annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

Op 14-10-2007 en 13-10-2007 2 cd's besteld en prompt betaald.
Een verkoper meldde mij kort dit

"Please be aware that the UK Postal Workers are currently involved in strike
action which is likely to delay the delivery of your item."

Hij had mij tevens een positief feedback gegeven.

Tot nu toe beide bestellingen niet ontvangen.
De eerste keer (keren) dat mij dit overkomt
Ik durf nu niets meer te betellen in de UK.
Jammer.
Bericht 891 van 1.373
laatste antwoord

En het gekke is dat noch RM, noch Selektvracht (of TNT) er iets aan doet! Er zijn duidelijk zoveel slachtoffers van deze trieste postbezorging uit Engeland, en toch blijkt het dat het ze geen bal kan schelen!!! Waarom doet niemand er wat aan? Er worden dagelijks zoveel claims ingediend, zowel in Nederland, maar meer bij de Engelse postkantoren, het moet inmiddels toch wel duidelijk zijn dat er iets gruwelijk misgaat bij het sturen van post van GB -> NL ??
Ben ik de enige die dit raar vind?
Bericht 892 van 1.373
laatste antwoord

Het bewuste pakje nog steeds niet ontvangen, maar wel binnen een maand dus volledig geld terug, door adequaat en snel handelen van de verkoper. Andere pakjes druppelen nog wel binnen, maar toch het blijft uitkijken begrijp ik uit alle reacties.
Bericht 893 van 1.373
laatste antwoord

Ik koop cd's uit alle landen, maar heb inderdaad ook de nare ervaring dat pakjes vanuit Engeland opvallen vaak zoek raken. En als ze aankomen is het pas na een week of twee. Pakjes uit de VS of ZO-Azie zijn er in elk geval vaak sneller.
Ergens gaat er iets vreselijk mis of dat nu bij de Engelse posterijen of de Nederlandse is weet ik niet, maar ik denk het laatse.
Bericht 894 van 1.373
laatste antwoord

Ja, zeker nu met de feestdagen. Zonder feestdagen kunnen er al rustig 4 weken overheen gaan dus ik hoop niet dat je scheerapparaat of cv-ketel stuk is en je in de UK een nieuwe hebt gekocht. Arno
Arno
Bericht 895 van 1.373
laatste antwoord

Ik verwacht ook nog 4 pakjes uit Engeland.....
Maar dat kan nog lang duren als ik het zo lees? 😞
Bericht 896 van 1.373
laatste antwoord

was 5 jaar geleden net zo, maar dan kwam de lege verpakking tenminste nog aan

het Nederlandse vingertje

Bericht 897 van 1.373
laatste antwoord

en kennelijk kan het ze geen bal schelen want het is al zo sinds een aantal maanden geleden!!!

Gezien de startdatum van deze discussie dus al zo'n 1,5 jaar ...

Cor

Cor

Bericht 898 van 1.373
laatste antwoord

ik had laatst nog 2 pakjes ontvangen uit Engeland die op verschillende datums verzonden waren. het was ook heel vreemd, ze werden ergens tuseen 6 en 8 uur 's avonds op de deurmat gesmeten!
eentje was een cd die met standaard luchtpost 2 weken eerder was verzonden, en de andere was een dvd, die ik aangetekend had laten sturen! de postbode zou dus moeten aanbellen en mijn om handtekening moeten vragen!!!

Ik ben wel blij dat ik die twee dingen tenminste nog gehad heb, al dan niet vertraagd. want sommige cd's die ik maanden geleden had moeten ontvangen zijn gewoon spoorloos.

Er gaat echt iets goed mis met het sturen van post vanuit Engeland naar Nederland, en kennelijk kan het ze geen bal schelen want het is al zo sinds een aantal maanden geleden!!!
Bericht 899 van 1.373
laatste antwoord

Als geadresseerde kun je geen formulier indienen (of als dat wel kan wordt het niet opgevolgd).
Ergens waar de pakjes Nederland binnen komen werkt volk met lange vingers: alles komt aan, maar niet altijd zoals het verzonden is.

het Nederlandse vingertje

Bericht 900 van 1.373
laatste antwoord