annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

Ik kom wel weer terug als de onzinnige bijdragen stoppen.
Bericht 511 van 1.373
laatste antwoord

u heeft trouwens wel een obsessie voor blond he!! of is dit omdat u altijd gelijk wilt hebben
Bericht 512 van 1.373
laatste antwoord

het gaat er niet om wie de verzendgegevens heeft of niet heeft, u beweerd dat de verkoper de enige is die verantwoordelijk is voor de pakjes dat zou waar zijn indien ik ze zelf bezorgde!!! het punt is dat je bent overgeleverd aan degene die voor jou de pakjes verstuurd en om dan te zeggen dat de verkoper de enige verantwoordelijke is dat is dus onzin, uiteraard doe ik als verkoper er alles aan om pakjes te traceren die niet aangekomen zijn of die erg lang onderweg zijn dat wil niet zeggen dat het mijn schuld is indien een pakje niet aankomt of er langer over doet dan normaal.
en wat de betrouwbaarheid van de bezorgdiensten betreft helaas hebben we dat niet in de hand we moeten er op vertrouwen dat het goed gaat en meestal gaat het ook goed en ja als er iets mis gaat is dat vervelend voor alle betrokkenen zowel de verzender als de ontvanger, ook ik heb al eens geld terug gekregen omdat een pakje niet aan kwam, een maand later kwam die alsnog, ik heb toen de verkoper gemaild en het bedrag nogmaals overgemaakt, dit is een kwestie van vertrouwen en ik weet dat niet iedereen dit doet maar dit is het enige fatsoenlijke dat je kunt doen verder is er denk ik niet veel aan te doen en zoals gezegd gaat het meestal wel goed.
Bericht 513 van 1.373
laatste antwoord

wat een flauwekul ik verzend veel pakjes naar het Buitenland
en als dan iemand zijn pakje niet krijgt ? Belt die dan een paar duizend transportbedrijven of klopt die bij jouw aan de deur ? Jij als verzender bent toch de enige die de verzendgegevens heeft en contact met het verzendbedrijf.
Bericht 514 van 1.373
laatste antwoord

en wat willen jullie nu gaan doen ?
google maar naar bezorgdiensten, pakketdiensten, koerierdiensten, transportbedrijven enz. in Nederland , dat zijn er een paar duizend . Willen jullie die nu allemaal gaan bellen ?
Flauwekul met of zonder rijst ,blond of niet , hier kan uitsluitend de afzender als opdrachtgever bij het verzendbedrijf wat doen.
Bericht 515 van 1.373
laatste antwoord

@metrijst: dat is ook mijn idee. De verzender heeft in Engeland genoeg betaald en mag erop vertrouwen dat het pakje -eenmaal in Nederland- in goede handen komt. Dat is dus niet altijd het geval. Recent heeft een en dezelfde verkoper een zending verdeeld over 2 pakjes op hetzelfde moment verstuurd. Het ene pakje heb ik twee weken geleden ontvangen, het andere nog steeds niet. Hij heeft me al terugbetaald, dus dat is het punt niet, maar feit is wel dat hij nu opdraait voor een fout bij EEN postbezorger. Ik vind dat ik daar iets aan moet proberen te doen, om ervoor te zorgen dat de postbedrijven betrouwbaarder gaan werken. Ik kan -zoals gezegd- moeilijk de afzender gaan adviseren om hier in Nederland uit te gaan zoeken wie dingen kwijtmaakt als ik dat zelf al niet uitgezocht krijg.
Bericht 516 van 1.373
laatste antwoord

alleen de verantwoording van de afzender?? wat een flauwekul ik verzend veel pakjes naar het Buitenland en ik mag er toch van uit gaan dat wanneer ik de pakjes aflever voor verzending dat men dan goed voor de pakjes zorgt daar betaald men genoeg voor, ik heb het niet meer in de hand als ik de pakjes heb afgeleverd de verantwoording dat de pakjes op hun plaats van bestemming komen ligt dan bij die instantie aan wie ik de pakjes heb toe vetrouwd, dus alleen de verantwoording van de afzender? flauwekul punt uit!!!!
Bericht 517 van 1.373
laatste antwoord

@Winkeltje-van-Jan: nee, zo komen we vast wel tot een oplossing! Dank voor uw zinvolle bijdrage!
Bericht 518 van 1.373
laatste antwoord

en waarom zijn de bananen krom ?
Bericht 519 van 1.373
laatste antwoord

@Winkeltje-van-Jan: duidelijk. Volgens u moeten we dus maar accepteren dat pakjes kwijt raken of op zeer onzorgvuldige wijze hier worden bezorgd? Dan is de handel met Engeland snel over denk ik.

Of zal ik de Engelse verkopers dan vertellen dat ze hier in Nederland zelf maar moeten uitzoeken wie hun pakketjes verkwanselt? Ik kom daar als Nederlander al niet achter, hoe moet een Engelsman dat dan doen?
Bericht 520 van 1.373
laatste antwoord