annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

stephanthecollector
Community-lid

gisteren een pakje uit de UK binnen gekregen die ik op 24 July hab betaald dus het kan wel snel, ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat het een signed for delivery was, misschien dat dat scheelt je betaald meer aan verzendkosten maar je hebt het wel sneller binnen

Bericht 191 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Sinds kort staat nu bij verzendgegevens van ervaren verkopers,dat het langer dan 3 weken kan duren,voordat het pakje aankomt.Dit geldt ook voor GB.kopers,vanwege enorme problemen met royalmail.


Hong Kong is vlotter.:-)

Bericht 192 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

brui3391
Community-lid

Het is lange tijd goed gegaan. Het afgelopen half jaar weinig problemen, tot eenmaand geleden. Van de 9 bestellingen die ik via ebay heb gedaan in de UK, zijn er slechts 2 aangekomen en die waren er dan ok binnen 4 dagen.



Misschien dat de vakantietijd er debet aan is?



De verkopers zijn het kennelijk gewend, want ze sturen zonder morren een vervanging of storten het bedrag terug.

Bericht 193 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

st_michiel
Community-lid

Eind mei klein pakketje besteld met €50 waarde (Warhammer 40K figuren) met gewone post. Helaas nooit aangekomen.



Is nu de 2e keer dat uit Engeland zo'n pakketje niet aankomt.


US en Australie waren later besteld en wel binnen, dus hoop maar opgegeven. Koper heet claim ingediend bij RM UK.

Bericht 194 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Als je er geen postzegel opplakt,krijg je ze terug(?):^O

Bericht 195 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Komen die kaartjes dan wel aan? 😮

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 196 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Hé, leuk dat je dat is opgevallen. Zullen we RM-Netherlands met zijn allen een kaartje sturen om ze te fe-li-ci-teren met dit behaalde resultaat?



Bericht 197 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

:-x    zie 12 juli 2006  het begin van deze dicussie!!!


 


Het eerste lustrum!!:-D



Al met al zijn wij niets wijzer geworden.



De post bezorging is nog steeds abominabel.



(Als het al aankomt)]:)

Bericht 198 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

stephanthecollector
Community-lid

Het gemiddelde is nu ongeveer 3 weken-25 dagen voor een pakje binnenkomt (althans bij mij) dus je claimtijd in de gaten houden (45 dagen) en tussentijds even comtact opnemen met de verkoper.

Bericht 199 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik heb al een aantal dingen laten komen vanuit engeland en nooit problemen gehad. Maar nu dus wel... had ik dit maar eerder gelezen dan had ik er wel iets mee gedaan...



ik zit nu al 3 weken op een pakketje te wachten waar ik geen track en trace van heb. ik heb contact op genomen met de TNT, maar nog niks terug gehad, maar als ik het hier zo lees hoef ik niet te veel daarvan te verwachten... Ook zijn er 2 pakketjes die vanuit engeland op de zelfde datum verzonden zijn nog niet binnen, en die zijn nu ook al redelijk laat...



Dit is voor mij voorlopig de laatste keer geweest dat ik iets in engeland gekocht heb...

Bericht 200 van 1.373
laatste antwoord