annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

Wat ben ik blij dit gevonden te hebben! Ten einde raad door het niet ontvangen van 6 objecten uit Engeland en nul op request van TNTpost maar eens gaan googlelen.....
Ik ben niet de enige die niets ontvangt! Bij mij speelt het sinds februari dit jaar. Van twee verkopers al wel refund gekregen, maar ik had liever de objecten! Aan de ene kant ben ik nu positief gestemd omdat blijkt dat ze toch nog steeds (maar wanneer?) kunnen aankomen, aan de andere kant is dit dus te gek voor woorden! Ik ga morgen en bellen en een klachtenbrief schrijven naar RMNetherlands! Veel sterkte allemaal enne.... ik koop voorlopig ook niets meer in Engeland of ik laat het aangetekend versturen (maar niet iedere verkoper wil dat doen!).
Bericht 831 van 1.373
laatste antwoord

Nou, en weer iets gekocht in de UK en warempel, vandaag ontvangen, dus de laatste 3 pakketjes wel ontvangen, gelukkig...
Bericht 832 van 1.373
laatste antwoord

Stuur een klacht naar allan.leighton@royalmail.com

Heb ik ook gedaan en ook een reactie gekregen via de post.

Hoe meer mensen eventjes de moeite nemen hoe beter.

Ik wacht nog op 7 zendingen!!!!!
Waarschijnlijk allemaal gejat.
Bericht 833 van 1.373
laatste antwoord

Een ezel stoot zich nooit twee keer aan dezelfde steen ?

Toch wel dus , weer iets beteld in Engleland , en weer niet aangekomen , gaat de spuigaten uitlopen zo .

Nu dus van de vijf keer vier keer niks aangekomen .
Bericht 834 van 1.373
laatste antwoord

Ook ik heb problemen met pakjes (CD's ) uit Engeland. Bestellingen ten tijde van de poststaking vorig jaar (Cd's en ene boek) zij uiteindelijk wel aangekomen, maar nu wacht ik sinds eind februari op 2 pakjes. Een van de verkopers heeft het geld netjes teruggestort, de andere heeft het opnieuw gestuurd, ook dat is er nog niet. De website van RM Netherlands is trouwens uit de lucht, de telefoon wordt niet opgenomen, misschien om dat het zaterdag is? Ook ik bestel voorlopig niets uit Engeland.
Bericht 835 van 1.373
laatste antwoord

hallo

ik heb van de week op schoenen geboden uit de uk op ebay en heb ze ook gewonnen ik heb gevraagt of de verkoper ze aangetekend wil versturen daarop kreeg ik de factuur daar stond op dat het pakket via royal mail air mail small packets word verstuurd en dat het 10 pond kost maar ik weet niet of dat een aangetekende verzending is en de verkoper heeft geen haast met reageren wie kan mij vertellen of royal air mail small packets een aangetekende manier van verzenden is?
ik heb wel al betaald maar ben bang dat het dadelijk niet goed aankomt want wat ik hier zoal lees over verzenden uit de uk met royal mail is niet erg positief
ik hoor het graag

m.v.g jeroen
Bericht 836 van 1.373
laatste antwoord

Ik had begin maart iets besteld via eBay in de UK, helaas tot op heden nog steeds niet aangekomen.
Gelukkig goed contact met de verkoper die mij begin deze week replacement heeft gestuurd, ditmaal zo dat ik er voor moest tekenen, en waarempel TNT stond zojuist voor de deur ermee!
Toch benieuwd wat er met het eerste pakketje is gebeurd.....
Bericht 837 van 1.373
laatste antwoord

Has anyone had lately problem with receiving packages from United Kingdom? A couple of times I have not received the purchased CD's and I am sure all info was correct and also that sellers were OK.
The packages were to be sent to Amsterdam, Netherlands.
If any of you experience the same thing now (this is going on since january, feb, mrch and until this month april)....: please contact me.
Thanks,
vanille1961
Bericht 838 van 1.373
laatste antwoord

#531 At this time, eBay Express ships only to addresses in the United States. Please use eBay for international orders
Bericht 839 van 1.373
laatste antwoord

Ik heb de gok weer gewaagd en vorige week bij 2 verschillende e-bay verkopers uit de UK iets gekocht.
Heb ze allebei deze week ontvangen, hang de vlag uit...
Dus er is weer hoop...
Groetjes van Corine
Bericht 840 van 1.373
laatste antwoord