annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

Ik heb net met Selekt Vracht gebeld. De man die ik sprak vertelde me dat zij geen jongens op brommers of fietsen sturen en ook niet op zondag laten bezorgen. Wie zouden er nog meer aan de deur kunnen komen? Sandd is volgens mij altijd herkenbaar aan jasjes o.i.d., dus die vallen ook af.
Bericht 521 van 1.373
laatste antwoord

zo komen we niet tot een oplossing.
Het is alleen de verantwoording van de afzender , punt , uit !!!
Bericht 522 van 1.373
laatste antwoord

Ik denk dat we langs elkaar heen praten. Ik snap wel dat die ander verantwoordelijk is, maar die mag toch verwachten dat Royal Mail zorgvuldig met pakketten omgaat. Als die pakjes hier in Nederland afgeven aan de eerste de beste jongen op een brommer, lijkt me dat niet zorgvuldig.
Bericht 523 van 1.373
laatste antwoord

@835 de termijn is in ieder geval binnen 30 dagen.
En het is ook nog zo, dat het van bank tot bank verschilt hoe ze met storneren van een incasso omgaan.

Nieuwe Europese regels betalingsverkeer.
Vanaf 1 november gelden er nieuwe Europese regels voor het betalingsverkeer. Gewijzigde Bank- en Betaalvoorwaarden zijn een gevolg van de nieuwe regelgeving
Terugboeking incasso
Een incasso kunt u voortaan tot 56 dagen (acht weken) na de datum van afschrijving laten terugboeken. Voorheen was dit tot 30 dagen terug.

( mededeling van ING )
Bericht 524 van 1.373
laatste antwoord

voor de verzending is ( voor PP ) altijd de verzender verantwoordelijk.
Bericht 525 van 1.373
laatste antwoord

Ik heb uiteraard geklaagd bij de afzenders en bij PayPal, maar die kunnen er niks aan doen. Die leveren hun pakjes af bij Royal Mail en hebben eigenlijk aan hun plicht voldaan. Royal Mail geeft de pakjes érgens aan een ander: aan TNT of aan een ander bedrijf. Ik zou graag weten wélke bedrijven dat zijn. Ik heb gehoord dat het Selektvracht zou kunnen zijn. Ik zou die bedrijven weleens willen vragen wat dat voor mentaliteit is, om pakjes gewoon voor de voordeur te leggen.

Nogmaals, ik kan wel klagen bij de afzender en PayPal (ik heb ook al 2 keer geld teruggehad), maar dan draait feitelijk de verkeerde partij voor de ellende op.
Bericht 526 van 1.373
laatste antwoord

klagen kun je altijd alleen bij de verzender.
Als met PP werd betaald, dan ook bij PP dat gaat meestal sneller om een reactie te krijgen.
Bericht 527 van 1.373
laatste antwoord

Ik heb veel problemen met pakjes uit Engeland. Als ze al arriveren, is dat meestal na een week of 6. Maar: ze raken ook regelmatig kwijt. Probleem is dat ik niet weet wie ze aflevert. Soms is dat TNT, maar soms ook komen er jongens op brommertjes (ook op zondag) met de pakjes aangelopen. In één geval hadden ze 5 pakjes voor de voordeur gelegd, toen ik niet thuis was. Ik heb een van de jongens gevraagd voor wie hij werkt, maar dat wist hij zelf niet te vertellen. "Ik krijg die pakjes eens per week en mag dan zelf kijken hoe en wanneer ik ze in die week aflever", was zijn antwoord. Hoe kom ik er nou achter bij wie ik moet klagen over pakjes die kwijt raken?
Bericht 528 van 1.373
laatste antwoord

Ik heb veel problemen met pakjes uit Engeland. Als ze al arriveren, is dat meestal na een week of 6. Maar: ze raken ook regelmatig kwijt. Probleem is dat ik niet weet wie ze aflevert. Soms is dat TNT, maar soms ook komen er jongens op brommertjes (ook op zondag) met de pakjes aangelopen. In één geval hadden ze 5 pakjes voor de voordeur gelegd, toen ik niet thuis was. Ik heb een van de jongens gevraagd voor wie hij werkt, maar dat wist hij zelf niet te vertellen. "Ik krijg die pakjes eens per week en mag dan zelf kijken hoe en wanneer ik ze in die week aflever", was zijn antwoord. Hoe kom ik er nou achter bij wie ik moet klagen over pakjes die kwijt raken?
Bericht 529 van 1.373
laatste antwoord

Wachten. En de volgende keer vragen om verzending met track & trace, en daarvoor betalen.

Het lijkt erop dat de verkoper in Engeland verzendt met Royal Mail, maar naar het buitenland met een ander bedrijf.

Een week is echt niet lang.
Bericht 530 van 1.373
laatste antwoord