annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

Mja, het is toch wel handig om te weten bij wie je bij RM Netherlands terecht kunt. Het emailadres is algemeen, en in mijn ogen alleen maar nuttig in een tijd dat menig bedrijf zijn contactgegevens zoveel mogelijk verbergt. En ik betwijfel of dit nou zoveel spam tot gevolg zal hebben.

Tirza
Bericht 811 van 1.373
laatste antwoord

Het heeft niets met postcodes of provincies te maken, er
wordt gejat daar waar het spul Nederland binnenkomt.

Groot distributiecentrum, wie doet je wat?

het Nederlandse vingertje

het Nederlandse vingertje

Bericht 812 van 1.373
laatste antwoord

Kijk, nu komt er wellicht garen op de klos.
Ik woon op postcode 5706, dus ik denk dat de problemen in meerdere provincies zijn.

Ik heb contact met Marloes Santegoeds gehad via de telefoon en ik denk dat ze er echt werk van willen maken, zo komt het bij mij althans over.

Het gaat m.i. echt alleen maar om brievenbuspost vanuit de UK verzonden.
Bij mij sinds eind december om 10 enveloppen.

Ik zal ook Radar mailen.
Bericht 813 van 1.373
laatste antwoord

ik ga me er toch ff mee bemoeien
lees het prikbordbeleid eens door..........
het plaatsen van persoonlijke gegvens is niet toegestaan op de prikborden

die aardige Marloes wilt jullie helpen
als dank komen hier naam en toenaam te staan en een eMail adres
daar zal ze zeer dankbaar om zijn, haar mailbox zal binnenkort uitpuilen van de spam

Monique

Houdt de wet van drie in ere,
Wat ge stuurt zal driemaal wederkeren.

Bericht 814 van 1.373
laatste antwoord

Ik werd teruggebeld door Marloes Santegoets met de bevestiging dat mijn pakjes bij RM NL zijn aangekomen. Ze zijn nog aan het uitzoeken wat er daarna is misgegaan, maar ik kan wel al een claim indienen. Ze zijn er dus wel mee bezig.

Tirza
Bericht 815 van 1.373
laatste antwoord

Ik heb zojuist mijn verhaal naar radar@tros.nl gestuurd. Ben benieuwd.
Bericht 816 van 1.373
laatste antwoord

Dank je wel Tirza!

Aan iedereen die met deze problemen te kampen heeft:
LEES ONDERSTAANDE EN DOE ALLEMAAL MEE!!!

Ik heb zojuist een mail verstuurd aan het consumentenprogramma Radar met de link van dit forum en heb hen gevraagd zich hiermee alsjeblieft bezig te gaan houden.
Het emailadres van Radar is radar@tros.nl Het zal helpen als veel meer mensen zich bij hen melden met de dringende vraag dit probleem te behandelen.

Overigens: ik woon in Amsterdam, postcode 1066 en ik geloof niet dat de postcode iets uitmaakt. Als een dienst werkt met ellendelingen die al zó lang de kans krijgen om te doen wat ze willen, dan raakt zo'n heel bedrijf daarmee besmet. Ook bij mij betreft het allemaal "small packets" met CD's, verzonden via Royal Mail. Volgens TNT doet die zaken met Selektvracht en daar gaat het fout. Het lijkt mij dat Selektvracht de grote rotte vis is, maar misschien zijn het er meer. Als klant zie je door de bomen het bos natuurlijk niet meer en dat weten de mafiosi die bij die bedrijven werken waarschijnlijk maar al te goed.

We zullen hier met zijn allen echt zo snel mogelijk iets aan moeten doen; als we dit althans willen stoppen, gewoon onze post weer normaal willen ontvangen en met vertrouwen zaken uit met name Engeland kunnen laten verzenden! Dus:

1. Mail allemaal naar Radar om ze te verzoeken dit aan te pakken in het programma: radar@tros.nl
2. Geef mij zoveel mogelijk namen, adressen (vooral ook emailadressen) en telefoonnummers door van alle relevante bedrijven en diensten.
Dan zullen we ze georganiseerd gaan benaderen. Eens kijken hoelang ze "van niks weten" als ze dagelijks plat-gebombardeerd worden met mails en telefoontjes!

DOE ALLEMAAL MEE S.V.P.!!!
Bericht 817 van 1.373
laatste antwoord

RM Netherlands, Laan van Ypenburg 130, 2497 GC 's-Gravenhage. Tel. 070-3075673.
email: service@rm-nl.nl
Contactpersoon is Marloes Santegoets, die ondanks toezeggingen nog steeds niet heeft laten weten of mijn bestellingen inderdaad via een van hun onbetrouwbare partners zijn verdwenen.
Bericht 818 van 1.373
laatste antwoord

Oh, nog iets: ik kon dit onderwerp niet vinden onder forums, alleen door een zoekactie via Google. MISSCHIEN DUS DOOR ANDEREN OOK NIET TE VINDEN... Weet iemand daar iets op?
Bericht 819 van 1.373
laatste antwoord

Zie ik hier opeens bij een zoekactie naar postbezorgdiensten dat er al jarenlang problematiek is met ontvangen van pakketten uit (o.a.?) Engeland, terwijl ik inmiddels, net één maand op eBay actief, totaal geschift ben geraakt van niet ontvangen pakketjes! Meer dan de helft (stuk of 15!!!) niet ontvangen! TNT heeft onderzocht, zij blijken niet de boosdoener. Op hun zendingen blijken barcodes te zitten die in Nederland worden opgeplakt. Die met barcode erop heb ik ook allemaal binnen een paar dagen ontvangen.

Kreeg ik opeens afgelopen maandagavond 13 pakketjes in mijn handen geduwd door een particuliere bezorger, die zei dat hij ook wel vorige week donderdag had kunnen komen, maar ja, dan had hij dus vandaag toch weer moeten komen! Totaal geschifte zooi, w.s. Selektvracht, waar ik in dit forum e.e.a. over lees... Straks gaan ze nog opsparen van een jaar en wij maar wachten tot er misschien eens iets komt! En ondertussen heel veel zinloze communicatie met verkopers uit Engeland en alles maar weer dubbel bestellen én aangetekend laten versturen voor erg veel extra geld. Doordat er bij die post"diensten" alleen maar ongezuiverd "werkt" die zelf wel uitmaken wanneer ze eens iets gaan bezorgen, áls ze dat al doen!!! Want ik mis het duurste pakket (van een maand geleden) nog steeds.

Ben vandaag door TNT teruggebeld, zij hebben serieus onderzocht en begrepen het niet, maar nu blijkt dus dat de "opgespaarde" pakketten niet via hun bezorging zijn gegaan. Op de dertien pakketjes die ik maandagavond in mijn handen geduwd kreeg, zaten n.l. geen barcode-stickers. Royal Mail gaat dus dan weer via TNT (in mijn ervaring gaat dat goed!) en dan weer via anderen (en dus NIET GOED!).

Ik heb Selektvracht vanmiddag gebeld, volgens de dame van de klantenservice had ze nog nóóit van dit soort problemen gehoord!!! Terwijl alleen al dit forum overloopt van identieke klachten van onderhand al zo'n twee jaar!

MISSCHIEN MOET DEZE PROBLEMATIEK VIA RADAR WORDEN AANGEKAARD? ANTOINETTE HERZENBERG ZAL DIT ERG LEUK KUNNEN BRENGEN!!! Als het mij lukt, zal ik dit binnenkort bij ze aankaarten, zal ze de url van dit forum geven!

WIL DEGENE DIE HIER VEEL VAN WEET (heb geen tijd om zoveel pagina's uitvoerig te lezen...) MIJ S.V.P. HET VOLGENDE LATEN WETEN:
1. het telefoonnummer + evt. mailadres van Royal Mail Nederland
2. het telefoonnummer + evt. mailadres van (was het) RM Netherlands in Den Haag, het bedrijf dat post verdeeld voor de bezorging door verschillende diensten
3. alle overige trelevante info + adressen.

Ik vind dat we er geen boodschap aan hebben dat we evt. geld kunnen claimen bij niet aangekomen/niet bezorgde post. Is alleen maar heel veel werk! WE HOREN GEWOON ONZE POST NORMAAL BEZORGD TE KRIJGEN!!! DAAR BETALEN WE VOOR! WE LATEN DIT SOORT MAFFIATOESTANDEN TOCH ZEKER NIET VOORTSUDDEREN???
Bericht 820 van 1.373
laatste antwoord