op 12-07-2006 21:36
op 15-11-2010 13:14
ook ik wacht op een pakje uit de UK (nog niet erg lang, 8-11 verzonden). het vreemde is dat de t&t code me verteld dat het pakketje is geleverd op 12-11. dit is dus niet waar en er is ook geen briefje achtergelaten. de t&t code eindigt op GB, dus zou het kunnen dat mijn pakketje bij TNT ligt?
alvast bedankt!
op 11-11-2010 17:43
Ja en achteraf niet even de moeite nemen om door te geven dat het WEL is aangekomen
op 09-11-2010 16:02
Ik heb ook weer problemen met post uit Engeland... 😞
Ik had geprobeerd zo lang mogelijk niks van eBayers uit de UK te kopen, maar in augustus zag ik toch een cd die ik erg graag wilde, en had een gokje gewaagd. Had ik niet moeten doen dus, het is nooit aangekomen. Een maand nadat de verkoper het verstuurd had, heb ik contact met hem opgenomen, en de situatie uitgelegd. Gelukkig kreeg ik mijn betaling terug via Paypal, hij zei dat er wel vaker dingen verloren gaan die hij verstuurd naar Nederland.
Deze problemen met post van UK>NL zijn nu al zo lang gaande, tenminste 3 jaar (of 4 zelfs, gezien de datum van de openingspost van dit topic). Gaat er niks aan gedaan worden? Mijn vermoeden is dat er iets gruwelijk mis gaat bij de grens (douane?), veel onbetrouwbare en/of slecht opgeleide medewerkers ofzo.
Waarschijnlijk een erg domme actie van mij, maar gisteren heb ik een LP besteld uit Engeland en die deze keer "signed-for" laten sturen.
Hoewel, brievenbuspost gaat in in mijn ervaring vaak verloren, grotere pakketten komen voor zover ik kan herinneren gewoon aan, dus ik heb nog hoop.
Ik krijg alles uit de UK gewoon binnen, het gaat misschien 1 op de 100 keer mis met brievenbuspost.
Niet alle berichten op dit draadje zijn van mensen die niets binnenkregen maar veelal van mensen die te ongeduldig zijn om uit het buitenland te kopen en na 3 dagen al liepen te zeuren waar het bleef.
op 09-11-2010 15:55
Er vallen mij dingen op bij een aantal verkopers uit engeland en dat heb ik ook al gemeld aan Ebay, maar er gebeurt niets mee.
Als je bijv. zoekt op UGGS dan krijg je een aantal verkopers uit engeland, die allemaal tussen de 15-20 feedback hebben.Alleen is het raar dat als je vervolgens deze feedback bekijkt, dit bij alle verkopers dezelfde verkopers zijn die feedback geven. Daarnaast is alle feedback (die 15-20) allemaal gegeven binnen 5 minuten. Dat stinkt behoorlijk, maar blijkbaar niet genoeg, want Ebay doet er niets aan.
Uggs op ebay zijn 99 van de 100 keer zowieso neppers, en de echte uggs die verkocht worden zijn verkopers aangewezen door Ugg australia zelf en die mogen niet onder de retail gaan zitten met de prijs, simpel advies gewoon in de winkel kopen dus...
Je kan ook een lijstje maken van de verkopers en die doormailen aan UGG die zorgen er dan wel voor dat ebay de advertenties verwijderd.
op 09-11-2010 14:35
Er vallen mij dingen op bij een aantal verkopers uit engeland en dat heb ik ook al gemeld aan Ebay, maar er gebeurt niets mee.
Als je bijv. zoekt op UGGS dan krijg je een aantal verkopers uit engeland, die allemaal tussen de 15-20 feedback hebben.Alleen is het raar dat als je vervolgens deze feedback bekijkt, dit bij alle verkopers dezelfde verkopers zijn die feedback geven. Daarnaast is alle feedback (die 15-20) allemaal gegeven binnen 5 minuten. Dat stinkt behoorlijk, maar blijkbaar niet genoeg, want Ebay doet er niets aan.
op 21-10-2010 20:55
Ik heb ook weer problemen met post uit Engeland... 😞
Ik had geprobeerd zo lang mogelijk niks van eBayers uit de UK te kopen, maar in augustus zag ik toch een cd die ik erg graag wilde, en had een gokje gewaagd. Had ik niet moeten doen dus, het is nooit aangekomen. Een maand nadat de verkoper het verstuurd had, heb ik contact met hem opgenomen, en de situatie uitgelegd. Gelukkig kreeg ik mijn betaling terug via Paypal, hij zei dat er wel vaker dingen verloren gaan die hij verstuurd naar Nederland.
Deze problemen met post van UK>NL zijn nu al zo lang gaande, tenminste 3 jaar (of 4 zelfs, gezien de datum van de openingspost van dit topic). Gaat er niks aan gedaan worden? Mijn vermoeden is dat er iets gruwelijk mis gaat bij de grens (douane?), veel onbetrouwbare en/of slecht opgeleide medewerkers ofzo.
Waarschijnlijk een erg domme actie van mij, maar gisteren heb ik een LP besteld uit Engeland en die deze keer "signed-for" laten sturen.
Hoewel, brievenbuspost gaat in in mijn ervaring vaak verloren, grotere pakketten komen voor zover ik kan herinneren gewoon aan, dus ik heb nog hoop.
op 20-10-2010 14:08
Er zijn al meerdere paketten uit Engeland 'kwijtgeraakt' bij mij, dit jaar. Zolang ik bestel bij gerenomeerde verkopers als HMV of Amazon.UK gaat het goed, maar ebay transacties... het is net roulette. En het is ook niet dat ze later komen, ze verdwijnen gewoon... erg frustrerend. Met andere landen heb ik nooit problemen.
op 19-10-2010 16:21
ik ben ook al aan het wachten op twee brieven waarin verzamelkaarten zitten. opgestuurd op 24 en 25 september en nu ben ik al bijna drie weken het wachten ik vind het erg gek!!
Dit is de laatste keer dat ik iets bestel zonder handtekening voor ontvangst. Ik heb al pakjes ontvangen van Canada en Amerika nooit problemen gehad.
op 27-09-2010 15:49
heb je al contact opgenomen met de desbetreffende verkopers? je can een geschil openen voor niet ontvangen items,het kan zijn dat je voor die van 13-08 al te laat bent je moet namelijk binnen 45 dagen een geschil/claim indienen, voor de andere heb je nog een paar dagen de tijd, voorwaarde is wel dat je met PayPal hebt betaald.
op 27-09-2010 14:55
Ben ook nog steeds aan het wachten op twee pakketjes uit Engeland.
Verstuurd: 13-8-2010 en 23-8-2010
Met Royal Mail Airmail (zonder T&T code)
Dus nu kan Royal mail mij niet helpen, want de pakketjes zijn het land uit EN TNT zegt alleen te kunnen helpen met een T&T code! Mooi is dat!
De pakjes zijn dus ergens tussen de nederlandse grens en mij, maar waar...?