Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
ben op dit moment nog aan het wachten op 5 pakketjes uit engeland.
allemaal verstuurd met Royal Mail.
en allemaan meer dan 4 weken geleden.
heb de verkopers gevraagt een claim in te dienen bij Royal Mail.
ben benieuwd wat dit gaat brengen .
ben ook niet van plan om nog iets met Royal Mail te laten komen.
zeer slecht service van Royal Mail.
Vanaf 2 kg is Interparcel een goede tip (zie boven, # 659) via DHL. Tot 7 kilo 30x40x40 cm doos kost maar GBP 18 incl BTW. Werd vrijdag opgehaald bij verkoper, de maandag daarop al bij mij afgeleverd. Binnen 2 werkdagen dus.
Wordt door DHL vervoerd incl tracktrace. Zendingen gaan via luchthaven Eindhoven en worden ook door DHL afgeleverd. Is ruim de helft goedkoper dan Parcelforce (Royal Mail).
Ik wacht al sinds augustus op een dvd. Op 24 september is de dvd nogmaals verstuurd maar ook deze is nog niet gearriveerd.
Ook een levering via Amazon.UK is zowel de eerste als ook de tweede keer nog niet aangekomen.
TNT kan niets doen. De verkoper moet informeren naar de levering.
Ger6060
Het pakje is misschien idd niet bij TNT in Nederland, maar via RM netherlands naar een distributiekanaal van Selektmail gegaan. Nu ligt je pakjes wellicht bij een bezorger, die wacht op nog meer pakes in jouw postcodegebied, zodat ie benzine uitspaart.
Suc6!
Ook ik wacht nu al voor de 2 keer meer dan 2 weken op een klein pakketje uit Engeland. Via parcelforce. Royal Mail zegt dat ze hem ontvangen hebben, maar geen bevestiging over bezorging hebben gehad. TNT zegt dat het pakje nog niet in Nederland is.... WAAR DAN WEL, boven het kanaal of zo?
Die 200 km, dat moet toch niet zo moeilijk zijn... Wordt er wel heel moe van. Voortaan koop ik alleen nog maar in Duitsland. Dat gaat tenminste snel.
Vanaf january tot april zijn er in totaal 16 pakketjes zoek geraakt die zijn verstuurd via royal airmail.in goed vertrouwen te lang gewacht met een claim.bestel niet meer in engeland of aangetekend
Ik heb ook zeer slechte ervaringen met pakketjes uit engeland, als het goed gaat zijn ze binnen een week binnen. MAar ik heb al 2x gehad dat mijn pakketje helemaal niet is aangekomen, en nu heb ik ook twee spellen besteld bij twee verschillende verkopers (met beiden zeer goede feedback) en nu duurt het ook alweer 2 respectievelijk 3 weken. Een van deze verkopers gaf mij aan dan ongeveer 1/3 van de pakketjes naar nederland er VEEL langer over doen dan normaal :(.
DOM! eBay is er niet voor om aardig tegen elkaar te zijn en de transactie dan niet af te handelen. U had veel eerder aan de verkoper moeten laten weten dat het door u gekochte binnen een bepaalde tijd had dienen te worden geleverd.