annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

mautoya
Community-lid

Deze verkoper heeft het over de bijkomende PP kosten en die staan er niet standaard bij dus heb wel die totaalprijs/ amount nodig he??


Plus het feit dat de verkoper nu al niet reageerd, hoe zal dat dan gaan als ik betaald heb?? reageerd hij dan ineens wel???


 


nee je moet mij niet voor gek verslijten...

Bericht 241 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

stephanthecollector
Community-lid

ik kan in uw biedingsgeschiedenis alleen een laptop fan vinden en daar staan de verzendkosten gewoon bij vermeld dus als het daar om gaat kan u de transactie gewoon afhandelen

Bericht 242 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

mautoya
Community-lid

Ik heb in zoverre ook een probleem met een engelse verkoper.


Ik heb een bieding gewonnen en nu al 5 x een totaalprijs aangevraagd, ik krijg deze maar niet, ik kan dus niet het correcte bedrag betalen.


En nu ik dan ook voor de 3e keer geen antwoord terug krijg van ebay service centrum hierover, heb ik het hele ebay gebeuren wel gehad!!


Ik handel deze verkoop af en dan is ebay kopen voor mij verleden tijd..

Bericht 243 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Prijs jezelf gelukkig, meer kan ik en wil ik er niet van maken.


Selektvracht is mij een doorn in het oog.


Sterker nog door hen bestel ik nog amper goederen in Engeland met gebruikmaking van goedkope verzending (lees: zonder tekenen en/of verzekering).


Bericht 244 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Twee pakjes ontvangen uit Engeland, precies 1 week na verzending. Van twee verschillende afzenders.



Pakje 1: aangeboden door TNT Post


Pakje 2: aangeboden door Selektvracht



Er is dus geen peil op te trekken.



Bericht 245 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Het ligt puur aan Selektvracht. Dezelfde problemen met late bezorging of helemaal niet, heb ik ook met bestellingen bij Nederlandse postorderbedrijven, die gebruik maken van Selektvracht.


 

Bericht 246 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

kopersbescherming
Community-lid

Het zou beter zijn niets uit Engeland te laten komen.


Maar gelukkig is er PayPal om de zaken weer te kunnen regelen.

Bericht 247 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

asiansnakes
Community-lid

In de dagen rondom 23 februari zijn mij 7 verschillende pakjes uit Engeland verstuurd. Ik heb er nog maar 3 van binnen en tussendoor nog andere pakjes uit Engeland gehad (netjes op tijd). Alle pakjes betreffen cd's en/of vinyl.


Ondertussen talloze pakjes uit landen binnen gekregen als de VS, Slovenie en geloof het of niet de FIJI EILANDEN, allemaal netjes binnen 5-10 dagen.


Nee, dat kleine stukje zee ten westen van ons, dat blijkt toch echt het grootste obstakel te zijn. Ongelovelijk dat dit nog kan (4 pakjes die gewoon al bijna een maand onderweg zijn) en de klachten al zo lang zonder gevolgen binnen blijven stromen...


Als je het mij vraagt ligt het probleem bij selektvracht. Alles wat hier laat is binnen gekomen (uit Engeland) kwam via hun. Alles wat op tijd kwam kwam via TNT. Hebben andere mensen overeenkomende ervaringen? of misschien juist niet?


 

-- Bewerkt door asiansnakes op 20 Mar 2011 23:14 CET
Bericht 248 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

kopersbescherming
Community-lid

Ik kreeg laatst weer eens een lege verpakking uit Engeland. Er zat wel nog een mooie postzegel op maar dat was dan ook alles.

Bericht 249 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Klinkt als een gevalletje selektvracht.


Vaker dan niet mensen die eigenlijk te lui zijn om te werken maar uit bittere armoede dan toch maar zo'n baantje aannemen en er vervolgens de kantjes vanaf lopen.


Wat mensen zoals jij en ik dus merken doordat ze bijv. geen briefjes achterlaten om vervolgens pas na de 2de bezorging iets achter te laten.


Maar ook maak ik mee dat ze wel in het systeem invoeren dat ze langs geweest zijn maar in werkelijkheid niet.


Absoluut onbetrouwbaar zooitje genaamd Selektvracht.


Bericht 250 van 1.373
laatste antwoord