Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Gisteren maar een Paypal geschil gestart, na een maand wachten. Nu wil de verkoper dat ik een enorm RM formulier ga invullen en dat we wachten op een reactie van RM, heb hem vriendelijk verzocht dat zelf te doen en mij een refund te geven, hij zoekt het zelf maar uit hoe hij het geld van RM krijgt. Daar heb ik toch niets mee te maken, of zie ik dat verkeerd?
geschil starten bij paypal, dat kan alleen binnen 45 dagen, dus niet te lang wachten.
daarna heb je nog 20 dagen de tijd op op te waarderen naar
claim.
30 dagen wachten en als er dan nog niets is, de verkoper melden dat het niet is aangekomen. Als je met Paypal betaald hebt, heb je ook kopersbescherming.
😞 ik heb ook aantal weken terug iets gekocht via ebay uit engeland .helaas ook nog niks ghekregen en mijn geld .... tja
wat moet ik hier nu mee.?.
vindt t nog erger voor mijn dochtertje was haar ding wat besteld was.
van de 6 pakjes uit engeland, heb ik er nu 2 binnen, vreemd genoeg die het laatst gestuurd zijn.
vandaag lag er dus 1 in mijn brievenbus, ik was niet thuis, maar op het pakketje staat wel dat er voor getekend moest worden, daar waren de verzendkosten ook naar..blijkbaar kunnen ze geen engels lezen bij tnt.
Hou moed, mijn pakje arriveerde exact na 30 dagen. De verkoper was ook stomverbaasd. Na twee weken gaf hij al aan dat hij de zaak wilde vergoeden en ik heb dat zelf tegengehouden omdat ik had gelezen dat Royal Mail altijd 30 dagen aanhoudt voordat ze denken dat het echt niet aankomt. De verkoper reageerde - toen ik meldde dat het aangekomen was - met de tekst: "There are places in the UK that are further away from me than you are! I can get to Australia in less than 24 hours but it takes nearly a month to get to the Netherlands. Thank you so much for your patience." Het was ook voor mij een les dat, hoe ergerlijk dit ook is, dat het toch goed kan komen.
7 juni sd kaartje besteld die per Royal Mail aangetekend verstuurd is naar NL. Tot op heden (3 weken later) nog niets ontvangen. Inmiddels heb ik overal ter wereld wel eens wat besteld (duitsland, hong kong, china, vs, brazilie etc) is altijd goed gegaan en snel. Ik snap hier dus echt helemaal niets van. Ben nu in mailwissling met verkoper, we zullen zien.