annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

Engeland is een heel leuk land om overheen te vliegen.
Bericht 381 van 1.373
laatste antwoord

In Google staat dit draadje met stip op nummer 3 als je zoekt op Royal Mail Nederland.

Ik zou zeggen: Royal Mail Nederland, ga zo door!]:)

Betere reclame is niet mogelijk!
Bericht 382 van 1.373
laatste antwoord

Ook ik heb problemen met mijn pakket dat vanuit Engeland verstuurd is.

12-03-2010 heb ik het item gewonnen
19-03-2010 is het op de post gegaan
23-03-2010 is het volgens RM in nederland ontvangen.

Zijn inmiddels bijna een maand verder en ik heb tot op heden nog niets ontvangen. Heb inmiddels al 10 mailtjes heen en weer gestuurd met de koper, vijf keer aan de lijn gehangen met TNT en gebeld met RM Nederland. Geen van allen wist mij te vertellen waar mijn pakket was en ze wijzen allemaal met het vingertje naar de ander.

TNT : Nee meneer, we hebben geen gegevens, u moet contact op nemen met de zender of met royal mail.

Zender: Royal mail heeft mij verteld dat het pakket is afgeleverd aan TNT.

RM: Nee meneer, pakketen met GB op het eind worden direct aan TNT geleverd.

En dit dan 10 keer 😞

En dat mens van RM gaat ook nog een beetje zitten lachen toe ik vertelde dat ik van het kastje naar de muur werd gestuurd. Zei dat ik blij was dat zij er iig om kan lachen maar ik ben er helemaal schijtziek van!

Koop iig nooit meer iets vanuit Engeland!
Bericht 383 van 1.373
laatste antwoord

de meeste pakjes die ik krijg, krijg ik via TNT ook brievenbuspost uit de UK verzonden door Royal Mail krijg ik via TNT.

Photobucket

Stephan

Bericht 384 van 1.373
laatste antwoord

yep, en die krijg ik via tnt

pakketjes wisselend, dan weer tnt dan weer selectvracht.

dromen

dromen
Bericht 385 van 1.373
laatste antwoord

Ik heb het natuurlijk over ontvangen van brievenbuspost vanuit de UK met royal mail...
BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 386 van 1.373
laatste antwoord

Het zal wel per postcodegebied anders zijn denk ik, brievenbuspost in Utrecht ontvang ik het tegenwoordig via selektmail (dochteronderneming van DHL dacht ik), in Amsterdam via sandd, en in Zaandam via TNT...

Beetje vaag allemaal en weet ook niet precies hoe het zit, maar ik krijg het meeste nog wel binnen.
Via sandd en selektmail duurt het doorgaans wel 1 a 2 weken langer en er verdwijnt in verhouding evenveel als met TNT...
Maar sandd en selektmail zijn ook partime bezorgers die komen maar 2 keer in de week langs ofzo dus dat het wat langer duurt is dan niet zo gek.

Pakketjes ontvang ik op alle adressen nog gewoon via TNT...
Versturen aan de UK is op het moment een ramp maar goed dat waait wel weer over hoop ik, het gross is er nog op tijd...
BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 387 van 1.373
laatste antwoord

gisteren nog iets van tnt gehad uit UK royal mail..

dromen

dromen
Bericht 388 van 1.373
laatste antwoord

royal mail en TNT wereken niet meer samen post gaat via secondaire post bedrijven post afkomstig uit de UK wordt bezorgt door concurenten van TNT en ik heb al ondervonden dat veel wegraakt of geopend aankomt. soms duurt het wel 4 weken voordat het aankomt in Nederland. naar de UK toe is het nog erger ik ben de latste weken al 3 brieven nar de UK toe kwijtgeraakt en sommige brieven doen er wel 6 weken over om er te komen. Ik laat alles uit de UK aangetekend komen dat is een stuk veiliger.
Bericht 389 van 1.373
laatste antwoord

Brievenbussenpost is helaas op het moment een ongelofelijk zooitje. Ik belde met Royal Mail Nederland en daar vertelde men mij dat tracking van brievenbuspost onmogelijk is gezien de zeer hoge aantallen poststukken. Ik ben in een maand vier zendingen uit the UK kwijtgeraakt, verzonden maar nooit aangekomen. Volgens Royal Mail Nederland is er geen vaste bezorger en kan dat iedereen zijn tot en met lokale bezorgers toe. Het wordt hoog tijd dat eBay eens met Royal Mail gaat praten hierover en anders is eBay voor mij voorbij. 1st en 2nd class mail maakt alleen verschil tot aan de grens, daarna niet meer maar is het afhankelijk of het brievenbuspost is of een pakje. Pakjes gaan standaard via Selectvracht, Air Mail Signed For altijd via TNT, dus dat doe ik nu maar voor waardevolle spullen. Brievenbuspost kan iedereen zijn.
Bericht 390 van 1.373
laatste antwoord