het gaat er niet om wie de verzendgegevens heeft of niet heeft, u beweerd dat de verkoper de enige is die verantwoordelijk is voor de pakjes dat zou waar zijn indien ik ze zelf bezorgde!!! het punt is dat je bent overgeleverd aan degene die voor jou de pakjes verstuurd en om dan te zeggen dat de verkoper de enige verantwoordelijke is dat is dus onzin, uiteraard doe ik als verkoper er alles aan om pakjes te traceren die niet aangekomen zijn of die erg lang onderweg zijn dat wil niet zeggen dat het mijn schuld is indien een pakje niet aankomt of er langer over doet dan normaal.
en wat de betrouwbaarheid van de bezorgdiensten betreft helaas hebben we dat niet in de hand we moeten er op vertrouwen dat het goed gaat en meestal gaat het ook goed en ja als er iets mis gaat is dat vervelend voor alle betrokkenen zowel de verzender als de ontvanger, ook ik heb al eens geld terug gekregen omdat een pakje niet aan kwam, een maand later kwam die alsnog, ik heb toen de verkoper gemaild en het bedrag nogmaals overgemaakt, dit is een kwestie van vertrouwen en ik weet dat niet iedereen dit doet maar dit is het enige fatsoenlijke dat je kunt doen verder is er denk ik niet veel aan te doen en zoals gezegd gaat het meestal wel goed.