annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

Ik heb maandag met Marlies gesproken en ondanks toezegging tot op heden nog steeds niet van haar gehoord of mijn pakjes inderdaad door RM NL zijn ontvangen en verwerkt. Zij is daarvoor weer afhankelijk van een andere afdeling voor wie klachten kennelijk geen prioriteit zijn. Voorlopig koop ik dus helemaal niets meer dat uit Engeland moet komen.
Bericht 821 van 1.373
laatste antwoord

ok, RM 'zat' eerst niet in Nederland maar liet pakketjes bezorgen door vooral de Nederlandse Pakket Dienst, daar is het jarenlang mis gegaan en blijkbaar nu ze het zelf doen nog.

het Nederlandse vingertje van het eBay-Café

het Nederlandse vingertje

Bericht 822 van 1.373
laatste antwoord

amsterdam-1928-2008, dat is wat RM Netherlands mij vertelde. Ik bestel sinds enige jaren CD's en DVD's via Ebay, Amazon etc en tot nog toe is alles altijd aangekomen.
Bericht 823 van 1.373
laatste antwoord

Hoogstwaarschijnlijk wel.

http://members.ebay.nl/aboutme/geldspeelteenrol
Bericht 824 van 1.373
laatste antwoord

Hmm, mag ik je dan ook vragen ( hoop dat je daar dan antwoord op weet..) of ik dan belasting moet betalen?
Ik heb nog even gekeken op de tracking site maar het enige dat bekend is is dat het op de 31e is verzonden..
Bedankt !!
Bericht 825 van 1.373
laatste antwoord

TNT Post. Ligt ongetwijfeld nog bij de douane.

Zie verder http://forums.ebay.nl/thread.jspa?threadID=500005344
Bericht 826 van 1.373
laatste antwoord

Weet iemand hoe je er achter kunt komen welk bedrijf het pakket in Nederland moet bezorgen zodra het uit het vliegtuig komt?
Ik kan het nergens terug vinden om welk bezorgingsbedrijf het gaat.
Om nu alle bedrijven te gaan benaderen is ook wat!!
Het enige wat ik weet is dat het met USPS is verzonden op 31 maart 08. Het is nu 21 april 08...
Bericht 827 van 1.373
laatste antwoord

tirza690 wie heeft je verteld dat dit van de laatste maanden is? Het is al meer dan 5 jaar zo, niet alleen bij pakjes maar ook bij zgn. 'Jiffy Bags' (bubbeltjesenveloppen) die uit de UK komen loop je al die tijd al grote kans dat je een lege verpakking bij de post vindt als je überhaupt al wat ontvangt.

Bij aankomst in Nederland komt die post langs medewerkers met lange vingers en daar wordt niets aan gedaan, het is ook al 5 jaar bekend bij in elk geval de NPD.

het Nederlandse vingertje van het eBay-Café

het Nederlandse vingertje

Bericht 828 van 1.373
laatste antwoord

Hallo Allemaal,
Helaas kan ik me ook bij jullie aansluiten...
Op 30 maart 2008 iets besteld via ebay uit uk, meteen betaald via Paypal en tot op heden niets ontvangen.
Verkoper is het nu aan het uitzoeken waar het pakket is gebleven. Nee, het is geen brievenbuspost.
Ik hou nog even hoop tot eind deze maand ( april ).
Groet, Kleintjekoot.
Bericht 829 van 1.373
laatste antwoord

Zojuist heb ik met RM Netherlands gesproken 070-3075673. In de regio Amsterdam blijken de laatste maanden veel pakjes te zijn verdwenen, met name brievenbuspakjes zoals CD's en DVD's. Als het pakje inderdaad via RM Netherlands is verstuurd, en je hebt je betalingsbewijs bewaard, dan kun je je geld terugkrijgen. Ze zijn nu op TNT overgeschakeld, maar ze weten niet voor hoe lang dat zal zijn. Zelf bestel ik voorlopig maar even niets via internet, jammer maar helaas.
Bericht 830 van 1.373
laatste antwoord