annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

Pakketten die met parcelforce UK worldwide worden verzonden,worden in NL door GLS bezorgd.
Ik was al 3 weken aan het wachten op een pakket,toen een mail naar royal mail en parcelforce gestuurd met de vraag waar het pakket bleef.Het antwoord was dat pakketten wanneer eenmaal de UK uit niet meer te traceren zijn! Wat een vreemd verhaal,dus ik bellen naar parcelforce UK en kreeg prompt een tracking nummer van GLS,ik weer bellen met GLS,bleek het pakket daar al 2 weken te wachten,het adres was nml niet volledig...
Dus een beller is sneller!
Bericht 691 van 1.373
laatste antwoord

zat er ook wat in?

en hoeveel ervan waren 'jiffy bags' ? (bubbeltjesenveloppen)

het Nederlandse vingertje

Bericht 692 van 1.373
laatste antwoord

Er komen zojuist 3 pakketjes binnen..... was niet snel genoeg om te zien we ze heeft bezorgd.... zouden de andere 4 dan toch nog komen?
Bericht 693 van 1.373
laatste antwoord

Ik tussen 17 en 25 oktober 7 cd's besteld bij 7 verschillende kopers. Allen hebben mij een paar dagen na aankoop een bericht gestuurd dat de cd's verzonden zijn.
Tot op heden heb ik nog niets ontvangen, terwijl airmail eigenlijk binnen een week aangekomen zou moeten zijn.

Vorige week had ik ook een pakketje gekocht en die is wel snel en goed bezorgd door TNT. maar 1 uit 8 pakketjes die aankomen... dat is schrikbarend weinig.

Wat kan ik hier nog aan doen? er zal op dit soort pakketjes vast geen track en trace nummer zitten
Bericht 694 van 1.373
laatste antwoord

Royal Mail hè? Dan zou het ook wat zijn om de klachten cc te sturen aan Queen Elisabeth. Die zal niet blij zijn dat een bedrijf met zo'n eretitel er zo een potje van maakt.

Bericht 695 van 1.373
laatste antwoord

Tjonge jonge, het blijft bij veel mensen misgaan merk ik.

Advies: mail Royal Mail Netherlands, en bewaar al je aankoop-mailtjes. Alle binnenkomende post wordt door RM-NL geregistreerd, ook al is het niet aangetekend verzonden!!! Verdwenen post heb je er niet mee terug, maar er valt wellicht wel een patroon te ontdekken!
Bericht 696 van 1.373
laatste antwoord

Ben een verwoed verzamelaar van broches vorig jaar kocht ik regelmatig in engeland op ebay ging goed tot februari dit jaar. Alle broches die ik na die tijd heb gekocht 15 stuks heb ik nooit ontvangen.Ze zijn allen verstuurd via royal airmail ik koop nu alleen met aangetekende verzending.Dure grap dus
Bericht 697 van 1.373
laatste antwoord

Na googlen kwam ik hier - aha! Zit alweer ruim 4 weken te wachten: had 4 tweedehands boeken besteld op dezelfde dag via Amazon en 1 uit de USA: boek uit de USA kwam vandaag, 3 van de 5 boeken uit de UK zijn (nog) niet aangekomen. De 2 die wel aankwamen werden door TNT bezorgd; waarvan de bezorger wist te melden dat meer mensen in mijn straat zaten te wachten op UK-pakketjes. Echter, een nieuw (groot zwaar foto)boek besteld via Amazon werd wel supersnel bezorgd, ook via TNT. Dus de problemen zijn er wel degelijk nog steeds. Volgens verkopers ligt het idd niet aan de Royal Mail binnen de UK. Wat een achterlijke bedoening dit! Tros Radar? je kan nog beter het kanaal overzwemmen met het pakket tussen je tanden, postduiven waren beter geweest???
Bericht 698 van 1.373
laatste antwoord

Dit zojuist aan Royal Mail Netherlands gemaild (n.a.v. eerder emailcontact)

Op dit moment zijn er geen bezorgproblemen meer, sinds die 2 zendingen in juni is alles aangekomen.
Ik moet daarbij wel vermelden dat ik uiterst voorzichtig omga met bestellen vanuit de UK.
Ik laat op de enveloppen uitdrukkelijk schrijven dat er foto's inzitten of iets dergelijks, of ik bestel alleen bij bedrijven die direct vergoeden als een product niet aankomt.

Ik hou je uiteraard nog wel op de hoogte indien er weer meer problemen ontstaan (als je dat wilt uiteraard).
Ondertussen zet ik vast een berichtje op het forum dat het de laatste tijd beter gaat.

Met vriendelijke groet.
Bericht 699 van 1.373
laatste antwoord

Ik heb zelf nog nooit problemen gehad met post uit Engeland, dit is voor het eerst dat ik al deze "horror" verhalen lees.
Bericht 700 van 1.373
laatste antwoord