annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

De betaalwijze en snelheid daarvan staan los van wat postbedrijven doen ....

Cor

Cor

Bericht 801 van 1.373
laatste antwoord

Wacht inmiddels ook al meer dan 4 weken op 3 verschillende zendingen uit Engeland, word er helemaal niet goed van. Alles netjes betaalt via paypal maar nog niets ontvangen.
Bericht 802 van 1.373
laatste antwoord

Ik wacht al weken op een tijdschrift uit USA en een uit UK. Overigens krijg ik ook wat claims van niet aangekomen items die ik heb verzonden naar UK maar dit terzijde.
Ik plaats deze reactie om jullie allen een hart onder de riem te steken, maar niet heus-helaas.
Het is gelukkig al jaren terug, maar ik heb een uitermate treurige historie van diefstal achter de rug. Weliswaar betrof dat enveloppen met geld daarin, maar dat was van geen kant te zien.
Om kort te gaan: het duurde tijden en vele vele klachten alvorens de Post reden zag onderzoek te laten doen door de Postale Recherche nadat zo'n 70 poststukken waren verdwenen incl.binnenlandse.
De meeste post was niet aangetekend dus viel feitelijk buiten hun plicht. Niets dan lof over de inzet van die recherche. Hoewel het nog maanden duurde alvorens we beet hadden. Zij stuurden zg. proefzendingen met geld: een munt vastgeplakt op een papiertje. Daar ging de dief niet op in. Ik heb mij toen 'amerikaanse enveloppen' en zegels laten toesturen, en zelf proefzendingen gemaakt met losse briefjes van dollars. In een papieren omslag.
Uiteindelijk gaat het maar om dat ene moment dat de potentiele dief je adres als ontvanger van geld, cd's of i.d. herkent, hij / zij zal daar altijd op azen.
De postbestellers keken mij ondertussen niet meer aan want ze werden allemaal nauwlettend gevolgd en dat is voor hun absoluut niet leuk geweest natuurlijk. Camera's werden in het distributiekantoor geplaatst en op een zeker moment was het bingo. Een collega besteller ging toen de rest aan het pauzeren was langs bij mijn post en viste daar de 'mooie' enveloppen uit. Hoewel uiteindelijk min of meer betrapt bij mij aan de deur is mij nooit verteld wat er precies met die man is gebeurd. Wel heb ik een prima vergoeding voor al deze treurnis ontvangen op het hoofdkantoor.
Ik vertel dit omdat het hier om een persoon ging die kort bij mijn woning de post stal. Dus niet op het Oosterdok of Schiphol en al helemaal niet in het buitenland.
In die periode verscheen er in -ik meen Het Parool- een uitgebreid artikel over (ik dacht toentertijd in het Oosterdok sorteercentrum) hoe sorteersters makkelijker dan sorteerders een moment naar de toilet konden en daar post openden enz.
Dit alles geldt natuurlijk voor elk post distributie kantoor.
Ik zou bijna denken dat als al je pakjes goed aankomen de betreffende dieven die dag vrij hadden.
En, ik ben het volkomen eens met wat een van de anderen zegt: geld terug, vergoeding, daar gaat het niet om. Post moet correct bezorgd worden.
En voor hen die geen paypal gebruiken maar cash geld sturen: het is een fabeltje dat dat 'natuurlijk gevaarlijk' is. Althans niet meer dan het versturen van welk andere inhoud. Iedereeen heeft denk ik wel eens een geldelijke bijdrage toegezonden gekregen van een familielid bij een verjaardag. En dat is naar ik aanneem altijd bezorgd.
Ik kreeg net een folder in de bus of ik me niet wil aanmelden als postbezorger in Amsterdam Zuid voor de firma Sandd. Aantrekkelijke buurt. Wordt je nog gescreend of wat dan ook? Iedereen is onschuldig tot het tegendeel is bewezen, maar ik houd mijn hart vast met die bedrijfjes.
Het zit me nogal tijd hoog, dat zal ondertussen duidelijk zijn.
Sterkte iedereen.
Bericht 803 van 1.373
laatste antwoord

ik wacht inimddels ook al bijna 4 weken op een pakketje uit Engeland.
Bericht 804 van 1.373
laatste antwoord

Ik heb al ontzettend veel in Engeland gekocht.
En alles heb ik binnen een dag of 4 a 5 in huis.
Zou dat komen doordat ik in een dorpje woon en dat het bijna altijd dezelfde bezorgers zijn die de pakjes brengen.ook die van selektvracht.Het is zelfs zo dat als ik ze onderweg in het dorp tegenkom ze stoppen en aan me vragen waar moet ik het pakje neerleggen.Ik laat alles trouwens ook via airmail small packets versturen.
Vrienedelijke groet Tos
Bericht 805 van 1.373
laatste antwoord

Zo'n grote klant zal iets anders worden behandeld dan de kleine anonieme pakjesverstuurder.

het Nederlandse vingertje

het Nederlandse vingertje

Bericht 806 van 1.373
laatste antwoord

Vandaag heb ik een pakketje uit de UK ontvangen dat met Royal Mail is verstuurd, heeft er precies 4 dagen over gedaan. Zou dat komen omdat het van Amazon afkomstig is of zou RM Netherlands inderdaad maatregelen hebben genomen?
Bericht 807 van 1.373
laatste antwoord

Hier is een thread bij het forum van Tros Radar.

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?p=754889#754889
Bericht 808 van 1.373
laatste antwoord

En niet alleen maar vanuit de UK mensen.
Ik ben al 1 maand a/h wachten op een pakket uit singapore.
Zal toch niet iets te maken hebben met stakingen die deze maand worden gevoerd bij TNT?
Ik vind het maar lang ...te lang .
Ik wacht nog 1 week en dan ga ik pay pall inschakelen.
Bericht 809 van 1.373
laatste antwoord

NB - het lijkt me niet meer dan normaal dan dat je netjes wordt geholpen als het bedrijf in kwestie kennelijk fouten heeft gemaakt.
Bericht 810 van 1.373
laatste antwoord