annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

witte rijst
Bericht 501 van 1.373
laatste antwoord

869
die was ook niet voor u bedoelt
Bericht 502 van 1.373
laatste antwoord

We hebben hierin geen enkel meningsverschil ik ben het helemaal met u eens het punt was en is alleen dat wanneer je als verkoper de pakjes overleverd aan de bezorgdiens je dan afhankelijk bent van die bezorgdienst dat de pakjes geleverd worden, natuurlijk neem ik verantwoording als er iets mis gaat dat was het punt ook helemaal niet
Bericht 503 van 1.373
laatste antwoord

867: wil je mij niet over een kam scheren met iemand anders? ik heb het woord blond nooit in mijn mond genomen
Bericht 504 van 1.373
laatste antwoord

de verkoper gaat een transactie aan met de koper om een artikel te leveren, de verantwoordelijkheid van de verkoper eindigt dus pas zodra dit gebeurt is
Bericht 505 van 1.373
laatste antwoord

DIE 2 geloven het allemaal hoor dat is nooit de kwestie geweest maar ja blond he!
Bericht 506 van 1.373
laatste antwoord

natuurlijk is de verkoper verantwoordelijk voor aflevering dat is ook helemaal het punt niet het enige wat ik heb gezegd dat je als verkoper het niet in de hand hebt als een bezorgdienst fouten maakt of te laat levert, als verkoper doe ik er alles aan om eventuele problemen op te lossen desnoods een claim neer leggen bij de bezorger maar het gaat mij te ver dat de verkoper de schuldige is als pakjes zoek raken of om welke reden dan ook er te lang over doen om hun plaats van bestemming te bereiken
Bericht 507 van 1.373
laatste antwoord

dat heb je prachtig gezegd gerrut , maar die 2 geloven het waarschijnlijk ook nu nog niet.
Bericht 508 van 1.373
laatste antwoord

Hoezo? uw mening is de uwe u laat zich toch niet weg jagen omdat iemand er een andere mening op na houdt, je hoeft het niet eens met elkaar te zijn ( ik ben het trouwens wel met u eens) ja en dat sommige dan het blond zijn verhaal weer aanhalen daar moet je je niets van aan trekken
Bericht 509 van 1.373
laatste antwoord

de verkoper is verantwoordelijk voor levering aan de koper, de verkoper gaat daarvoor een transactie aan met de transporteur om het pakje te leveren, als de levering niet goed gaat is de verkoper de enigste die hierover kan klagen omdat de koper geen partij is in de transactie tussen de verkoper en transporteur
Bericht 510 van 1.373
laatste antwoord