Zie ik hier opeens bij een zoekactie naar postbezorgdiensten dat er al jarenlang problematiek is met ontvangen van pakketten uit (o.a.?) Engeland, terwijl ik inmiddels, net één maand op eBay actief, totaal geschift ben geraakt van niet ontvangen pakketjes! Meer dan de helft (stuk of 15!!!) niet ontvangen! TNT heeft onderzocht, zij blijken niet de boosdoener. Op hun zendingen blijken barcodes te zitten die in Nederland worden opgeplakt. Die met barcode erop heb ik ook allemaal binnen een paar dagen ontvangen.
Kreeg ik opeens afgelopen maandagavond 13 pakketjes in mijn handen geduwd door een particuliere bezorger, die zei dat hij ook wel vorige week donderdag had kunnen komen, maar ja, dan had hij dus vandaag toch weer moeten komen! Totaal geschifte zooi, w.s. Selektvracht, waar ik in dit forum e.e.a. over lees... Straks gaan ze nog opsparen van een jaar en wij maar wachten tot er misschien eens iets komt! En ondertussen heel veel zinloze communicatie met verkopers uit Engeland en alles maar weer dubbel bestellen én aangetekend laten versturen voor erg veel extra geld. Doordat er bij die post"diensten" alleen maar ongezuiverd "werkt" die zelf wel uitmaken wanneer ze eens iets gaan bezorgen, áls ze dat al doen!!! Want ik mis het duurste pakket (van een maand geleden) nog steeds.
Ben vandaag door TNT teruggebeld, zij hebben serieus onderzocht en begrepen het niet, maar nu blijkt dus dat de "opgespaarde" pakketten niet via hun bezorging zijn gegaan. Op de dertien pakketjes die ik maandagavond in mijn handen geduwd kreeg, zaten n.l. geen barcode-stickers. Royal Mail gaat dus dan weer via TNT (in mijn ervaring gaat dat goed!) en dan weer via anderen (en dus NIET GOED!).
Ik heb Selektvracht vanmiddag gebeld, volgens de dame van de klantenservice had ze nog nóóit van dit soort problemen gehoord!!! Terwijl alleen al dit forum overloopt van identieke klachten van onderhand al zo'n twee jaar!
MISSCHIEN MOET DEZE PROBLEMATIEK VIA RADAR WORDEN AANGEKAARD? ANTOINETTE HERZENBERG ZAL DIT ERG LEUK KUNNEN BRENGEN!!! Als het mij lukt, zal ik dit binnenkort bij ze aankaarten, zal ze de url van dit forum geven!
WIL DEGENE DIE HIER VEEL VAN WEET (heb geen tijd om zoveel pagina's uitvoerig te lezen...) MIJ S.V.P. HET VOLGENDE LATEN WETEN:
1. het telefoonnummer + evt. mailadres van Royal Mail Nederland
2. het telefoonnummer + evt. mailadres van (was het) RM Netherlands in Den Haag, het bedrijf dat post verdeeld voor de bezorging door verschillende diensten
3. alle overige trelevante info + adressen.
Ik vind dat we er geen boodschap aan hebben dat we evt. geld kunnen claimen bij niet aangekomen/niet bezorgde post. Is alleen maar heel veel werk! WE HOREN GEWOON ONZE POST NORMAAL BEZORGD TE KRIJGEN!!! DAAR BETALEN WE VOOR! WE LATEN DIT SOORT MAFFIATOESTANDEN TOCH ZEKER NIET VOORTSUDDEREN???