annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

Het is vandaag precies een week geweest dat ik betaald heb voor mijn gewonnen artikel. De verkoper beloofde mij dat ik het zou ontvangen binnen 4-5 dagen, maar dat is dus niet gebeurd. Vrijdag of hooguit zaterdag had ik hem binnen moeten hebben. Ik heb hem dus gister gemaild en gevraagd om het ordernummer (of hoe dat ook heet) zodat ik het pakker online kan volgen. Hij heeft mij vanmiddag mijn voicemail ingesproken. Zover ik het kan verstaan (Engels accent LOL) zegt dat hij verbaasd is dat ik het nog niet heb ontvangen en dat ik mij nergens zorgen over hoef te maken. Als het pakket kwijtgeraakt is bij de bezorgers stuur ik je wel een andere of geef ik in het slechtste geval je geld terug, zegt hij. Haha ik vind het wel aardig van hem, hij maakt zich er meer zorgen over dan ik. Anyway, hij heeft dus geen tracking number maar wel een session number? Hoe kan ik hiermee mijn bestelling volgen via internet? Hij heeft ook niet gezegd met welk bedrijf hij het heeft opgestuurd, lekker handig. Het gaat hierbij om een vest van 100+ euro, dus ja ik weet niet door wie of wat en hoe het bezorgd gaat worden. Wat raden jullie mij aan, één voor één al die bedrijven opbellen en hopen dat ik ergens kom met enkel het sessienummer of gewoon afwachten?
Bericht 531 van 1.373
laatste antwoord

Aanvulling #821 tm #833

Paypal heeft aangegeven de fout op hun website te zullen corrigeren :

Beste Marion,
Bedankt voor de tijd die u heeft genomen om contact met ons op te nemen. Hartelijk dank dat u de fout heeft opgemerkt op de website, kunt u misschien aangeven op welke pagina de fout is te zien? dan kan ik dit doorgeven aan de juiste persoon. Mocht u verdere hulp nodig hebben, laat het dan alstublieft weten.
Met vriendelijke groet, Jhonattan
PayPal, een eBay-onderneming Copyright © 1999-2009 PayPal. Alle rechten voorbehouden. PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A. (Société en Commandite par Actions).Gevestigd te Luxemburg, 22-24 Boulevard Royal, 5ème étage, L-2449 RCS Luxembourg B 118 349.

Het woordje "crediteren" moet natuurlijk zijn "debiteren".

Van een bankrekening geld afschrijven is debiteren en op een bankrekening geld bijschrijven is crediteren.
Indien u dus via eCheck betaalt, dan zal PayPal uw bankrekening voor het volledige bedrag debiteren ook al staat er geld op uw PayPal-rekening.
Bericht 532 van 1.373
laatste antwoord

Ik heb trouwens nog een klein vraagje; ik heb nou ruim 12 euro betaald voor de verzendkosten, dus ik neem aan dat het betrouwbaar is. De verkoper heeft mij hier verder niks over gezegd, alleen dat ik het artikel vrijdag (vandaag) of zaterdag zal ontvangen. Door wie wordt zo'n pakket eigenlijk bezorgd en werken deze gasten ook op zaterdag of moet ik wachten tot volgend week?
Bericht 533 van 1.373
laatste antwoord

Het is heel erg wisselend vandaag kreeg ik weer iets binnen dat nog geen 4 dagen onderweg is geweest vanuit de UK maar het gemiddelde is 2 tot 3 weken
Bericht 534 van 1.373
laatste antwoord

Ook ik heb slechte ervaringen met het verkrijgen van post vanuit het VK. eind januari kregen we nog een kaart die voor de kerst was verstuurd. De laatste keer heb ik 3 weken moeten wachten op een bestelling en deze keer had ik iets besteld en heb precies 5 weken moeten wachten tot het werd bezorgd.Ik geprobeerd uit te zoeken wie het bezorgd heeft maar kom er helaas niet uit.(witte sticker met barcode bp002217345. )Zelfs een postduif lijkt me nog efficienter.
Bericht 535 van 1.373
laatste antwoord

Hehe heftige discussie hierzo. Maar goed, het geld is door Paypal zalf teruggestort op mijn bankrekening en ik ben hierover geinformeerd via de mail. Ik wordt aangeraden mijn Paypal-rekening saldo te verhogen als ik mijn Paypal account wil blijven houden. Bij de volgende PayPal-betaling wordt het betaalbedrag verhoogd om het negatieve saldo van mijn PayPal-rekening te dekken, aldus Paypal. Ik neem aan trouwens dat de verkoper hier verder weinig mee te maken heeft aangezien ik nog niets van hem/haar gehoord heb.
Bericht 536 van 1.373
laatste antwoord

@835 de termijn is in ieder geval binnen 30 dagen.
En het is ook nog zo, dat het van bank tot bank verschilt hoe ze met storneren van een incasso omgaan.

Maar je hebt gelijk, 100 % zekerheid is er nooit.
Bericht 537 van 1.373
laatste antwoord

#834; was dat niet 3 dagen? kan me vergissen hoor.

de situatie in #803 komt door onachtzaamheid van de koper, het storneren binnen zoveel dagen is alleen na opdracht vd koper

maar anyway, een creditcard betaling via paypal kan ook gestorneerd worden, via paypal is er gewoon geen 100% zekerheid dat de binnengekomen betaling ook op je rekening blijft staan
Bericht 538 van 1.373
laatste antwoord

@830 gerrut
Maar dan zou toch nog wel binnen 30 dagen gestorneerd kunnen worden denk ?
Bericht 539 van 1.373
laatste antwoord

het zou fijn zijn als je hooi zou lusten jan, dan kon je een poosje op stal staan.
Bericht 540 van 1.373
laatste antwoord