annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

niet kopen via internet
Bericht 441 van 1.373
laatste antwoord

Hoe weet je dat die persoon waar jij wat van koopt het opstuurd?
Ik heb geen idee of hij/zij dat al gedaan heeft, maar de betaling heeft die persoon wel binnen.
Ik vertouw het niet zo iemand een tip ??
Bericht 442 van 1.373
laatste antwoord

er zijn veel dingen die niet mogen.
Problemen kunnen ontstaan bij leder, bont, schelpen , en alle andere dierlijke producten zoals veren,huid, hoorns, botten, haren enz. omdat hier vaak moeilijk vast te stellen is van welk dier het komt, dit ook i.v.m. besmettingsgevaar. ( vaak een probleem bij modesieraden , knopen etc. ) ook bij plantaardige producten zijn er hele lijsten van producten die niet mogen.
Dan zijn er merken die je helemaal niet mag invoeren, dan zijn er producten waar je een extra vergunning voor nodig hebt enz. enz.

Vooral als het lijkt op iets wat het eigenlijk niet is , in dat geval moet jij bewijzen dat het dat ook werkelijk niet is.

Meestal loopt het ( met vertraging ) soepel af, maar het is toch goed te weten dat er altijd een risiko bij is.

zie ook www.douane.nl

Photobucket

Photobucket

Bericht 443 van 1.373
laatste antwoord

Je zegt dat je niet alles in mag voeren
je doeld op het jasje nou ik kan je uit de droom helpen dat is>nepbont echt bont mag waarschijnlijk niet.
Bericht 444 van 1.373
laatste antwoord

Ik wil nog even reageren op je bericht,ik ben niet diegenen
die ongeduldig is de verkoper, zij vraagt in een e-mail wat ik van het jasje vind die ik nog niet heb ontvangen.En ik heb nog nooit via USPS zo lang hoeven wachten meestal tussen de 7 en 10 dagen, zij vind het ook lang en is dit niet gewent.Ik heb 300 feedback dus veel uit de US.En ik koop niets bij C&A de verkopers op Ebay hebben veel leukere en aparte dingen dan die ik hier kan kopen.Het was ook een gunstig moment want de Euro stond hoog en is het zeer goedkoop zelfs met verzendkossten om in de US te kopen.
gr adriana48 en nog bedankt dat je mijn gekochte spullen leuk vind dat vind ik ook.
Bericht 445 van 1.373
laatste antwoord

UK ligt in europa en USA niet , dat is het verschil.
Dat ligt niet aan USPS en ook niet aan TNT , TNT is verplicht alle pakjes die van buiten de eu unie aankomen bij de douane af te leveren. En dat is niet alleen in Nederland zo dat is op de hele wereld zo. Ik ken genoeg voorbeelden van landen waar je eerst nog met flink cash naar de douane moet anders krijg je je spullen helemaal niet. Bij de douane duurt het 5 tot 40 dagen als alles in orde is , anders krijg je een brief. Je mag namelijk niet zomaar alles importeren en als het mag zal er invoerrechten en BTW te betalen zijn.

Als je werkelijk sinds 2002 bij ebay bent , dan had je 7 jaren tijd hier op de prikborden te lezen dat dat allemaal heel normaal is hier. Je had dan ook geweten dat de online status zowel door de USPS als ook door TNT heel slecht of helemaal niet bijgewerkt worden.

Over de verkoper hoef je je niet druk te maken die denkt waarschijnlijk alleen maar : wat is dat voor ongeduldige tante.

Een tip voor volgend jaar: Sinterklaas zal dan weer op 5 december zijn. Cadeautjes uit USA moet je dan dus niet later dan eind september kopen anders ga gewoon naar C&A

Photobucket

Photobucket

Bericht 446 van 1.373
laatste antwoord

Nou moet ik wel eerlijk zeggen ik koop al van af 2002 via E-bay en heb nooit klachten over verzenden ja eenmaal een pakje uit UK die is nooit aangekomen.Ik laat nu de pakjes aangetekend verzenden uit de UK als het tenminsten hogere bedragen zijn voor de items die ik gekocht heb en dat gaat perfect, en het pakje is zo hier, zo duur ia aangetekend ook weer niet en de moeite waard!
Bericht 447 van 1.373
laatste antwoord

Je kan veel geduld hebben en meestal duurt het minder lang.
Leuke spullen trouwens.
Bericht 448 van 1.373
laatste antwoord

Daar ben ik blij mee zeg ik heb een winterjasje gekocht uit de US de winter is zo wat voor bij als ik nog zes weken moet wachten.Ook fijn als het een sinterklaas kado zou zijn.Ik denk dat TNT niet zo hard meet werkt vanwegen dat ze 10% in moeten leveren op hun salaris maar wat kan ik hier aan doen!
Bericht 449 van 1.373
laatste antwoord

Im Amerika is alles beter.
Maar goed, het komt vanzelf, gewoon geduld hebben.
Tot zes weken kan het duren.
Het is inderdaad ergerlijk.
Bericht 450 van 1.373
laatste antwoord