 dagen over doet. Pakjes uit Japan heb ik binnen 3 dagen in huis.
Bericht 344 van 1.373
laatste antwoord

Mijn 3e pakketje is nog steeds niet aangekomen. Ik heb nu maar een case geopend in eBay. Het pakketje zou volgens de verkoper wel verzekerd zijn maar eBay hanteerd een termijn van 45 dagen waarbinnen je een case kan openen dus dat heb ik voor de zekerheid maar gedaan.

Ik baal er echt van want het is een paar schoenen die ik niet zomaar weer opnieuw kan kopen (was deadstock).
Bericht 345 van 1.373
laatste antwoord

dat probleem heb ik nu ook weer eens de pakjes die ik moest krijgen van voor de vulkaanuitbarsting heb ik nog niet die van erna heb ik binnen een week binnen, er is me verteld dat royal mail voorrang verleend aan de nieuwe zendingen en die al een tijd liggen worden op het laatst verwerkt. dit is me vertled door een kennis in de UK.
TNT komt pas in beeld als de pakjes in Nederland zijn.

Photobucket

Stephan

Bericht 346 van 1.373
laatste antwoord

Ik wacht nu ook al 3 weken op een aantal pakketjes uit Engeland. Alles wat niet door de bus past is er binnen een week. Alles wat wel door de bus past doet er nu al 3 weken over. klacht bij tnt wordt niet op gereageerd..
Bericht 347 van 1.373
laatste antwoord

Nou, inmiddels zijn toch 2 van de 3 pakketjes bezorgd. Ik ga er nu wel van uit dat die 3e ook nog wel komt. Maar raar hoor. Eerst was altijd alles binnen 5 werkdagen en nu meer dan 3 weken.
Bericht 348 van 1.373
laatste antwoord

deze week 2 pakjes gehad binnen een week...je kan er geen peil op trekken.

een pakje was maandag gepost en dat had ik gisteren al.

dromen

dromen
Bericht 349 van 1.373
laatste antwoord

ervan uitgaande dat het object vrij snel na betaling is verzonden kan het altijd nog bezorgd worden hoewel het al wel lang duurt maar soms duurt het wel eens langer heb vaak genoeg gelezen dat pakjes pas na twee maand aan kwam, je hebt in ieder geval je geld terug dus in dat opzicht heb je geen verlies.

Photobucket

Stephan

Bericht 350 van 1.373
laatste antwoord